Flot farve den har fået!
Tak! Jeg tænkte den skulle være lidt anderledes end alle de andre.. :)
Ser godt ud Martin... Håber du Bliver klar til MIB træffet 10-12 Juli
Super Martin... det ligner snart en "Ordentlig" vogn *G*
hey er selv en ung gut der er ved at være færdig med min bobbel fra 66 hehe
håber at du kommer godt igang med projektet hehe så vi får nogle flere gamle klassikere på vejene :)!!
Endelig lidt ferie igen! Har fået lavet en masse og i går skete det så, jeg fik startet hende op!.. Jeg behøver næppe at beskrive at jeg var en meget lykkelig mand..
Billeder kommer snarest!.
Den er sgu blevet flot, og fedt at være klar til sommeren, hvis den altså bliver det?
/Cruus
Puuha, projektet har stået stille ALT for længe nu. Hvis der er nogen der kunne være interesseret i at købe og overtage projektet skal i være meget velkommen til at kontakte mig på 51 88 26 09 (sms foretrækkes) eller autolak@hotmail.com
nej altså for helvede du må sku da ikke tabe modet så tæt på mål. jeg er ikke halvt så langt med min og har ikke råd til at lave den lige så pæn som din og slet ikke råd til at bakke ud nu så jeg må bare knibe balderne sammen og blive færdig... Få den nu ud og køre og sælg den hvis du ikke har lyst til at bruge den ;-)håber at se den på gaden med dig og et bredt smil.den er fandeme flot.
Du skal da fortsætte :)
Med det du mangler, så skal du bare holde ud et stykke tid endnu :)
Kan da sige mit projekt også ser håbløst ud, og jeg mangler en fandens masse :) Og på sin vis har du efterhånden overstået det værste :) Nu kommer alt det "sjove" :)
Og mega fed med 2 delt farve hen over de døre :)
Mange tak for opbakningen, problemet er at jeg ikke har noget sted at lave den færdig. Har ikke adgang til værksted eller garage mere og den står og koster penge for opbevaring hver måned.. :(
Arg, ja oki, så kan jeg godt se problemet :(
jeg er nok også forvent med garage i baghaven :)
hvad med at finde et værksted der kan samle den færdig det kan da ikke tage så lang tid. men selfølgelig hvis du ikke har en p plads når der er plader på så er det jo også noget bæ.:-)
Hvad koster den?
Kom med bud?
You must log in to post.