Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvordan taper man en perfekt cirkel?

Tags:

(permalink) utilfreds bruger m slettes Member
Skrev for 16 years siden | | | |
det er bare at give mig inder og yder diameter , som en har foreslået. så laver jeg dem på skæreplotter. så klæber du dem bare på . maler og hiver af igen , nemt og hurtigt.
(permalink) Scharling Member
Skrev for 16 years siden | | | |
En overhead. og transmogryf et rundt billed ind i overheaden, drej på dinge noten så det passer over på fælgen.
Drik en flaske rom. så du ikke ryster på hånden og mal.....:)
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) vwanders Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Du Henrik.. må jeg låne din Transmogriffer en dag? Jeg har knækket centralsnoren i min...
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) TeddyC Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvis det skal males på skal du have noget staferings tape i den brede du vil have kanten, så sætter du først tape på der flugter med kapslen(for at få det lige). Derefter en runde tape mere udenom, fjerner så den inderste, dækker af og maler.

Men endnu nemmer ville det nok være at klæbe en ring af folie på, og hvis den er for svær at placere lige så skære nogle foliestrimler(3M eller anden kvali) i en passende brede og klæb dem på(3M er fleksibel nok til at det kan lade sig gøre).

Mvh. TeddyC

-------------------------------------------
MTBmarselis
(permalink) tiguan Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej

Du sender PM til K-Jørgensen som ejer det hjul du har fundet, og spørger om han er int i at sælge, det er da det nemmeste.......

mvh Bent

Reply

You must log in to post.