Hej rette vedkomne.
Jeg søger hjælp til et elektrisk projekt jeg godt kunne tænke mig at lave, men aner ikke om det overhovedet er muligt.
Bilen er 12V.
Jeg har på min KG en gammel 6V viskermotor, som i bedste fald kører langsomt, når den benyttes.
Jeg ved at der kan fåes noget trinløs regulering i forbindelse med et omformerkit 12V-6V.
Det jeg godt kunne tænke mig at gøre, var:
.......At montere en lystkontakt (941 531 311A standard for t-1 58-67) og bruge denne som viskerkontakt
.....Denne skulle så fungere ved at første position / træk ud var aktivering af viskermotor
.....Anden position / træk ud var aktivering af elektrisk sprinklerpumpe
.....Og at der i både første og anden position ville være mulighed for at regulere hastigheden på sprinklerarmene ved samme metode som man eller reulerer instrumentlysstyrken - altså ved at dreje lyskontaktens knap.
KAN DET LADE SIG G
Jeg søger hjælp til et elektrisk projekt jeg godt kunne tænke mig at lave, men aner ikke om det overhovedet er muligt.
Bilen er 12V.
Jeg har på min KG en gammel 6V viskermotor, som i bedste fald kører langsomt, når den benyttes.
Jeg ved at der kan fåes noget trinløs regulering i forbindelse med et omformerkit 12V-6V.
Det jeg godt kunne tænke mig at gøre, var:
.......At montere en lystkontakt (941 531 311A standard for t-1 58-67) og bruge denne som viskerkontakt
.....Denne skulle så fungere ved at første position / træk ud var aktivering af viskermotor
.....Anden position / træk ud var aktivering af elektrisk sprinklerpumpe
.....Og at der i både første og anden position ville være mulighed for at regulere hastigheden på sprinklerarmene ved samme metode som man eller reulerer instrumentlysstyrken - altså ved at dreje lyskontaktens knap.
KAN DET LADE SIG G
-------------------------------------------
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974