Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

indlægget er overflødigt - la det bare dumpe ned

Tags:
No tags yet.

(permalink) Lukket indtil jeg kan styre boldene Member
Skrev for 16 years siden | | | |
det var pis ikk? Det der med JJ skrev?
(permalink) JJ Member
Bornholmer skrev:
Anonym skrev:
Hej alle, jeg har netop købt et nedlagt landbrug, hvor der i en lade står nogle gamle biler, bl.a en bobbel og to gamle rugbrød. Jeg skal bare ha dem solgt, da de ikke har min interesse. De virker somom de er i rimelig stand uden at vide noget med sikkerhed. Boblen er fra 64, det ene rugbrød (lukket kassevogn) er fra 65 , det andet (bus) er fra 69. Der er papir på alle 3.

JJ

hmmmm - JJ det her indlæg kan man jo ikke ignorerer - got your point.

du ringer - jeg henter og bringer...

du er godt klar det ikke er mig der har skrevet det ikk
bare så du ikke en dag ringer og siger jeg skylder dig 2 busser og T1 hehe
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Visse vasse Jimmi vi ved det er dig din gamle klunser :wink:
(permalink) JJ Member
Snibeke skrev:
Visse vasse Jimmi vi ved det er dig din gamle klunser :wink:

næ så havde der stået 2 busser lettere opskåret kan afhentes hehe
S.A.C
v-rodders
41279598
Ja du er god til at skære ting i stykker, nu mangler du bare at lære at svejse hehe
(permalink) JJ Member
Snibeke skrev:
Ja du er god til at skære ting i stykker, nu mangler du bare at lære at svejse hehe

nå tak
S.A.C
v-rodders
41279598
ingen årsag.. skulle det være en anden gang...??
(permalink) JJ Member
nej tak jeg klare mig uden tror jeg........
S.A.C
v-rodders
41279598
okay
(permalink) Anonym Member
Bornholmer: "også at folk bruger ukvemsord som anonyme, resten kunne man godt overse og ignorere"

de værste ukvemsord har jeg fået af registrede brugere!!! og det mener jeg dybt alvorligt, ignorer dette indlæg hvis du vil. men jeg holder mig for det meste fra at skrive på vwnettet, mere fordi at jeg føler at folk ikke har den rigtige holdning, og fordi at de, når de provokeres lidt begynder at anvende ukvemsord imod mig, hvor jeg på intet tidpunkt i en ophedet diskution brugte sådan noget.

og jeg har det personligt sådan at jeg vil hellere være på det anonyme hold end det hold der har profil og bruger, det er sku der at jeg har oplevet den værste fjentlighed, barnlighed og ubehagelighed. enda også en enkelt moderator på det hold af folk som jeg ikke længere ønsker at være i "flok" med.

men jeg tror at folk altid vil ignorere de indlæg som de ikke finder særligt seriøse, logget ind eller ej.
(permalink) hendrixxx Member
Anonym skrev:
Bornholmer: "også at folk bruger ukvemsord som anonyme, resten kunne man godt overse og ignorere"

de værste ukvemsord har jeg fået af registrede brugere!!! og det mener jeg dybt alvorligt, ignorer dette indlæg hvis du vil. men jeg holder mig for det meste fra at skrive på vwnettet, mere fordi at jeg føler at folk ikke har den rigtige holdning, og fordi at de, når de provokeres lidt begynder at anvende ukvemsord imod mig, hvor jeg på intet tidpunkt i en ophedet diskution brugte sådan noget.

og jeg har det personligt sådan at jeg vil hellere være på det anonyme hold end det hold der har profil og bruger, det er sku der at jeg har oplevet den værste fjentlighed, barnlighed og ubehagelighed. enda også en enkelt moderator på det hold af folk som jeg ikke længere ønsker at være i "flok" med.

men jeg tror at folk altid vil ignorere de indlæg som de ikke finder særligt seriøse, logget ind eller ej.

