Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvad arbejder folk med?????

Tags:
No tags yet.

(permalink) jakob356 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Uddannet arkitekt og grafisk designer. Er nu på Politiken inde på Rådhuspladsen
(pissedårlige parkeringsforhold! ;-) )

Formgiver mest ting til nettet, men lysavisen har jeg også stået for.


mvh
JAKOB
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 16 years siden | | | |
er udlært maler, har gang i at bygge hus næsten fra bunden, så tømrer/vvs/elektriker/murer/gulvmand/snedker mv. er jeg vel snart også ;-) Arbejder dog ikke som maler/tømrer/vvs/elektriker/murer/gulvmand/snedker, men som lædermontør hos DK's største autosadelmager-firma. Og så lidt som hobbymekaniker på boblen ;-D
IMGA0570.jpg
IMGA0574.jpg
IMG_1321.jpg
IMG_1409.jpg

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) SJN Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er uddannet elektronikmekaniker, med tekniker som overbygning.

Har arbejdet med alt lige fra avisstabling til salg og service.

Arbejder i dag ved Scanvægt, hvor jeg kører som specialtekniker. Har landevejen som min bedste ven da der nemt ryger 50-70 tkm om året.....

Desværre ingen billeder, alle ved vel hvordan en Mercedes Vito ser ud :D



-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) Thomas Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er docter in spe, snart færdig og ser frem til det med glæde/angst!

Att. Hendrixx:
Urologers fingre lugter af tis, parankymkirugers fingre lugter af bæ, anæstæsiologers fingre lugter af kaffe....:-)
picresized_1204707099_Telefonbilleder_089.jpg

-------------------------------------------
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Scharling skrev:
Jeg er uddanet pladesmed i 1990. så vidt jeg husker...
I dag arbejder jeg i en biograf, hvor jeg booker film, klipper film, laver scrennings test/film rapporter mm. af dokumentar film og danske/udenlanske film. For det Danske film institut og andre film selskaber. Og kører selvfølgelig også biograf film i huset for publikum, og er også ansat som Teknisk service leder i samme bygning. Et all round job.
Her er billeder af hvor jeg tilbringer meget af min dyrebare tid. og mit altid totalt oprydet kontor :)


Hej det vækker sku minder,har kørt og samlet film i mere en 10 år, i 3 biografer i Fredericia og gift med en datter af en tidliger biograf ejer og gammel boss.
Hilsen Allan S
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Uddannelse: IT-Systemudvikler (programmør)

Seneste job: Datateknikker (IBM-Aarhus og efterfølgende hos et firma i midtjylland)

Nuværende: Søgende

Fritid: Gamle vogne, og så triller min autotrailer en hulens masse km. i øjeblikket.

MVH Royce
-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) TheRealHolger Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Cookie01 skrev:
Jeg har været i hæren i 17 år, hvor jeg er udlært elektronikmekaniker. Efter endnu en tur til udlandet sidste år, Irak, fik jeg nok af stadigt mere uduelige officerer, og søgte til søværnet i Korsør hvor de stadig passer på sine medarbejdere, og startede der 1. feb. i år, og jeg har aldrig haft det bedre.


Jamen dig kan jeg da godt huske. Jeg sluttede mine sidste aktive tid i 2. kampvognseskadron i 2003 (eller var det 2004) inden jeg tog mine tre års civiluddannelse. 12 år alt inkl. ved diverse regimenter.

Civiluddannelsen brugte jeg på en meritlæreruddannelse - så i dag: dårlig løn og dårlige arbejdsforhold, men meget lang ferie. Og nej, jeg er ikke motorlærer...

Ellers en lagerekspedientuddannelse tilbage i det forrige århundrede.
Opgang.jpg

-------------------------------------------
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974
(permalink) Split261 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er uddannet auto-/autoelektro mekaniker i 2001 ved Honda/Seat hvor jeg rodede lidt med speciel biler, siden har jeg været ved blandt andet Volvo/Renault hvor jeg lavede mange turbo og speciel biler samt var værkfører i en periode da han blev syg.

Men i 2004 blev jeg overfaldet af 4 fra rocker miljøet da jeg ville hjælpe min kammerat som de overfaldt. Det har gjort at jeg idag har fået mange alvorlige skader, samt en hjerneskade så min drøm om at blive selvstændig mekaniker( i et værksted som jeg havde aftale med), desvære ikke længere er muligt.
Jeg har igennem 1,5 år selv forsøgt at komme ovenpå, men grundet at diagnosen først blev stillet så sent og fejlbehandling, var skaden sket. Jeg må i dag og resten af livet tumle med mine svære skader og en ny helt forandret hverdag.

Billedet er fra mit sidste arbejde hvor jeg istandsatte en Original Porsche 1962 356 1600 super s for en kunde.
Siden har jeg været i arbejdsprøvning og en lang række undersøgelser samt 2 års genoptræningsforløb uden virkning.

