Dejligt med flere vw'er til skagen. Så den et par gange igår da jeg kom forbi dit værksted.
brovandevej4@gmail.com
Dejligt med flere vw'er til skagen. Så den et par gange igår da jeg kom forbi dit værksted.
Den er jo kun på en lille ferie i Skagen - den skal retur når den er "helbredt" ;-)
/John
Danni< ja det har jeg selv lavet, efter et voldsomme regnvejr var det sorte "klister" regnet helt væk- de er limet fast- og alle ved jo at gaffa er enhver bobbelejers universalværktøj.
Det biver meget spændende at se min nye bil,der både kan bremse og alt muligt, måske er den endda vandtæt !!!
Behøver jeg at fortælle at John P er ophøjet til folkehelt på Falster??
he he ja lidt tøserep er altid godt(0: he he..
Jeg kan oplyse at baglygten nu er monteret med skruer i de dertil indrettede huller der allerede VAR i glasfiberskærmene - hvorfor man så har valgt at bruge lim/fugemasse må jo ligge hen i det uvisse ;-)
/John
Tirsdag d. 21/7 2009 kl 15.00 - køretøjet er godkendt.
Tillykke Vibeke - så kan du køre Corvette i to år igen :-)
/John
Så er den på vej hjem efter veloverstået ferie.
den holder nu hos MBeckmann som også står for hjemtransporten.
/John
Det bliver skønt at se den igen. Der står en blå ´65er og savner den her udenfor.
Du er sku en helt John.
Sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med i fremtiden.
PS. Vidste ikke at fælgene var så flotte ;-)
Så har jeg talt med MBeckmann, og hjemtransporten er planlagt, den vender tilbage til øen på lørdag, kan næsten ikke vente.
Jeg tør jo næsten ikke køre i den nu hvor den kan bremse :o)Og så skal jeg vel også til at vaske den og pudse fælge, nu hvor ALLE ved at de rent faktisk ER blanke!!
Jeg overvejer faktisk at udnævne synsdagen som officiel John Pedersen dag, mindre kan vel ikke gøre det...
Tusind tak for din store hjælp John, jeg skylder dig.. måske jeg skulle holde en uges arbejdsferie i Skagen ?? Kan jo se på den gule, at den friske nordjyske havluft gør en godt...
You must log in to post.