Så er det vist på tide at jeg lige opdaterer det her projekt, det er ikke så meget der er sket, men alligevel er den nu rettet op i taget og kommet tilbage igen. Så nu kan jeg få gang i projektet, når jeg får afleveret "københavnerkattene" som jeg har på boende ude i garagen.
Min mor blev kørt ned på cykel i de små gader i kbh. city og fik smadret sit knæ, så jeg har haft hendes 2 katte på jyllandsferie i flere måneder, men de skal nu afleveres tilbage, så jeg kan få min garage tilbage og komme videre.
Jimmi har lavet et rigtig godt stykke arbejde og fået rettet taget op, så det nu er helt lige, selv med digital målestok :)
Da den så var derovre alligevel, kunne jeg jo lige få ham til at lave et par "småting" mere, jeg havde nemlig hele tiden gået og spekuleret på, at få sat en split i bagruden, så den kom helt på plads designmæssigt. Den har Jimmi så ordnet og så fået sat en midtergrill, fra en gammel Pontiac, i som instrumentbord - det var en jeg havde fået fat i til foremålet. Jeg havde faktisk et par stykker med derover for at se hvilken der så bedst ud og det var så absolut den enkleste der så bedst ud.
Her er lidt billeder af hvordan den ser ud PT.
Bjarne