Idag er jeg førtids/invalidepensionist.
Jeg bliver også misundt for at have så meget fritid, men grundet mine skader har jeg faktisk mindre effektiv tid nu end nogensinde, samt indkomst. Og så vil folk ikke bytte når de først høre om mine skader. Og misundelsen forsvinder helt.

Så Ib vi er lidt i samme båd. Eller nærmere Split bus.

VWenligst Split
PICT0003.jpg

-------------------------------------------
vwsplit.se
http://www.veteranposten.dk/flereAnnoncer.asp?Id=11698
52 & 62 Splits only. 20739887
(permalink) Fau_Weh_Mann Member
Skrev for 16 years siden | | | |
CNC Maskineri.... 80% procent for firmaet, 20% med hjem i tasken.

FMW....
Billede017.jpg

-------------------------------------------
ronni_dall@hotmail.com
(permalink) Thomas Jensen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er i lære som mekaniker, ved Ulsted autohandel Mazda/Suzuki..
Glæder mig til at tjene noget mere så de kan blive sat i min store hobby..! BILER..
Fritid laver jeg ikke andet end at være under tøflen og skrue biler..

Har ikke lige billeder af arbejdspladsen i helhed, men her er et fra weekenden hvor jeg spartlede min buggy hardtop færdig..

Fedt at læse lidt om hvad folk laver.. God idé..

Mvh Thomas, Aalborg..
DSC00715.jpg

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Efter i 7 år at have læst på Roskilde Universitetscenter blev jeg i december 2007 kandidat i tenkologi- og socioøkonomisk planlægning - http://ruc.dk/teksam/

Specielt har jeg fokuseret på miljø, energi og transport (ofte i en sociologisk vinkel), og skrevet speciale omkring bilkøb og miljø. Specielt har jeg undersøgt hvilke miljøovervejelser bilkøbere gør sig når de køber ny bil
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Hoeg58 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Helt sjov at læse om hvad folk går og laver i det daglige så her er mit bidrag-
Udlært mekanikere i 1986 ved Mazda i Rødekro. Derefter var jeg post i ca 5 år.
Her efter blev jeg Lokomotivfører hos DSB. I dag arbejder jeg hos Railion danmark som Lokomotivfører. Vi kører kun med godstog. Vores EG maskiner har 8800 hk(EL) vores Ea maskiner har 5500hk (EL) Vores gode gamle MZ lok (diesel) har 20 cyl yder 3900 hk ved ca 980omdr. Jeg har depot i Frederecia og kører i det meste af dk
Torben
eg3105-03_1_.jpg
ea3012-01_1_.jpg
mz1448-02_1_.jpg

-------------------------------------------
Luft ie dæk å vi er væk
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ninjapunk skrev:
anæstæsiologers fingre lugter af kaffe....:-)


hæhæ, her er hvad jeg egentlig laver :-)

http://www.youtube.com/watch?v=xuZl9tRqjoQ

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tja jeg går og hygger mig med at lave elevatore på sjælland for Kone Elevator. Er udlært elektrikker, automatik mekaniker, og så elevator tekniker. Det har jeg lavet i snart 11 år. Har ikke lige nogen billeder men de fleste kender jo nok sådan en. Køre døgnvagt hver 7ende uge hvor vi er 3 der hjælper folk ud der sidder fast. Vi køre 24-7 i en uge og har omkring 120 timer på en uge. Sidst på ugen er man pisse træt af elevatore. Men det går over efter et par dages fri bagefter.

Hilsen Peter
-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hoeg58 skrev:
Vores gode gamle MZ lok (diesel) har 20 cyl yder 3900 hk ved ca 980omdr.


Jeg har altid gerne ville have sådan et - noget du kan skaffe, Eller er de felste røget til Austrailen?
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Hoeg58 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Hoeg58 skrev:
Vores gode gamle MZ lok (diesel) har 20 cyl yder 3900 hk ved ca 980omdr.


Jeg har altid gerne ville have sådan et - noget du kan skaffe, Eller er de felste røget til Austrailen?



Ved ikke lige om jeg kan skaffe dig et ,men vi kører da stadig med MZ fire levering. Stadig en udemærket arbejdsplads. Har en fantasktisk lyd i tunnelen.
TH
-------------------------------------------
Luft ie dæk å vi er væk
(permalink) Hoeg58 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Hoeg58 skrev:
Vores gode gamle MZ lok (diesel) har 20 cyl yder 3900 hk ved ca 980omdr.


Jeg har altid gerne ville have sådan et - noget du kan skaffe, Eller er de felste røget til Austrailen?



