Takker for roserne til jer der har kommenteret mit projekt, det varmer og giver skruegejst ;-)
/Rasmus
/Rasmus
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
gregers skrev:
Det får du også brug for - det er noget af et kæmpeprojekt du har begivet dig ud i :-)
Men jeg er totalt vild med at se den farvekombination du har valgt .. Er den forresten hemmelig ? eller har du evt et billedee af en tilsvarende ...
God Vind
Gregers & Anders
AircooledBoxer skrev:Rasser skrev:
så vil jeg hellere køre rundt i noget der ligner lort, men som bare virker 100!
Hvis du vil køre i noget der ligner lort, så bliver du da nødt til at sælge denne VW, for det ser da utrolig godt ud.
Godt at se at du ikke "bare" fjerner rust og dårligt pladearbejde, men også bruger en masse tid på tilpasning.
Godt gået, og fedt med endnu en projekttråd.
Anonym skrev:
Det er spændende at følge med i :-)
Hvis det er en årgang 62, skal den så ikke have de "rigtige" 2-kammer lygter på? De giver jo lidt bedre lys.
mvh
JAKOB
mathiasen skrev:
Det ser sgu godt ud Rasser. Må lige kigge ud i garagen en dag.
Rasser skrev:mathiasen skrev:
Det ser sgu godt ud Rasser. Må lige kigge ud i garagen en dag.
Tasalaha for roserne, og sæføli må du kigge ud.
Ses
/Rasmus
Rasser skrev:
[quote=Devil's Speedshop]Hey Rasser
Det ser sgu godt ud, men lige et spørgsmål.. Den torquebar du har svejst på gearkasse beslaget, har du taget højde for din udstødning??? ved godt du nok skal køre med T4 motor, så er det intet problem, men tror ikke du kan få en T1 motor i den der hvor de er svejst på.
Christian
KIDJ skrev:
Sådan tøs. det ser godt ud. er du nu sikke på det skal være den farve........
warp skrev:
Det ser godt ud! :-)
Hvad er status på listen i forruden, har du fået den fikset?
Jeg er lidt misundelig på at din gearkasse snart er færdig, men jeg må vel bare se at komme igang også. :-)