Det er selvfølgelig kun syrebadet der er interessant og det skulle kun være for at skabe de optimale betingelser for maleren når nu bilen skal males.
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
Hej alle.
Jeg har også været med i den "leg" med galvanisering af biler.
Jeg havde en fiat 128 i 84 med helt nye døre og klapper, og dem ville jeg bevare for eftertiden men AK AK, døre og klapper blev så skæve at man ikke skulle tro de hørte til bilen, og derfor måtte de kasseres, så jeg måtte ud til en hugger og finde nogle erstatningsdele, som skulle rep. for rust først, så det vandt man ikke så meget ved.
Men held og lykke med projektet.
Erik
-------------------------------------------
1303 cabriolet 1976 - mobil 25142653 mail:
erik-lene@webspeed.dk
[quote=Käfer]Det er selvfølgelig kun syrebadet der er interessant og det skulle kun være for at skabe de optimale betingelser for maleren når nu bilen skal males.
den optimale betingelse for en maler på din bil nikolaj - er nok at male oven på den farve du har nu , den skal jo bare lige finslibes også pisses over - begynder du at "høvle" i bilen skal han jo til at spartle også - og det er der det store arbejde ligger ...
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
den optimale betingelse for en maler på din bil nikolaj - er nok at male oven på den farve du har nu , den skal jo bare lige finslibes også pisses over - begynder du at "høvle" i bilen skal han jo til at spartle også - og det er der det store arbejde ligger ...
Ok, jeg troede faktisk at resultatet ville være bedre jo færre lag maling der er på bilen.. men hvad ved bønder om agurkesalat. :)
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
nu skrev du jo det skulle være nemt for maleren - din bil er jo også lidt speciel fordi den er pæn i lakken som den er, og bare skal ha en anden farve.
og den har vist holdt godt nok - så grundarbejdet på din bil er jo nok godt nok...
men spørg ham der skal male den - han ved møg mere end mig.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Ang. Galvanisering så snakkede jeg med et firam på sjælland (kan ikke huske hvilket) for ca 2 år siden. Der gik jeg med de tanker om at dyppe bussen. Det turde de ikke da de ikke kunne garentere at bussen ikke slog sig. Et andet problem der kan opstå er, at hvis der er et par hulrum hvor der kan samle sig luft og det ikke kan komme ud, vil det udvide sig og derved deformere plade istedet.
S
-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
Kunne der ikke være nogen der kunne sende en pm med et link til den der bus film? Den ser da cool ud, eller noget dvdutkopi?
Mvh Casper
Cazper skrev:
Kunne der ikke være nogen der kunne sende en pm med et link til den der bus film? Den ser da cool ud, eller noget dvdutkopi?
Mvh Casper
S
Ok, det vil tage min limewire 3dage og 6timer at hive den ned, surt