Ja her har du et link på hvor de befinder sig måske du kan finde et du kan købe Søren bare husk det vejer 140 tons så din have må ikke være for blød HAHA
http://www.jernbanen.dk/#

TH
-------------------------------------------
Luft ie dæk å vi er væk
(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er kølemontør har lavet køle/fryse container kølevogne a/c på biler siden 1980
nu er jeg hos TITAN Container og laver container over hele landet køre ca 30.000km
om året i min blå hi ace
Allan
240re2086.jpg

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Clausenvw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er stadig i det firma som jeg blev udlært i som elektriker i 1990.
Siden da er jeg blevet medejer sammen med stifterens søn.
Virksomheden beskæftiger i alt ca. 40 elektrikere fordelt på 4 afdelinger.
Vi har ligeledes i fællesskab åbnet 2 stk. PUNKT1 hvidevarerforretninger her på Fyn
- så bare sig til hvis i skal have gode tilbud på hvidevarer :-)
Mit daglige arbejde består i at sidde på kontor , hvor jeg varetager tilbudskalkulationer samt dagligstyring af vores Faaborg afdeling.
Derudover tilser jeg vores butikker jævnligt.
Derfor har jeg lige tid til at kigge ind på sitet her engang imellem....eller tit !
Et forøvrigt helt utroligt flot site, taget i betragtning at det er på frivillig basis...stor ros til folkene bag....

En rigtig god ide med denne tråd Kenny , alt hvad der kan fremme vores kendskab til hinnanden samt vores biler er possitive tiltag...
Specielt for en så "grøn" VW som mig...jeg har virkelig brug for hjælp ....
Jeg har ingen erfaringer ellers med at rode i VW..( det har flere sikkert opdaget )
men elsker efter en dag hvor alt er kaos på kontoret at tage på værkstedet at skrue og blive beskidt, iøvrigt tit sammen med mine unger...

Jeg har et par gange oplevet at være hos vores sponsorer, samt markeder, andre VW folk, etc. hvor man står og taler med folk og først når man kommer hjem opdager her på nettet hvem de egentlig var....derfor flere af disse inputs !

Det sgu lige før man skulle have et navneskilt med profilnavn fra vwnettet, når man bevæger sig rundt til diverse arrangementer,stumpemarkeder,og andet...



-------------------------------------------
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
(permalink) holmnibe Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hej jeg har været selvstændig vognmand de sidste 15år og kørt fast for danske fragtmænd , men har lige solgt mine biler og har kun denne Mercedes tilbage til at kører lidt Kurer Express kørsel med

Mvh Kim
Billede_014.jpg
Billede_020.jpg

(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så blev det vist min tur. Jeg arbejder pt med at integrere 2G mobil master for Sonofon. Det vil sige det er mig der sætte ny byggede master i drift. Rigtigt nørdet arbejde og danm jeg nyder det.:) Har tidligere arbejdet som lastbil chauffør, truckføre, og it-supporter. Har også rejst en del i udlandet (1 år i USA, 2x1 år i Sverige, 2 år i Finland, 2 mdr i Tyskland).

I min fritid, ja, der tapesere jeg i mit nye hus. Når det er færdigt, så skal min boble bygges færdig.:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er SAN og Storage administrator i Region Hovedstaden. Det er noget med rigtigt mange harddiske, switche og fiberkabler. Også et supernørdet arbejde, men meget spændende da servere og data fra alle hospitaler i regionen over de næste år skal samles i 3 store datacentre.

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Scharling Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hendrixxx skrev:
ninjapunk skrev:
anæstæsiologers fingre lugter af kaffe....:-)


hæhæ, her er hvad jeg egentlig laver :-)

http://www.youtube.com/watch?v=xuZl9tRqjoQ



Den var god Hendrixx, Fuck du har travlt :)
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Biffo Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Min mørke fortid..
Uddannet maskinmester med hyre på polarskibene. Da det blev for koldt og ensomt, blev jeg uddannet industriel designer, og tilbragte mange år med at udvikle legetøj på LEGO. Sideløbende hermed, arbejdede jeg som selvstændig fotograf...
En arbejdsdag på 16 timer sætter sig spor - så jeg var lige forbi et mentalt kollaps og en skilsmisse.

Min lyse fremtid..
Statsansat uden arbejdsforpligtelse ( førtidspensionist )..
Ny kær´ste med god indkomst - hun er selvstændig og arbejder som clairvoyant.
Jeg har pillet lidt i den alternative side af tilværelsen, og fundet stor interesse og glæde ved at arbejde lidt med mennesker.
Så i dag har jeg en lind strøm af skønne kvinder - og knap så skønne mænd - ind over min massagebriks, hvor de får en gang meridianmassage og lidt akupressur.
De får det godt - og jeg hygger mig gevaldigt.
Så det er jo ikke så tosset...
massage1.jpg

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Biffo skrev:
Statsansat uden arbejdsforpligtelse
fedt udtryk ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)

Reply »

You must log in to post.