Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  OT: huggende og hakkende escort 1,3 fra 86

Tags:
No tags yet.

(permalink) 54bugholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er der nogen derude som skulle ligge inde med en tegning over denne?

Det er fruens bil og den er helt gal...

Den kan starte og gå i tomgang, men ved kørsel så begynder den at hoppe efter et øjeblik, for til sidst at gå i stå. Den starter nemt igen og kan køre lidt, men så begynder den igen.

Jeg har skiftet tændrør, kabler, dæksel og roter. Stillet ventiler, tænding og karburator. Pustet bensinslangen fra tanken igennem, skiftet filter og prøvet med karburatorsprit. Har også haft karburatoren adskilt og renset, tjekket nåleventilen. Alt uden virkning.
Det eneste jeg kan forstille mig nu er at benzinpumpen ikke kan levere nok benzin længere. Eller at jeg har samlet noget forkert i karburatoren

Hvad mener i? :(
(permalink) Jensen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har haft en ældre Escort, som havde lignende symptomer. Der sad en gummi-dims mellem karburator og manifold. Der skulle være en stelforbindelse indbygget i gummi-dimsen; men den var afbrudt. Da karburatoren fik en extern stelledning kørte bilen fint igen. Jeg fandt fejlen ved at rokke med karburatoren med tændingen slået til. Når jeg gjorde det klikkede magnetventilen.
(permalink) Rene_Jensen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er den med alutopstk. eller er det den gamle model med stødstænger, hvad mærke karburator er det?, hvis det er en orig. ford så er den sikkert slidt op i vakuum styringen, og lige til at smide ud, mener jeg har en weber karburator til at ligge fra en 1,4 måske du kunne bruge den, du kan få den billigt.

René
-------------------------------------------
Tlf 40126767 efter kl 15 pga natholdsarb.
renejensen72@gmail.com
Sted: Bjerringbro Midtjylland
(permalink) 54bugholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nu er karburatoren udskiftet og benzinpumpen også. Igen uden virkning.... Nogen forslag? jeg er stået af.....
(permalink) AndersHH Member
Skrev for 16 years siden | | | |
prøv at søge lidt på emnet her:
http://www.ford-klub-danmark.dk/FKDforum/category-view.asp

Der har jeg haft held med tips til min stødstangs-ford-spand

mvh
A
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 16 years siden | | | |
prøv at tage tankdæksel af mulig vacum i tanken prøv også at følge benzin slange/rør for at se om der ikke skulle være et benzin filter du havde overset
Allan
-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) 54bugholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
fede skrev:
prøv at tage tankdæksel af mulig vacum i tanken prøv også at følge benzin slange/rør for at se om der ikke skulle være et benzin filter du havde overset
Allan


Det har jeg lige prøvet og samtidig pustede jeg slangen igennem en gang til så benzinen sprøjtede ud af påfyldningen. Igen uden held.
Jeg har også skiftet tændingsmodulet. Det eneste jeg ikke har skiftet er tændspolen. Jeg har lagt mærke til at når bilen den laver pjatrøv med mig, så lugter der af benzin. Kan det være spolen som har en periodefejl?

Reply

You must log in to post.