Ser sgu godt ud - må jo nok indrømme overfor dig at jeg nu skylder en date med din kone :-)
gregers skrev:
Ser sgu godt ud - må jo nok indrømme overfor dig at jeg nu skylder en date med din kone :-)
Waehrens skrev:
Det er dælme godt ud. Du må have taget billederne så man ikke kan se begynderfejlene? :)
- Casper
Minianker skrev:
Hvad gearstang skal du egentlig have i, når du nu har solgt din Gene Berg. Går du efter et mere classic look?
Rasser skrev:Waehrens skrev:
Det er dælme godt ud. Du må have taget billederne så man ikke kan se begynderfejlene? :)
- Casper
lige præcis.... en enkelt smutter under det ene sidevindue, hvor jeg fik skæret lidt for langt ind i stoffet - som så ikke blev dækket af dørbeklædningen :-(
Rasser skrev:Minianker skrev:
Hvad gearstang skal du egentlig have i, når du nu har solgt din Gene Berg. Går du efter et mere classic look?
Det er ikke den jeg har i som jeg har solgt :-)
Den der sidder i sælger jeg aldrig, det tog mig et par år bare at få overtalt sælger til at sælge den til mig. Det er en gammel Berg skifter, det er den model med fingergrebshåndtag, dvs. håntaget er slebet til så det passer til fingrene. Der er langt mellem de udbydes til salg, så den sælger jeg aldrig ;-)
Rasser skrev:Minianker skrev:
Det er ikke den jeg har i som jeg har solgt :-)
Den der sidder i sælger jeg aldrig, det tog mig et par år bare at få overtalt sælger til at sælge den til mig. Det er en gammel Berg skifter, det er den model med fingergrebshåndtag, dvs. håntaget er slebet til så det passer til fingrene. Der er langt mellem de udbydes til salg, så den sælger jeg aldrig ;-)
Doller skrev:
Kanon flot job.
Vil lige spørge dig omkring benzinrøret 8mm, hvor har du ført det igennem og hvad har du sat det fast med?????
Har du evt nogle pics, skal nemlig selv føre 8mm fra tank til motor.
klokmose skrev:
Det ser super ud og fedt at du bruger tiden på at finde de bedste dele, det er sku et drømme projekt. Men burde kabine ikke være i nuance med dit tæppe? Jeg melder mig naturligvis til at aftage den røde kabine :-)
Hilsen Martin (Som er træt af, at være perlestens mekaniker)