Jeg er uddannet auto-/autoelektro mekaniker i 2001 ved Honda/Seat hvor jeg rodede lidt med speciel biler, siden har jeg været ved blandt andet Volvo/Renault hvor jeg lavede mange turbo og speciel biler samt var værkfører i en periode da han blev syg.
Men i 2004 blev jeg overfaldet af 4 fra rocker miljøet da jeg ville hjælpe min kammerat som de overfaldt. Det har gjort at jeg idag har fået mange alvorlige skader, samt en hjerneskade så min drøm om at blive selvstændig mekaniker( i et værksted som jeg havde aftale med), desvære ikke længere er muligt.
Jeg har igennem 1,5 år selv forsøgt at komme ovenpå, men grundet at diagnosen først blev stillet så sent og fejlbehandling, var skaden sket. Jeg må i dag og resten af livet tumle med mine svære skader og en ny helt forandret hverdag.
Billedet er fra mit sidste arbejde hvor jeg istandsatte en Original Porsche 1962 356 1600 super s for en kunde.
Siden har jeg været i arbejdsprøvning og en lang række undersøgelser samt 2 års genoptræningsforløb uden virkning.
Idag er jeg førtids/invalidepensionist.
Jeg bliver også misundt for at have så meget fritid, men grundet mine skader har jeg faktisk mindre effektiv tid nu end nogensinde, samt indkomst. Og så vil folk ikke bytte når de først høre om mine skader. Og misundelsen forsvinder helt.
Så Ib vi er lidt i samme båd. Eller nærmere Split bus.
VWenligst Split