Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Rasser og Co's brokkerøvsklub!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
I får det til at lyde som det er en dårlig forretning at købe en import bil der er fortjenseste på , kontra en dansk bygget der bliver solgt med underskud.

det er ikke min opfattelse - tværtimod...

jeg går personligt efter bilens stand og pris - om folk har anskaffet den på den
ene eller den anden måde er mig da fuldstændig lige meget , så længe prisen og standen er så god som det er muligt.

og nu må denne debat stoppe - hvem er den næste i skal skræmme væk fra vw nettet ?
og fortsætter i til sidste mand lukker og slukker ?

jeg skal på en uges ferie , og bagefter til 1 maj træf i Hannover - gad vide
om nettet stadig er her når jeg kommer hjem ?? ;0) vi ses
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
Marhhp skrev:
.............................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!???????
Så kan man lige selv sætte punktummer osv in hvor jeg har glemt dem :)

Jeg quoter lige den korte del ;-)

Godt skrevet Marhhp og respekt til dig for at stå bag dit eget "lort" (jeg kender ikke lige historien). Så er man en mand i min bog!
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
(permalink) jpwest Member
Nå nu er jeg her alligevel og er kommet med et par langskud i tråden.

Jeg kender ikke Købmanden,aldrig set elller mødt ham,men er man inde på det område han befinder sig(op købe biler på et site som de fleste af os herinde besøger ofte)og så sælge dem med"pæn" fortjeneste,så skal man nok ikke være alt for fintfølende eller nærtagende,og nok også være af solid støbning på både den ene og anden måde,og det eneste forsvar man stiller op er og svine MINDST en navngiven person til + det løse,derefter fremstå med modtrækket( i mine øjne en trussel) så skrider jeg bare.

Ja men det er jo mandens eget valg,jeg kan ikke rigtigt se der er nogen der har skræmt ham

West

(som også har solgt biler herinde)
(permalink) Slettet Member
[quote=Thomas-Gearheads]
Marhhp skrev:
.............................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!???????
Så kan man lige selv sætte punktummer osv in hvor jeg har glemt dem :)

Jeg quoter lige den korte del ;-)

Godt skrevet Marhhp og respekt til dig for at stå bag dit eget "lort" (jeg kender ikke lige historien). Så er man en mand i min bog!

Det må bare ikke misforståes som at jeg prøver at score billige point hos vw´rne herinde, men det nemmeste var at bruge mig selv, når jeg alligevel lavede ged i den med en del herinde.
Martin
(permalink) Rasser Member
Marhhp skrev:
[quote=Købmanden] Nogen er født med en skruenøgle i hånden - andre med en kuglepen... og vi ved alle hvordan det er det går med dem hver især...

Undskyld, ret mig hvis jeg støder nogen, er kontroversiel eller dobbeltmoralsk, jeg diskuterer sjældent, så mit vid begrænser sig, bær over med mig.

Når jeg læser lige det stykke der står deroppe, så Undskylder hvis jeg flaber nogen, ikke meningen) siger du at Ib, jeg låner lige dig som eksempel og rasser med, det her er fiktivt opsat)

A: Ib er heldig, han er født med pennen i hånden, og skarp som bare fanden
B: Rasser er ikke heldig, han trak nitten, han fik svensknøglen, så han er bare bøvet?
Eller er det omvendt?
Uanset, så kan jeg ikke se hvad der er galt i hvordan folk prioriterer eller hvad de er begavet med, nogen vil sige vorherre, eller hvad man tror, ikke har været så god ved nogen frem for andre, lad os sige skæbnen har taget røven på nogen, mere end andre.
Ordet hobby er osse her i tråden blevet objekt or en definition hvor hobby kan være, som jeg læser det mellem linjerne som A: Find n bil, fiks den op, afhængig af stand
Eller B: Købe/Sælge
Eller C: Have mere travlt med andre end en selv?
Er dette forum blevet mere orienteret i en retning der minder om slavisk monoton udprægelse af janteloven, og det ekstreme flertal der dikterer dagsordenen herinde, eller deler vi en fælles interresse der hedder gamle luftkølede biler? Ok, vi skal alle have luft til at sige vores mening, og tale ærligt, og jeg har da pisset en del i nakken herinde ved at springe til og sige jeg ville købe det ene og andet, og så glemme eller direkte bryde aftaler, den kommer jeg ikke uden om, specielt duck har jeg brændt af, og der er en del der deraf er forbeholden or at sælge til mig. Dem jeg har handlet med kan så sige om de har noget de vil udsætte på vores handler (Handel??) Men jeg lod mig gribe med af stemningen og faktum at jeg fik min første bil og der skulle ske så meget på den.
Nu afslutter jeg 1 ting af gangen, og spørger ind imellem lidt, både for at blive klogere og evt. lure en god handel så der er dele til min 03'r

Jeg er ¨så en af de 6 millioner du nævner som bedøvende ligeglad med original himmel eller ej, jeg anede sq ikke forskellen på 03 og de andre, men uanset om andre kalder den en bobel eller polo med bløde former, :) jeg er glad for den, og den er vw og luftkølet som alle andre, men jeg har efter jeg har dummet mig herinde lært at jeg bare skal tage 1 ting af gangen og ikke aftale mere end jeg magter eller har penge.

