Vuk skrev:
Hej Bliktrold...
Du skriver at hotroden er en 34´er. Den ser helt perfekt ud til en hotrod, men hvad er det for en 34´er... Hedder den det???. Undskyld min uvidenhed, men vil da gerne få startet op med den rigtige bil. Må jeg evt få flere billeder af projektet... Hvilken motor og gear vil være godt at bruge... for at gøre det rigtige til syn. Hvad er afgiften ca på en sådan ombygning???.
Min mail er Indal@stribnet.dk
Mvh Vuk
Hej Vuk. Ikke for at være uhøflig, men da dette jo er en vw hjemmeside og for at holde os til det rette emne, vil det nok være bedre om du, som jeg tidligere nævnte prøvede at kontakte DSRA, de er meget mere kompetent til at besvare dine spørgsmål angående ikke vwrods. Hvis du vil bygge oldscool kan du evt prøve at tjekke traditional-hotrods.dk det er en kanon hjemmeside for de som bygger "gammelt". Afslutningsvis vil jeg lige besvare dit spørgsmål ang. 34eren. Det er en Ford 3w coupé, årgang 1934 (3w=3vindues, man tæller ikke forruden med). Den findes også som 5w og sedan. Mht afgiften er det lidt svært da det kommer an på hvor gamle de dele er som du vil bruge (jo ældre dele,jo billigere i afgift). Håber du kan bruge dette. Venligst