spaceman skrev:
Bjarne
Godmorgen Spaceman. 34eren er desværre ikke min, jeg hjælper en kammerat m undervognen. Den tagchoppede i baggrunden er et andet af mine projekter som gerne skal gøres færdigt "engang" men først skal der ryddes kraftigt op som du sikkert har bemærket ;-) Jeg startede engang m at lave mustanger, men interessen gled over i hot rods og det kommer jeg nok ikke fra igen. Jeg købte min første bobbel da jeg stod i lære som "rustmand" engang i firserne og dem har jeg holdt mig til sideløbende lige siden. Nu hvor jeg tænker over det, så har boblen altid været der, sjovt nok ik!! (den er f... også genial) :-) Nb: jeg har det næste vw rod projekt smedet sammen, altså i hovedet. Der findes ingen ratrod coupéer(endnu) ;-)
He he, ja du skal vist lige ha ryddet op. Jeg vil da gerne hjælpe dig med at fjerne noget af det uduelige bras du har stående :)
Nå spøg tilside, så er det en fed idé med en V-rod kooope!! Så er det bare med at kigge lidt på en stoll eller lade fantasien løbe: 3-w eller 5-w ? Det er langt ud over mine evner, så jeg har tænkt mig at bygge en woodie, så er det bare spørgsmålet om det skal være endnu en vw, eller det skal være en gammel ford eller andet US - men en woodie kan jeg nok bedre klare med mine evner og de kan sgu osse blive cool.
Med dine evner burde det kunne lade sig gøre at lave en fed coupe.... sejt, har gået og tænkt lidt over det siden du skrev og det ku' se rigtig cool ud, men proportionerne skal bare være lige i øjet hvis det skal lykkes ... hehe måske ku du ta det tag fra den '34 og passe det lidt til :)
Bjarne
Hej Bjarne. Du har ret i at det er svært at få en coupé til at se rigtig ud. Jeg har i mellemtiden fundet et par billeder af 3w på thesamba, tror at det ville se bedre ud m en 5w, største udfordring her vil nok være, ikke at få karrossen for lang. Jeg så engang en vwoodie, mener at det var en amerikaner som havde bygget den, total sej, og NOGET billigere end US.jern ;-)