Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Honing af spindler! Hvad må det koste?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Fau_Weh_Mann Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
en justerbar Rival koster va 3500-5000 i den størrelse du skal bruge mener det er 37-38 mm
og det tager rigtig lang tid.... men jeg har en rival liggende i den størrelse men hva er målene de skal laves om til?

37-38 mm???... det må være spindler på en Tatra lastbil du snakker om her! :-)..

Styrbolte på en VW er da ikke mere end ca 18 mm.
-------------------------------------------
ronni_dall@hotmail.com
(permalink) mathiasen Member
Det nemmeste er helt klart at bruge den rigtige rival. Det tager højst 10 min med ølpause hjemme i skruestikken. Mener størrelsen er 18 G7 men kan ikke huske det lige nu.
(permalink) Anonym Member
Fau_Weh_Mann skrev:
Anonym skrev:
en justerbar Rival koster va 3500-5000 i den størrelse du skal bruge mener det er 37-38 mm
og det tager rigtig lang tid.... men jeg har en rival liggende i den størrelse men hva er målene de skal laves om til?

37-38 mm???... det må være spindler på en Tatra lastbil du snakker om her! :-)..

Styrbolte på en VW er da ikke mere end ca 18 mm.

Nej jeg tænkte mere der hvor vi sætter armene i forbroen, istedet for at slå bøsninger ud, troede det var det han skulle bruge... for ¨så er det de str vi er oppe i
(permalink) Lyngbye Member
Hvad skal så'n en omgang koste? Kan se der er en der har givet 500,- den lokale mekker, har lige ringet og sagt at mine spindler er færdige, og at han vil have 700,- for UDEN regning.
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) SorenJ Member
Lange skrev:
[quote=Torkild fra Osted]Hej Lyngbye.
Mon ikke det er denne operation du mener!
vh Torkild

Den manual kan man downloade/købe den et sted?
Kom lige til at se den var på dansk det er lidt cool faktisk!

/Lange

Jeg har dem elektronisk (til type 1, type 2 og type 3) på dansk. Skriv en PM hvis det er noget du mangler.

Og spndler er sgu ikke så svære at renovere - når man har rivalen. Jeg har netop lavet 2 sæt (alm og dropspindler) og for satan hvor det hjælper med køreegenskaberne.
Ring: 28118212

Reply

You must log in to post.