Bornholmer skrev:
det spiller sgu rasser - du skal lige huske at sætte et spændebånd på den slange
fra varmepanelerne ;0)
Er limet fast!!!!
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Bornholmer skrev:
det spiller sgu rasser - du skal lige huske at sætte et spændebånd på den slange
fra varmepanelerne ;0)
Bornholmer skrev:
ja passer det ikke helt vildt fantastisk det betræk - jeg er virkelig også selv ret imponeret - ser sgu godt ud ....
Gustavsen skrev:
Hmm... Rigtig flot..
De to afdækninger der sidder under bagsæder, hvor fandt du dem, eller er det garage made??
Christian
warp skrev:
Det ser rigtigt godt ud! ...din nulrerøv! ;-)
Jeg skal vist lige ud forbi en af dagene og se resultatet live.
/Jacob
Rasser skrev:warp skrev:
Det ser rigtigt godt ud! ...din nulrerøv! ;-)
Jeg skal vist lige ud forbi en af dagene og se resultatet live.
/Jacob
jo før jo bedre, jeg mangler en bremseudluftningsmakker ;-)
SorenJ skrev:Rasser skrev:warp skrev:
Det ser rigtigt godt ud! ...din nulrerøv! ;-)
Jeg skal vist lige ud forbi en af dagene og se resultatet live.
/Jacob
jo før jo bedre, jeg mangler en bremseudluftningsmakker ;-)
Jeg skal ikke være en festdræber, og du kender sikkert trikket. Men, hvis du kører med en helt almindelig bremsevæskebeholder skal du blot bruge en proppen fra en sodavandsflaske, en gammel udluftningsskrue og et stykke slange som passer på skruen og din blæsepistol på kompressoren.
hvis man sørger for det er tæt kan man sagtens sætte det under tryk og så gå ned bagved og lufte ud. Det tager ikke mange øjeblikke at lufte ud på den måde.
Rasser skrev:warp skrev:
Det ser rigtigt godt ud! ...din nulrerøv! ;-)
Jeg skal vist lige ud forbi en af dagene og se resultatet live.
/Jacob
jo før jo bedre, jeg mangler en bremseudluftningsmakker ;-)
Rasser skrev:SorenJ skrev:Rasser skrev:warp skrev:
Det ser rigtigt godt ud! ...din nulrerøv! ;-)
Jeg skal vist lige ud forbi en af dagene og se resultatet live.
/Jacob
jo før jo bedre, jeg mangler en bremseudluftningsmakker ;-)
Jeg skal ikke være en festdræber, og du kender sikkert trikket. Men, hvis du kører med en helt almindelig bremsevæskebeholder skal du blot bruge en proppen fra en sodavandsflaske, en gammel udluftningsskrue og et stykke slange som passer på skruen og din blæsepistol på kompressoren.
hvis man sørger for det er tæt kan man sagtens sætte det under tryk og så gå ned bagved og lufte ud. Det tager ikke mange øjeblikke at lufte ud på den måde.
Du mener at jeg skal sætte bremsevæskebeholderen under tryk ?
Min beholder er den model med gummiprop (se evt. billedet ovenfor), så jeg plejer egentlig bare at få en til at sidde og pumpe pedalen.
Waehrens skrev:
Det er nok ikke forkert når jeg går du fra at det er Wolfburg West tæpper, men kan man også få dem til at sy de bundmåtter som du har? Jeg kan ikke se på oversigtsbilledet at de følger med i et sæt. Jeg skal vist have bestilt et læs hos Wolfburg West.
Hvordan er deres leveringstid.
- Casper
JK skrev:
Det ser godtnok mums-fillibabber ud det hele :-)
Respekt!
Hvis du har tid en dag må du godt tage et billede af, hvordan bagsæde-hofteselerne er fastgjort. Det går jeg også og lusker lidt med at få lavet i min sene 61'er.
mvh
JAKOB
Rasser skrev:
62 er første årgang med sele befæstigelser fra fabrikken, så det var nemt ;-).
Så besluttede jeg mig for at min motor til bussen var et mere overkommeligt projekt at få lavet klar (da jeg lider af akut jegmåbareudatkørenu-syndrom), så den seneste uges tid har jeg gået og tilpasset/svejset køleblik, malet stumper (godt jeg havde maling tilbage fra da jeg malede bunden), modificeret speedertræk så det passer det par solex 32pbic karburatorer (porsche 356), skiftet lejer i generator, udskiftet svinghjul og samtidig udmålt/justeret aksialspillerum på krumtap osv. osv.
Det endte så ud med en 1600 enkeltportet industri motor med få timer på bagen, toppet af med et par 32PCI solex karburatorer på Tobuværk manifolde, 1-3/8" merged header med rustfri poleret "A1" udstødning.
Det bliver forhåbentlig sådan en motor der kan køre 130 hele vejen til spanien og retur, uden at slå en forkert skid (ikke fordi jeg lige står og skal til spanien, men i ved hvad jeg mener) ;-)
Hvis der er nogen der har et GeneBerg remhjul i std. størrelse så giv venligst lyd fra jer, jeg aftager det gerne (har et powerpulley fra GB jeg kan bytte med evt.)