Du er da fuld af overraskelser - du har da aldrig nævnt Popouts i vognen - det ser sgu godt ud.
KIDJ skrev:
Der er da hvis nok en der har fået den originale bløde vw hat på var...... ;o)
SorenJ skrev:
ihhhh hvor du gejler...
MichaelVogn skrev:
det se sku rigtigt fin ud rasser, nu er der jo kun det sjove tilbage ;-)blir kabinen rød? super nice vogn....
Rasser skrev:MichaelVogn skrev:
det se sku rigtigt fin ud rasser, nu er der jo kun det sjove tilbage ;-)blir kabinen rød? super nice vogn....
Ja det gør den i hvert fald de første par år... egentlig ville jeg gerne have en brun læderkabine, men det er der ikke lige penge til, så jeg tager chancen med en rød kabine. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud.
Waehrens skrev:
Hvad har du af planer med bremser? Jeg syntes de ankerplader ser noget små ud :)
- Casper
Rasser skrev:MichaelVogn skrev:
Ja det gør den i hvert fald de første par år... egentlig ville jeg gerne have en brun læderkabine, men det er der ikke lige penge til, så jeg tager chancen med en rød kabine. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud.
Rasser skrev:
Mit spørgsmål er så om den skal bue op af eller ned af ?
På forhånd tak
Rasmus
Mette skrev:Rasser skrev:MichaelVogn skrev:
Tror skam på ingen måde du skal "frygte" den røde kabine til lakken.. tvært imod. Jeg synes i øvrigt, det er godt, at du gik tilbage til din første indskyldelse via farvevalg til bilen. Man skal stole på sine første indskyldelser og instinkter. Jeg ved, det ikke har været en nem beslutning for dig at vælge farve, det er dælme også svært, men jeg er overbevist om, at du har gjort det rigtige og at du bliver glad for det.
Mette skrev:Rasser skrev:
Mit spørgsmål er så om den skal bue op af eller ned af ?
På forhånd tak
Rasmus
Der siges op ad her i Søborg..