det var pis ikk? Det der med JJ skrev?
Bornholmer skrev:Anonym skrev:
Hej alle, jeg har netop købt et nedlagt landbrug, hvor der i en lade står nogle gamle biler, bl.a en bobbel og to gamle rugbrød. Jeg skal bare ha dem solgt, da de ikke har min interesse. De virker somom de er i rimelig stand uden at vide noget med sikkerhed. Boblen er fra 64, det ene rugbrød (lukket kassevogn) er fra 65 , det andet (bus) er fra 69. Der er papir på alle 3.
JJ
hmmmm - JJ det her indlæg kan man jo ikke ignorerer - got your point.
du ringer - jeg henter og bringer...
Snibeke skrev:
Visse vasse Jimmi vi ved det er dig din gamle klunser :wink:
Snibeke skrev:
Ja du er god til at skære ting i stykker, nu mangler du bare at lære at svejse hehe
Anonym skrev:
Bornholmer: "også at folk bruger ukvemsord som anonyme, resten kunne man godt overse og ignorere"
de værste ukvemsord har jeg fået af registrede brugere!!! og det mener jeg dybt alvorligt, ignorer dette indlæg hvis du vil. men jeg holder mig for det meste fra at skrive på vwnettet, mere fordi at jeg føler at folk ikke har den rigtige holdning, og fordi at de, når de provokeres lidt begynder at anvende ukvemsord imod mig, hvor jeg på intet tidpunkt i en ophedet diskution brugte sådan noget.
og jeg har det personligt sådan at jeg vil hellere være på det anonyme hold end det hold der har profil og bruger, det er sku der at jeg har oplevet den værste fjentlighed, barnlighed og ubehagelighed. enda også en enkelt moderator på det hold af folk som jeg ikke længere ønsker at være i "flok" med.
men jeg tror at folk altid vil ignorere de indlæg som de ikke finder særligt seriøse, logget ind eller ej.
You must log in to post.