Anonym skrev:
Hedder den suzuki rm 250 d? Så fandt jeg den til opgivet 43 HK, det er jo meget godt af 250 ccm.
Men det er så en rigtig crosser, for de nyere 4 taktere skal jo ofte efterset og kontrolleres vist hver 10-20 timers kørsel.
Er det også det med din 2 takter, der er jo ingen ventiler som skal stilles, men hvor lang tid kan man forvente at stempel holder?
Torben
men det er så en rigtig crosser?? Ja, mere rendyrket oldschool bliver det ikke....det skulle da lige være en klassisk Husky fra 70´erne;-)
Sliddet på stempel mm. afhænger jo af hvordan du vil køre på den. Hvis den blot skal ud i grusgraven et par timer hvert halve år og det ikke betyder noget om den holder 43 eller 38hk skal du jo ikke bekymre dig om at skifte stempel efter hver 10. time.
Vil du indregistrere den som banecykel hedder jo i hvertfald en anden gearing, lys og evt. også en anden gearkasse. Ellers bliver den nok lidt træls at køre på.
My 2 cents,
Kasper
P: Må jeg på det kraftigste anbefale Jer at få set filmen On any Sunday fra 70´erne hvis I har lidt cross og roadracing i jer.....FED FILM;-) Hvis ikke man har lyst til at køre cross og roadracing så får man det når den er rullet over skærmen;-)