Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Rasser og Co's brokkerøvsklub!

Tags:
No tags yet.

(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Retrobug skrev:
Den ligner en Ajax reklame

Eller en salgsannonce :)

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54724560

-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Nå for satan. Den ville konen HELLER ikke have. Det er sgu ikke nemt at være købmand.

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Slettet Member
Retrobug skrev:
Mette skrev:
Retrobug skrev:

Arrree Snibeke... Nu er du sgu' for flink.. 1303 - der trækker vi sgu' grænsen !!

;-)

M.

Hallo halv svensker skal du over knæet? :wink:
Man generer ikke piger der kører 1303..

OK, sorry Mette... du har ret - det er ok at PIGER kører 1303 ;-) Men jeg tager gerne imod tilbudet alligevel ;-)

M.

Kalder du mig en tøsedreng så? Flab, nedbrændt papho'ed, lurendrejer, baryl, lurifax, skarnsunge, find selv på resten blymatros! :)
(permalink) Retrobug Member
[quote=Ekstrøm]Nå for satan. Den ville konen HELLER ikke have. Det er sgu ikke nemt at være købmand.

Ha ha..

Ja, det er ikke svært at gætte hvem der har bukserne på i det ægteskab... stakkels, stakkels købmand - du får min største medfølelse.. Men giv ikke op - måske smelter hun over den næste, eller næste, eller...

:-)

M.

I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Kbmanden Member
(permalink) Bornholmer Member
respect fed vogn Christian - tager hatten af for dig - du får nogen fine biler til landet og hæver vores standart væsentligt , så vi får noget flot at kigge på når vi skal til træf rundt omkring - det kan vi godt li ;0)

german folks biler skal der nok komme flere af med tiden - de har en høj standart.

det sammer gældende med alle de andre købmand du nævner - vil folk gå så højt op
i Janteloven kan de jo hente deres biler selv og sælge dem viderer gratis .
evt bede deres kone om at betale alle de uforudsete/skjulte udgifter - og se hved hun siger til det ;0)
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) mbpeppe Member
Helt enig med holmer..
Du får fine biler til landet,
folk kan så købe dem af dig, hvis de ikke selv gider/kan køre efter den.
At man så "sviner" købmanden til fordi han ikke gider hente dem hjem gratis,
det er sgu ikke god stil.

Keep up the good work Købmand, Den der er på vej er for fed.
og vi glæder os allerede til at se den næste.

Per
mbpeppe skrev:
Helt enig med holmer..
Du får fine biler til landet,
folk kan så købe dem af dig, hvis de ikke selv gider/kan køre efter den.
At man så "sviner" købmanden til fordi han ikke gider hente dem hjem gratis,
det er sgu ikke god stil.

Keep up the good work Købmand, Den der er på vej er for fed.
og vi glæder os allerede til at se den næste.

Per

Der er ikke en skid i vejen med at være købmand, det er helt iorden. Det morsomme begynder først når man finder på alle mulige historier om "konen ikke kunne li' denne" og så videre for at kamuflere sit erhverv..

Kald dog en spade for en spade.

Just my 50 cent..

M.

(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
Jeg har generelt set ikke nogen som helst problemer med at folk henter biler hjem, bruger tid og penge på det, for senere at vil have lidt mønt retur for anstrengelserne...... fint nok.

Men helt ærligt guys..... der er S
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
(permalink) Cisse & Celinas Far Member
[quote=Thomas-Gearheads]Jeg har generelt set ikke nogen som helst problemer med at folk henter biler hjem, bruger tid og penge på det, for senere at vil have lidt mønt retur for anstrengelserne...... fint nok.

Men helt ærligt guys..... der er S
20697035 Kalundborg
dennisdarre@gmail.com
(permalink) Farmer Member
Når nu det faktisk mere eller mindre er en teaser tråd du laver for at kunne skabe en interesse om den vogn du er igang med, hører den faktisk mere til under "biler købes og sælges"
Især når du nu indirekte afslører dig selv ved at acceptere at det med konen er et skalkeskjul.
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Kasper Vernersen Member
Mega fed bil der er på vej hjem til dig! Respekt :-)
Glæder mig til at se den live...

- Kapper

Herfra er det helt iorden at være købmand og man er jo selv herre over, hvordan man laver sine indlæg/salgsannoncer!
2384-5817 / Kasver@bd.dk
VW Bobbel 1957 & Porsche 356C 1964
http://www.kaspervernersen.dk
Angående Handel og vandel :-)

En rigtig købmand herinde, som jeg respekterer højt er Micha Racing aka Thomas Lübbe aka Lübbedrengen...

Han har været hele sit liv forest i VW-scenen, ved ALT der er at vide om luftkølet kram, har et kæmpe kontaktnet indenfor denne verden, kan skaffe ALT der er værd at finde til en luftkølet samt hele busser og biler.