du er sgu da en kælling....der var sgu da dig der ødelagde et indlæg ved at svine til anonymt... hvis du ikke har store nok løg til at stå ved din mening eller hjerne nok til ikke at blive bustet når du skaber dig som anonym, hvem fanden er det så der ikke har den rigtige holdning....du blev bustet, det var røvpinligt og det var der vist en fælles enighed om på nettet, så det er vist din egen holdning du skal revidere lidt på. Men jeg er måske bare ikke ung nok til at vide alt????
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
AAHH it's liiive... jeg var bekymret for at denne tråd skulle dø uden en god diskusion
hendrixxx: "du er sgu da en kælling....der var sgu da dig der ødelagde et indlæg ved at svine til anonymt... hvis du ikke har store nok løg til at stå ved din mening eller hjerne nok til ikke at blive bustet når du skaber dig som anonym, hvem fanden er det så der ikke har den rigtige holdning....du blev bustet, det var røvpinligt og det var der vist en fælles enighed om på nettet, så det er vist din egen holdning du skal revidere lidt på. Men jeg er måske bare ikke ung nok til at vide alt????"

nej jeg blev ikke busted, og nej jeg synes ikke at det var pineligt, for grunden til at jeg valgte at være anonym i det indlæg viste jo sig at være fuldt begrundet,
og nu ser vi det tydeligt igen, at brugere med login anvender ukvemsord igen, jeg har for lidt hjerne eller for små løg... det er jo et tydeligt mønster for dig især hendrixx, taler du på samme måde IRL?

man går sku da hellere ikke hen til

men du har ret i at indlægt blev "ødelagt" med alt muligt disktion, også derfor at jeg forsøgte at lave et nyt indlæg hvor vi kunne diskutere uden at ødelægge mandens salgs indlæg (det vi i virkeligheden gjorde var at vi sørgede for at hans salgsanonce var på forsiden hele tiden)

"og det der med fælles enighed om på nettet" dem jeg møder IRL fra vwnettet er enige med mig at man ikke skal skrive nypriser på salgsanoncer som er langt fra virkeligheden og fra det som man enda selv har betalt, og de mener også at vwnettet ikke burde blive brugt til at husle hinanden med ved at købe noget billigt og derefter påstå at nyprisen er højere end de man selv har betalt.

jeg så fornyligt at der også var en kakkelovn til salg, hvor der var en anden end mig der havde den samme mening og enda udtrykkete den. men dem der er enige med mig, de har ikke lyst/tid/behov for at stille sig ud i krydsilden af angreb fra dig og det lille slæng der holder af at fylde indlæg op med... ja skældsord, som også er det der for indlæg lukket/slettet.

husk alt hvad du skriver på nettet vil stå til at læse i "uendelig tid" jeg har aldrig skrevet noget som jeg ikke er stolt af, har du det på samme måde, når dine børnebørn om x antal år evt læser hvad du har skrevet.
"jeg så fornyligt at der også var en kakkelovn til salg, hvor der var en anden end mig der havde den samme mening og enda udtrykkete den. men dem der er enige med mig, de har ikke lyst/tid/behov for at stille sig ud i krydsilden af angreb fra dig og det lille slæng der holder af at fylde indlæg op med... ja skældsord, som også er det der for indlæg lukket/slettet."

"jeg vil lige suplere mig selv og notere at kakkelovnen ikke virkede som et forsøg på at husle, manden havde bare købt kakkelovnen for længe siden, og prisen var det han havde givet i sin tid" bare så at han ikke bliver bekyldt for noget
jeg forstår ikke grunden til at folk vælger at skrive anonymt når de sviner..de finder sku altid ud af hvem det er alligeveller..

Grunden til at du mødte modvind i det indlæg synes jeg nu mere var at en registret bruger skrev anonymt.. det virkede lidt underligt specielt fordi du normalt jo bare har sagt hvad du mente om tingene, jeg har ikke noget imod dig som person...

jeg modtager mine klaps når jeg får skrevet noget dumt herinde ligesom IRL..og skulle det køre over gevind kan jeg jo altid skrive til en admin og få dem til at slette tråden..

Og ja Cardude, Hendrixxx han taler på samme måde IRL, han er ikke bange for at give en lille venskablig sviner i ny og næ :P..

NU BEGYNDER JULEN JO AT BANKE P
Snibeke: "NU BEGYNDER JULEN JO AT BANKE P
(permalink) hendrixxx Member
what ever....sjovt som nogen lever i Omvendtland
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616

Reply

You must log in to post.