Uanset, Du starter osse en ualmindeligt dårlig stemning ved at stemple fleertallet herinde som inkomptente mv med den tekst, og sprogbruget år ikke mig til at tro du er spekulant eller født med pennen, uanset, jeg vil ikke diskutere med dig, du trækker bare mig ned på et niveau hvor du vil slå mig på erfaring, og jeg skal ikke diktere for nogen, ej heller dig, hvordan man begår sig, hverken elektronisk eller i den virkelige verden.

Men det med skalkeskjul for det ene og andet som du lavede, og fusk (Det er et upassende ord, men det dækker meget, og så kan folk der ikke verbalt følger dit engagement være med endnu; hov, der fik jeg vist flabet dig, jeg undskylder, men nu er alle med ikk???)
Jeg har lavet det, ogdet kan ikke anbefales, jeg har brugt et år på at folk ikke skal rulle med øjnene når de møder mig til træf.

Jeg skal gerne have hjælp af nogen jo, så det betyder jeg må være født med pennen i hånden, havde det været svensknøglen, så havde jeg lavet min bil selv, så om jeg er heldig kan vel diskuteres, jeg misunder dem der er født med svensknøglen...

Puha en smøre, jeg skylder en del en pose popcorn, men det var mit ydmyge bidrag, intetsigende for en del vel, men jeg fik, håber jeg, min mening frem, og tak til Ib og Rasser, jeg giver en øl (Til deling) skulle vi mødes :)

Martin

hovhov - jeg kom da afsted ud i verden med både en flot studentereksamen OG en håndværkeruddannelse!

Men jeg mener ikke helt man kan sætte folk så firkantet i bås, men lad nu det ligge, jeg tror godt jeg ved hvad du mener.

1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Rasser Member
Rasser skrev:
Det her indlæg er absolut et af dem jeg vil tænke tilbage på med et smil på læben... For satan det er god underholdning.

Nå, jaja - jeg kom endnu engang til at sige min mening, og så eskalerede det ellers derud og jeg fik en ordentlig kæmpesviner - sådan er det!
Jeg lærer sgu nok aldrig at holde min kæft ;-)

Men jeg kan nu stadig grine af det her indlæg - det er sgu et af de mere morsomme (bare ærgeligt at købmanden slettede alle hans fine billeder og noget af det han skrev, men det var vel hvad man kunne forvente).

Jeg takker for bidragene der hjalp til at opretholde den høje morskabsværdi.

/Rasser
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Christian Thomsen Member
Magen til god underholdning skal man lede længe efter!
En skam jeg ikk havde flere popcorn!

Christian Thomsen
+ 45 2051 7065
ct(a)audi.dk
(permalink) Fjels-Aircooler Member
Endnu en vw-net soap af højeste kaliber - der er noget der tyder på at de er kommet for at blive :-)

Nu skal vi sku snart ud og køre!

40607123 - 9620 Aalestrup
(permalink) Slettet Member
Rasser og Ib, det var blot en fiktiv opstilling, og det var nemt lige at tage nogen der var for hånden, og jeg fik vist sagt at jeg ikke er den store debatør, det giver længden på mit indlæg vist rig bekræftelse på :)
Kunne jeg formulere mig bedre kunne jeg nemmere pointere det jeg gerne ville frem til, fremfor 17 sidder luft, men det er gratis, så hva :)

Men det var meget skægt, Mvh Martin
(permalink) Anonym Member
Farmer skrev:
Når nu det faktisk mere eller mindre er en teaser tråd du laver for at kunne skabe en interesse om den vogn du er igang med, hører den faktisk mere til under "biler købes og sælges"
Især når du nu indirekte afslører dig selv ved at acceptere at det med konen er et skalkeskjul.
(permalink) Hans Røntved Member
POPCORN!!!! Hvem kommer med popcorn
Live your life so that when your feet hit the floor in the morning
the Devil says, Shit, he' awake
(permalink) Jacob Søbygaard Member
Er bilen iøvrigt blevet solgt. DEn har da fået den rette opmærksomhed -
Oval 56
Mail: Jacob@soebygaard.com
(permalink) SJN Member
[quote=røntved]POPCORN!!!! Hvem kommer med popcorn

Jeg vil også have en cola .... men det er da kun for at få noget koffein, for underholdningværdien i denne tråd er da for nedadgående. Det ender da med at alle falder i søvn istedet for at blive skræmt væk......
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) mbpeppe Member
Jeg forstår sgu ikke rigtigt at nogle kan opfatte det her som underholdning.
sorry, det er nok bare mig.

Hilsen
Per
(permalink) Anonym Member
paradise hotel ... vw-nettet .... man kan næsten ikke mærke forskel, men underholdnings værdien er høj!

jeg gad vide hvordan "købmanden" klarer det på single-værelset, nu han er i fare for at blive stemt hjem ?

Er "hendrixx" og "retrobugs" forhold mon i fare ?

Hvordan bliiver den gamle kendning "marhap" mon modtaget på hotellet?

og har "rasser" mon fundet en ny partner ?

alt dette, samt kulørte drinks, topgejlede vw'ere, mudderkastning og medløberi får du i næste afsnit af vw-nettets-paradise !

jeg skal ihvertfald se med hehe, det eneste jeg savner er flere damer i bastskørt, et kamera i deltagernes soveværelser og et par jagtvogne !
(permalink) Gregers Member
hehe - humor
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
YES!! Nu kan jeg ændre min signatur :wink:

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Retrobug Member
Ja, det kan du roligt gøre, Lars... du er sgu' en af de skarpeste knive i skuffen herinde :-)

M.
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904

Reply

You must log in to post.