sygeplejerske
-------------------------------------------
mobil nr: 22-26-03-12
mobil nr: 22-26-03-12
Clausenvw skrev:
Jeg er stadig i det firma som jeg blev udlært i som elektriker i 1990.
Siden da er jeg blevet medejer sammen med stifterens søn.
Virksomheden beskæftiger i alt ca. 40 elektrikere fordelt på 4 afdelinger.
Vi har ligeledes i fællesskab åbnet 2 stk. PUNKT1 hvidevarerforretninger her på Fyn
- så bare sig til hvis i skal have gode tilbud på hvidevarer :-)
Mit daglige arbejde består i at sidde på kontor , hvor jeg varetager tilbudskalkulationer samt dagligstyring af vores Faaborg afdeling.
Derudover tilser jeg vores butikker jævnligt.
Derfor har jeg lige tid til at kigge ind på sitet her engang imellem....eller tit !
Et forøvrigt helt utroligt flot site, taget i betragtning at det er på frivillig basis...stor ros til folkene bag....
En rigtig god ide med denne tråd Kenny , alt hvad der kan fremme vores kendskab til hinnanden samt vores biler er possitive tiltag...
Specielt for en så "grøn" VW som mig...jeg har virkelig brug for hjælp ....
Jeg har ingen erfaringer ellers med at rode i VW..( det har flere sikkert opdaget )
men elsker efter en dag hvor alt er kaos på kontoret at tage på værkstedet at skrue og blive beskidt, iøvrigt tit sammen med mine unger...
Jeg har et par gange oplevet at være hos vores sponsorer, samt markeder, andre VW folk, etc. hvor man står og taler med folk og først når man kommer hjem opdager her på nettet hvem de egentlig var....derfor flere af disse inputs !
Det sgu lige før man skulle have et navneskilt med profilnavn fra vwnettet, når man bevæger sig rundt til diverse arrangementer,stumpemarkeder,og andet...
Bornholmer skrev:Biffo skrev:fedt udtryk ;0)
Statsansat uden arbejdsforpligtelse