Rasser skrev:
havde det på fornemmelsen... apropos det med at følge sin første indskydelse ;-)
ommer!
:wink:
-------------------------------------------
~Mette
~Mette
Rasser skrev:
havde det på fornemmelsen... apropos det med at følge sin første indskydelse ;-)
ommer!
tigerdyr skrev:
Hej Rasser
Den bliver rigtig fin din vogn...
Men hvad med dit motor projekt... sker der noget der... Bare nysgerrig...
Henrik Hagen
Rasser skrev:tigerdyr skrev:
Hej Rasser
Den bliver rigtig fin din vogn...
Men hvad med dit motor projekt... sker der noget der... Bare nysgerrig...
Henrik Hagen
Tak. ja det gør der ;-) hæhæ.
Rolf skrev:
Motoren er et nostagitrip i sig selv:
Blok fra en en 62'er 1200 planslebet på en fortorvsflise
74 mm støbt CB krumtap. skal dog have nogle ovale stifter som passer i hullerne
180 mm svinghjul som er lettet med huller (håndboremaskine) og med brugt type 2 kobling.
21 mm olie pumpe med heavy duty alu dæksel med køleribber.
Bund dæksel CB samt filter på sugesiden af pumpen.
Std motorsport plejlstænger (markræser)
88 mm slip in cylindere (brugte).
Mexico toppe med 33/30 ventiler, ventiler slibet af fabrikken og portet med slagboremaskine.
Centermonteret register karburator.
Kinesisk "009" fordeler.
Blå heavy duty tændkabler fra en Austin Princess (6 cyl, kablerner er kortet op og samlet med kronmuffer).
Monza 4 tip udstødning.
Centermonteret 6v dymano med delvis forkromet blæserhus (lettere rustet).
Og selfølgelig alt i de nyeste Taiwan krom køleblik og brugte pakninger.
Rolf skrev:
Motoren er et nostagitrip i sig selv:
Blok fra en en 62'er 1200 planslebet på en fortorvsflise
74 mm støbt CB krumtap. skal dog have nogle ovale stifter som passer i hullerne
180 mm svinghjul som er lettet med huller (håndboremaskine) og med brugt type 2 kobling.
21 mm olie pumpe med heavy duty alu dæksel med køleribber.
Bund dæksel CB samt filter på sugesiden af pumpen.
Std motorsport plejlstænger (markræser)
88 mm slip in cylindere (brugte).
Mexico toppe med 33/30 ventiler, ventiler slibet af fabrikken og portet med slagboremaskine.
Centermonteret register karburator.
Kinesisk "009" fordeler.
Blå heavy duty tændkabler fra en Austin Princess (6 cyl, kablerner er kortet op og samlet med kronmuffer).
Monza 4 tip udstødning.
Centermonteret 6v dymano med delvis forkromet blæserhus (lettere rustet).
Og selfølgelig alt i de nyeste Taiwan krom køleblik og brugte pakninger.
Rolf skrev:
Motoren er et nostagitrip i sig selv:
Blok fra en en 62'er 1200 planslebet på en fortorvsflise
74 mm støbt CB krumtap. skal dog have nogle ovale stifter som passer i hullerne
180 mm svinghjul som er lettet med huller (håndboremaskine) og med brugt type 2 kobling.
21 mm olie pumpe med heavy duty alu dæksel med køleribber.
Bund dæksel CB samt filter på sugesiden af pumpen.
Std motorsport plejlstænger (markræser)
88 mm slip in cylindere (brugte).
Mexico toppe med 33/30 ventiler, ventiler slibet af fabrikken og portet med slagboremaskine.
Centermonteret register karburator.
Kinesisk "009" fordeler.
Blå heavy duty tændkabler fra en Austin Princess (6 cyl, kablerner er kortet op og samlet med kronmuffer).
Monza 4 tip udstødning.
Centermonteret 6v dymano med delvis forkromet blæserhus (lettere rustet).
Og selfølgelig alt i de nyeste Taiwan krom køleblik og brugte pakninger.
Waehrens skrev:
Det er noget skrot, jeg skal nok komme og hente den for dig... Den passer jo i min bil. :) Det sad selvfølgelig en en 73'er med rust til op over alle ruderammer?
- Casper
Rasser skrev:
I er lidt galt på den desværre ;-)
Men jeg fandt tilgengæld den her motor i en lade i sidste weekend. Den er godt nok ikke helt årgangskorrekt til min bil, men overvejer at bruge den alligevel. Den sad i en bil der ikke var til noget, så jeg har bare taget motoren ud.
Der står Denzel på nogle mærkater derpå og så har den nogle underlige luftfiltre og der er også en del andre underlige ting jeg ikke har set før - er det noget skrot og er den noget værd overhovedet ?
stor smiley der blinker.
gregers skrev:Rasser skrev:
I er lidt galt på den desværre ;-)
Men jeg fandt tilgengæld den her motor i en lade i sidste weekend. Den er godt nok ikke helt årgangskorrekt til min bil, men overvejer at bruge den alligevel. Den sad i en bil der ikke var til noget, så jeg har bare taget motoren ud.
Der står Denzel på nogle mærkater derpå og så har den nogle underlige luftfiltre og der er også en del andre underlige ting jeg ikke har set før - er det noget skrot og er den noget værd overhovedet ?
stor smiley der blinker.
Jeg har hørt at det er motoren fra denne du skal have i .. er der noget hold i de rygter ?
Rasser skrev:gregers skrev:Rasser skrev:
I er lidt galt på den desværre ;-)
Men jeg fandt tilgengæld den her motor i en lade i sidste weekend. Den er godt nok ikke helt årgangskorrekt til min bil, men overvejer at bruge den alligevel. Den sad i en bil der ikke var til noget, så jeg har bare taget motoren ud.
Der står Denzel på nogle mærkater derpå og så har den nogle underlige luftfiltre og der er også en del andre underlige ting jeg ikke har set før - er det noget skrot og er den noget værd overhovedet ?
stor smiley der blinker.
Jeg har hørt at det er motoren fra denne du skal have i .. er der noget hold i de rygter ?
sssssssshhhhhh
Minianker skrev:
Jamen, med den fremgang så glæder jeg mig helt til at det bliver torsdag, regner da med at du kører i den til klubaften :)