Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

sprg. ang smal forbro+dropspindler.

Tags:
No tags yet.

(permalink) virring Member
Skrev for 16 years siden | | | |
når du har konveteret dit bolt mønster til 5x130- rigtige mænd kører med porche mønster he he.....8ved godt det er 205)

du skal da have alufælge på...???? kage fælge er lavet af alu.....
og hvis jeg skal være helt ærlig syntes jeg at de der fælge du havde på baja'en passer ret godt på en boble, de minder meget om nogle der hedder räder eller sådan noget, ved godt de er fra T-Hansen, men tja, mener nu godt de kan bruges.
men hendrixxx, hvad er ET på dine forfælge, det er ret væsenligt, og er dine spindler med 1,5 eller 0 cm i offset???? OG har du bare boret dine skiver og tromler op til boltmønstret på de nye fælge???

hilsen virring.................nu tro jeg sku snar jeg har en løsning
-------------------------------------------
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) hendrixxx Member
nej har har et sæt skiver og tromler liggende købt med pågældende mønster (5x100)

ET på forfælgene er 35 og skiverne sad på std. spindler....jeg havde kun justerbar forbro på. Hvis man køber spindler med 0 i offset så vinder man vel godt 2 cm i hver side i forhold til alm std. spindler....mener de øger sporvidden 2,5cm pr side gør de ikke ???

ja jeg var sgu også ligeglad med de kom fra thansen.....jeg har kke primadonna nykker og fælgene er hverken smuldret væk over vinteren eller andet mystisk.....og så er det billigt.

Jeg ville nu sige at rigtige mænd kører med lige hvad der passer dem.... man behøver ikke ligne alle andre ;-) så fuck 5x205 fælge- alle har dem og de er generelt ikke specielt kønne i design
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
kan du ikke lige pm'e prisen på tromler+skiver, og så lige en sidste ting, hvorfor ikke også 17" foran?
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
her er hvad bent skrev til mig om priserne...de er desværre lidt dyrer end alm.

hvis du vil køre med 17" foran kan du nøjes med just. forbro for så kan du ikke komme langt ned.... men det ser bestemt pisse fedt ud. Ingen tvivl om det :-) jeg synes bare at det gav lidt bedre udseende med to forskellige størrelser, for baghjulene skræver lidt mere når man kører med 17" bagpå men det kan jo reguleres med profilstørrelsen hvis man vil det.

Skive 4/130 268+m/335,-Tromle 4/130 240+m/300,- 5/108 findes ej som færdig produkt

Du kan få : 4x100, 5x100, 5x/130, 5x4 3/4(5/120,65mm) (Chervolet)5x112, Eller uboret Alle do. Koster 380+m/475,-stk og alle er fra tyske Sebro Med Venlig Hilsen/Best

Regards

Bent Sørensen
(permalink) Bornholmer Member
virring skrev:
og så lige en sidste ting, hvorfor ikke også 17" foran?

derfor

17"

15"

kan du se forskellen ????????????

skulle man kun køre ligeud var det nok ligemeget -men det skal man jo ikke !

og kunne man få 4½X17 fælge med 135/35-17 var det nok heller ikke noget problem.
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
der er sgu mange der har kørt med 17" foran før uden problemer- det er bare at finde den rigtige fælg med det rigtige et så er den skid slået
(permalink) klokmose Member
virring skrev:
vil et par cookie cutters :6x 15" i rigtig fin stand, malet sølvfarvet og uden ridser..

Der sidder 175/60 Pirreli snow control vinter dæk på de 2 af dem, og 195/60 på de 2 andre. Dækkene har ikke rullet mange km....
ET 36 kunne bruges til dette projekt?

Kagerullerne burde kunne bruges. Men hvis du skal helt i knæ, burde du nok skifte de snedæk ud med nogen 145 eller 135

Men du har jo købt nogen 16" fuchs, hvorfor så ikke købe nogen 15" detaljeret repro fuchs til foran og detaljer 16"erne til ligne dem?

Skulle du hoppe med på T-hansen looked, vil jeg da meget gerne købe din brunekabine

klokmose skrev:
virring skrev:
vil et par cookie cutters :6x 15" i rigtig fin stand, malet sølvfarvet og uden ridser..

Der sidder 175/60 Pirreli snow control vinter dæk på de 2 af dem, og 195/60 på de 2 andre. Dækkene har ikke rullet mange km....
ET 36 kunne bruges til dette projekt?

Kagerullerne burde kunne bruges. Men hvis du skal helt i knæ, burde du nok skifte de snedæk ud med nogen 145 eller 135

Men du har jo købt nogen 16" fuchs, hvorfor så ikke købe nogen 15" detaljeret repro fuchs til foran og detaljer 16"erne til ligne dem?

Skulle du hoppe med på T-hansen looked, vil jeg da meget gerne købe din brunekabine

jeg skal til syn med den, derfor, forskellige hjul-str. duer ikke, men det ville da se fedt ud, så skulle jeg låne mig frem til at sæt porche stål fælge, men jeg vurderer stadig om det skal være kagerullerne eller t-hansen.

Forresten hvor ved du fra jeg har en brun kabine?????
der forøvrigt aldrig kommer til salg. Forøvrigt mener jeg ikke at man "ødelægger" en ellers nogenlunde original bil ved at sænke den og smide nogle ruller under den. det kan jo altid ændres. men tak for hjælpen
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
jeg fik synet min bil med 2 forskellige størrelser på. Synsmanden bemærkede det godt men det var åbenbart ikke det der var interessant :-) han var faktisk ret ligeglad.

men du må sige til hvis du ryger på thansen udgaven- jeg har stadig alt mit liggende og så kan vi sikkert lave en god deal der
Kender den tidliger ejer af bilen. Og har altid været lun på den bil. 67 one year only, farven og den brune kabine. Perfekt til at lave en klassisk callook
hendrixxx skrev:
jeg fik synet min bil med 2 forskellige størrelser på. Synsmanden bemærkede det godt men det var åbenbart ikke det der var interessant :-) han var faktisk ret ligeglad

Ja de er altså ikke så sarte. Hvis bare bilen er ordenlig. Kan man få synet meget
ja jeg kunne heller ikke stå for den, så nu har jeg endnu mere travlt end før. nå men så er jeg da lidt træt af at jeg ikke har købt nogle fuchs i stedet.
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg

Reply

You must log in to post.