Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Koblingen rusker!!? (ikke mere)

Tags:
No tags yet.

(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så blev fejlen lokaliseret.... 6 stk 12mm skiver og koblingen virker perfekt..

Tak for de mange tips..

Karsten
DSC01086.jpg

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Super, godt du fik løst problemet, og tak fordi du meldte tilbage med løsningen.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) AndersHH Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja, gaderespekt for at du kommer tilbage med løsningen på problemet.
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
(permalink) cardude Member
Skrev for 16 years siden | | | |
vwanders skrev:
Det kan ikke være kablet, hvis det virker med den anden motor..


hmm jo hvis den nye motor er tungere (t4 motor er tungere end en t1) og flere heste giver også mere vrid i evt originale motor gumi beslag. så det må jo være derfor at det virkede med en t1 og ik med en t4.

og totalt respekt for at du kommer tilbage med løsningen. det er cool når folk gør det.

(permalink) vwanders Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så meget som du har spacet det kabel ud, så har det da siddet helt stramt før? Det skrev du ellers var iorden..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja men det er derfor det sommetider er svært at "fjerndiagnostisere"
"Min bil fejler ikke noget og det hele er nyt, men den virker ikke" ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
vwanders skrev:
Så meget som du har spacet det kabel ud, så har det da siddet helt stramt før? Det skrev du ellers var iorden..



jeg havde monteret 2 skiver til at starte med på 1600... og med en fin bue..
Nu har den fået 4 stk mere og en "monster" bue (se rynker på yderkablet).
så jo... den var ellers iorden.
Jeg tror også at der må ligge en forskel i at gå fra en 180mm til 210mm
_- har en ide' om at 210mm ikke "fedter" så meget men derimod "klokker" hårere til...("bider bedere")

Jeg kunne nok også ha' brugt lidt færrere skiver.. men jeg var ikke i humør til at prøve mig mere frem.. så den sku' ha', sku' den... så ku' den lære det!

Selv om ophængene på gearkassen er nye, kan man godt se at der er kommet mere vægt på...

Mvh Karsten
-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*

Reply

You must log in to post.