Der er ikke så meget fnidder her... Der skal flyttes nogle varer, tjænes en skilling, og det bliver aldrig pakket ind under "passede ikke da det kom hjem/konen aflog min handel" - kind of BS..

Det er det jeg forstår med at være en god købmand.

M.

(permalink) Rasser Member
Det her indlæg er absolut et af dem jeg vil tænke tilbage på med et smil på læben... For satan det er god underholdning.
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Anonym Member
Hvor meget skal den svenske bobble koste? Er intersseret. MVH. Jakob Sørensen
(permalink) HMS Member
HæHæ man kan jo efterhånden fryde sig over at være en fattig røv som er tvunget til at sidde og hamre noget gammelt skrammel sammen i sin garage =(HOBBY) så slipper man sku da for at blive voldtaget :-))))) men det forklarer jo hvorfor dem der har købt færdige stylet biler skal sidde på baderinge til træffene haha.
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
Anonym skrev:
Hvor meget skal den svenske bobble koste? Er intersseret. MVH. Jakob Sørensen

Hej Jakob

Du kan se flere billeder her:
http://vwnettet.dk/forum/topic/404102
HMS skrev:
HæHæ man kan jo efterhånden fryde sig over at være en fattig røv som er tvunget til at sidde og hamre noget gammelt skrammel sammen i sin garage =(HOBBY) så slipper man sku da for at blive voldtaget :-))))) men det forklarer jo hvorfor dem der har købt færdige stylet biler skal sidde på baderinge til træffene haha.

Den holdning står du vist selv for... Du må ha' læst denne tråd som fanden læser biblen ellers.. :-/

Hallooooo...

M.

(permalink) HMS Member
Retrobug skrev:
HMS skrev:

Den holdning står du vist selv for... Du må ha' læst denne tråd som fanden læser biblen ellers.. :-/

Hallooooo...

M.

Ja det er så din mening ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

(permalink) hendrixxx Member
troro du skal læse tråden igen retrobug.... tråden handler om at folk er lidt forærget over at hobby skal laves om til forretning. Hvis ens eneste formål med at købe en bil er at sælge den videre for at lave hurtige penge, så går hobby delen lidt tabt.

Hvis du ser en bil du gerne vil købe, men ikke når det inden an anden køber den og du så kan få muligheden for at købe den 2 uger senere for 15.000 mere, så er det at du skal have en badering hvis hopper på for så er du blevet buttfucked....længere er den ikke :-)

hobby og rendyrket forretning for sig....jeg giver ikke en skid for jer kræmmere der lukrerer på andre. I ved hvem i er, og så ved i også hvorfor jeg aldrig køber nogle af jeres ting. Betaler hellere væsentlig mere hos K&B, Farmer eller Dennis end at handle med jer....De driver trods alt en forretning i rette ånd
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
Der er da mange VW-folk herinde der har købt færdiglavede biler af dem som har lavet dem, og købt dem (i flere tilfælde) til langt under hvad det ville koste at lave dem selv - det var derfor jeg reagrede på hans, efter min mening, mærkelige konklution:

"men det forklarer jo hvorfor dem der har købt færdige stylet biler skal sidde på baderinge til træffene haha."

Jeg gir dig ret i at det er sørgeligt at man tror man kan køre over dammen og hente en folkevogn, syne den, betale 4500 kr. i afgift, for siden at gange salgsprisen med 4-5 stykker. På den anden side er det jo et frit land vi lever i, og findes der købere der ikke gider/har tid/ved at sverige findes, og iøvrigt har penge nok, er det da fint nok med mig, så længe bilen er fin og iorden (som i dette tilfælde).

Det som er skod i vores hobby er når en sælger en plumrådden vogn, og siger den er "top notch".. det er sgu' ikke god hobbyånd.

M.
(permalink) HMS Member
hendrixxx skrev:
troro du skal læse tråden igen retrobug.... tråden handler om at folk er lidt forærget over at hobby skal laves om til forretning. Hvis ens eneste formål med at købe en bil er at sælge den videre for at lave hurtige penge, så går hobby delen lidt tabt.

Hvis du ser en bil du gerne vil købe, men ikke når det inden an anden køber den og du så kan få muligheden for at købe den 2 uger senere for 15.000 mere, så er det at du skal have en badering hvis hopper på for så er du blevet buttfucked....længere er den ikke :-)

hobby og rendyrket forretning for sig....jeg giver ikke en skid for jer kræmmere der lukrerer på andre. I ved hvem i er, og så ved i også hvorfor jeg aldrig køber nogle af jeres ting. Betaler hellere væsentlig mere hos K&B, Farmer eller Dennis end at handle med jer....De driver trods alt en forretning i rette ånd

Just præcist :-)

Reply »

You must log in to post.