REN skrev:
HEEEEELT rigtig.. Den har fået de fede proportioner.
Eneste "kritikpunkt" er nok at jeg ville lave en blødere runding i bagrude sammenføjningen i stedet for den lidt skarpe kant.
Men for satan den er nice.. Smid nu kassen efter et sæt vintage race Mag´s på ebay og et sæt drag´s fra http://www.cokertire.com/
så har du mere eller mindre realiseret mine AutoCad tegninger. (min den skal nok komme i "real life" en dag også)
R
Tak - og til det med bagruden, kan jeg kun sige at det er meget velovervejet og hverken dovenhed eller uopmæksom fra Jimmi's eller min side!
Jeg var jo selv med til at skære den op og det var mig der skar den der igennnem bagruden - på det tidspunkt havde jeg selv en forestilling om, at den skulle ha haft runde former i enderne, som jo ville ha været meget naturligt, nøjagtig ligesom vi ikke bare afsluttede de bagerste sideruder i en spids.
Da den så var svejst sammen på kryds og tværs og igen hang sammen, kunne jeg se at hvis man rundede bagruden, ville køleribberne under ruden stikke ud på hver side (fordi ruden ville blive smallere) og dét ville virkelig ha set åndsvagt ud, så skulle man ha fjernet (lukket) et par ribber i hver side for at få det til at harmonere, så enden blev at den blev lavet i fuld bredde for harmoniens skyld og osse fordi jeg syntes den bagrude ser hammergodt ud som den er og passer godt til bilens former iøvrigt.
Den ER så faktisk rundet lidt i spidserne, men det er ikke rigtig til at se på billederne. Den bliver så knap så spids efter rudegummi er kommet i.
Bjarne
-------------------------------------------
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk