Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Rasser og Co's brokkerøvsklub!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Retrobug Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Købmanden]Hende her er nu på vej til Frederiksberg..

Skulle ankommet tirsdag om en uge.

Nogen ideer til hvad der skal ske med den?? Og den skal IKKE sænkes...!

Har bestilt: Flat4 roofrack med træ, Hvide dæksider, Albert Svanneck spejle.

Har kuffert og kælk med patina til taget.

Jeg tror sgu' hun bliver mør når hun ser den.

Købmanden

God ide med roofrack, hvide dæksider m.m. Alle gode og billige salgstrics der nok skal få den til at glide hurtigt ned hos specielt nybegyndere der let imponeres af den slags...

Det bliver sgu' ikke svært at "score kassen" på denne slæde, Købmand ;-)

M.

-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Mette Administrator
[quote=Thomas-Gearheads][quote=Købmanden]Hjælp... Ideer modtages...

Sælg skidtet ;-) så skal du hverken rode med at sænke bilen eller prisen

Rasser skrev:
[quote=Købmanden]Hjælp... Ideer modtages...

Hvad med at sælge den til dobbelt pris, og på den måde score lidt hurtige penge. Det tror jeg nok jeg havde gjort. Det optimale ville være hvis du kunne få den solgt allerede inden du fik den hjem fra sverige, så slipper du for en masse yderligere besvær. Bare kør efter 'sælg skindet før bjørnen er skudt princippet' det plejer at være det nemmeste og hurtigste. Men det er bare min idé, det er jo helt op til dig hvad du vil med bilen.. . . .

Rasser skrev:
[quote=Købmanden]OK, Det hjalp mig så ingen steder...

Nej det tænkte jeg nok. Men håber du fangede sarkasmen

jpwest skrev:
Må sq godt nok sige du får et vink med en vognstang

West

:lol:
Det livede lige min eftermiddag lidt op..
~Mette
(permalink) Kbmanden Member
(permalink) hendrixxx Member
hvorfor er det lige at vi skal give et bud på hvordan din bil skal se ud og hvad der skal ske med den????? du bestemmer jo selv hvad der skal ske i sidste ende, så jeg forstår ikke dit formål!!!! er det fordi du vil have ros fordi du har købt en fin bil og ikke kan finde på andre måder at lede opmærksomheden hen på den eller vov.....jeg forstår det ikke. Du har bstemt den ikke skal sænkes, den skal have hvide dæksider og et tagbagagebærer så hvad er det du vil have?????

I mine øjne er der ikke noget streetcred. i at købe en fin bil- derimod er der masser af respekt at hente hvis du bygger selv- Så byg selv og opret en projekttråd og så skal opmærksomheden nok komme af sig selv. Det er jo tydeligvis den du higer efter
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
jo jo selvfølgelig er det da det :-) tag ikke fejl af det

Men hvorfor ikke kalde tråden det den skal hedde "jeg har købt en fed bil og synes i ikke den er fin". Så kan vi alle sige "jo det er den" og til sommer kan vi alle komme forbi på træf og sige "naaaiiii hvor er den fin og flot" og så kan du sige det samme om vores biler, og sådan går livet sin glade gang som det har gjort det så mange gange før :-)

man må gerne blære sig på vwnettet....man behøver ikke pakke det ind. Det fede ved at dele hobby/interesse med andre er at man åbenlyst kan være stolt af sin bil uden janteloven kommer indover. Der er ingen grund til at pakke tingene ind :-)
(permalink) snibeke Member
hendrixxx skrev:

Men hvorfor ikke kalde tråden det den skal hedde "jeg har købt en fed bil og synes i ikke den er fin". Så kan vi alle sige "jo det er den" og til sommer kan vi alle komme forbi på træf og sige "naaaiiii hvor er den fin og flot" og så kan du sige det samme om vores biler, og sådan går livet sin glade gang som det har gjort det så mange gange før :-)

man må gerne blære sig på vwnettet....man behøver ikke pakke det ind. Det fede ved at dele hobby/interesse med andre er at man åbenlyst kan være stolt af sin bil uden janteloven kommer indover. Der er ingen grund til at pakke tingene ind :-)

Nemlig :) Også selvom man kører 1303
I'm blond, what's your excuse ? 61 70 44 18
snibeke skrev:
hendrixxx skrev:

Nemlig :) Også selvom man kører 1303

Arrree Snibeke... Nu er du sgu' for flink.. 1303 - der trækker vi sgu' grænsen !!

;-)

M.

(permalink) PcbOvals Member
Snibse .. jeg har sagt til dig den 03er der ligner en gul blomme med kaffekrus hylde og thansen hjul...

Hvor blev bobber, bipper baffer eller hvad han nu hed af??
Du ved ham du svigtede ..
Ham der rustede op imellem hænderne på dig imens du gejlede ham med plys?

Gnæk gnæk ... jeg får tæv når hun ser mig .. HVIS hun da har en skammel med altså

P
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) Anonym Member
Jeg har også købt en masse "gamle" klistermærker til mine retro kufferter. Jeg tog lidt fint sandpapir med lidt vand og sleb mærkerne.. Det gav en rigtig fed effekt.. Endvidere er det et godt køb - Altså bilen;-) Rigtig flot... Morten
(permalink) Mette Administrator
Retrobug skrev:

Arrree Snibeke... Nu er du sgu' for flink.. 1303 - der trækker vi sgu' grænsen !!

;-)

M.

Hallo halv svensker skal du over knæet? :wink:
Man generer ikke piger der kører 1303..

Købmand, jeg forstår godt hvor Hendrixx kommer fra med det han siger. Kig, kig og kig noget mere.. på billeder og på træf og find så ud af hen ad vejen hvad for en stil du er til og hvad der skal til for at din kommer til at se ud som du synes den skal. Det gør vi andre.
~Mette
Mette skrev:
Retrobug skrev:

;-)

M.

Hallo halv svensker skal du over knæet? :wink:
Man generer ikke piger der kører 1303..

OK, sorry Mette... du har ret - det er ok at PIGER kører 1303 ;-) Men jeg tager gerne imod tilbudet alligevel ;-)

M.

ja jeg er sgu stadig lidt tvivlsom på det der 1303.... det er sgu noget sigøjnerstads. Også selvom det er tøser der kører dem :-)
(permalink) Allan 2000 Frb Member
allangottsche@gmail.com
+4520401518
Hvad helved har i imod 1303 er det fordi det køre og bremser bedre end jeres gamle skrammel FY i skulle skamme jer i som bygger irs og skive bremser på jeres oltidsfund af vw nej må jeg så få kammer tonen nu er jeg sku brian fornærmet puha
det gav luft nej købmand den er den flotteste jeg har set :-)
Allan
allangottsche@gmail.com
+4520401518
fede skrev:
Hvad helved har i imod 1303 er det fordi det køre og bremser bedre end jeres gamle skrammel FY i skulle skamme jer i som bygger irs og skive bremser på jeres oltidsfund af vw nej må jeg så få kammer tonen nu er jeg sku brian fornærmet puha
Allan

For satan, Fede... Vi joker jo bare - der er ikke en eneste herinde med fornuften i behold der har noget som helst imod 1303'ere.. det er bare hyggedrillerier mellem dem der kører bobler før og efter 1967 der har kørt her på vwnettet siden det startede for snart mange år siden...

M.

Nu hvor vi alligevel er i 1303 hjørnet.. hvem er en knag at hente denne her til DK ? Den vil jeg meget gerne beundre ved et sommertræf...

http://www.blocket.se/vi/15857657.htm?ca=23_11_s

Så fed en 70'er bil skal man da lede længe efter, og farven er da mums..

M
Retrobug skrev:
fede skrev:
Allan

For satan, Fede... Vi joker jo bare - der er ikke en eneste herinde med fornuften i behold der har noget som helst imod 1303'ere.. det er bare hyggedrillerier mellem dem der kører bobler før og efter 1967 der har kørt her på vwnettet siden det startede for snart mange år siden...

M.

ja men det gav luft alligevel har selv en 62 0g en 1303s fra 72 med flere
Allan
Taz.jpg

allangottsche@gmail.com
+4520401518
en 1303 har McPherson og buet forrude. Det har en folkevogn ikke :-) troede i da vidste den salgs.

En 1303 er lige så meget en folkevogn som en Polo er en Golf....close, but no cigar
(permalink) Lars Member
[quote=Købmanden]Hjælp... Ideer modtages...

Lav en Baja eller endnu bedre en V-rod. ;o)

Mvh.
Lars Kirketerp fra 2620 Albertslund(Sjælland)
Tlfnr: 31383018 Mail: larskirketerp(a)yahoo.dk
(permalink) jakob356 Member
Jeg vil også have min bil superlakeret, så den stryger lige gennem syn.
Den ligner en Ajax reklame.. den med blomsterduft :-)

M

Reply »

You must log in to post.