Marhhp skrev:
[quote=Købmanden] Nogen er født med en skruenøgle i hånden - andre med en kuglepen... og vi ved alle hvordan det er det går med dem hver især...
Undskyld, ret mig hvis jeg støder nogen, er kontroversiel eller dobbeltmoralsk, jeg diskuterer sjældent, så mit vid begrænser sig, bær over med mig.
Når jeg læser lige det stykke der står deroppe, så Undskylder hvis jeg flaber nogen, ikke meningen) siger du at Ib, jeg låner lige dig som eksempel og rasser med, det her er fiktivt opsat)
A: Ib er heldig, han er født med pennen i hånden, og skarp som bare fanden
B: Rasser er ikke heldig, han trak nitten, han fik svensknøglen, så han er bare bøvet?
Eller er det omvendt?
Uanset, så kan jeg ikke se hvad der er galt i hvordan folk prioriterer eller hvad de er begavet med, nogen vil sige vorherre, eller hvad man tror, ikke har været så god ved nogen frem for andre, lad os sige skæbnen har taget røven på nogen, mere end andre.
Ordet hobby er osse her i tråden blevet objekt or en definition hvor hobby kan være, som jeg læser det mellem linjerne som A: Find n bil, fiks den op, afhængig af stand
Eller B: Købe/Sælge
Eller C: Have mere travlt med andre end en selv?
Er dette forum blevet mere orienteret i en retning der minder om slavisk monoton udprægelse af janteloven, og det ekstreme flertal der dikterer dagsordenen herinde, eller deler vi en fælles interresse der hedder gamle luftkølede biler? Ok, vi skal alle have luft til at sige vores mening, og tale ærligt, og jeg har da pisset en del i nakken herinde ved at springe til og sige jeg ville købe det ene og andet, og så glemme eller direkte bryde aftaler, den kommer jeg ikke uden om, specielt duck har jeg brændt af, og der er en del der deraf er forbeholden or at sælge til mig. Dem jeg har handlet med kan så sige om de har noget de vil udsætte på vores handler (Handel??) Men jeg lod mig gribe med af stemningen og faktum at jeg fik min første bil og der skulle ske så meget på den.
Nu afslutter jeg 1 ting af gangen, og spørger ind imellem lidt, både for at blive klogere og evt. lure en god handel så der er dele til min 03'r
Jeg er ¨så en af de 6 millioner du nævner som bedøvende ligeglad med original himmel eller ej, jeg anede sq ikke forskellen på 03 og de andre, men uanset om andre kalder den en bobel eller polo med bløde former, :) jeg er glad for den, og den er vw og luftkølet som alle andre, men jeg har efter jeg har dummet mig herinde lært at jeg bare skal tage 1 ting af gangen og ikke aftale mere end jeg magter eller har penge.
Uanset, Du starter osse en ualmindeligt dårlig stemning ved at stemple fleertallet herinde som inkomptente mv med den tekst, og sprogbruget år ikke mig til at tro du er spekulant eller født med pennen, uanset, jeg vil ikke diskutere med dig, du trækker bare mig ned på et niveau hvor du vil slå mig på erfaring, og jeg skal ikke diktere for nogen, ej heller dig, hvordan man begår sig, hverken elektronisk eller i den virkelige verden.
Men det med skalkeskjul for det ene og andet som du lavede, og fusk (Det er et upassende ord, men det dækker meget, og så kan folk der ikke verbalt følger dit engagement være med endnu; hov, der fik jeg vist flabet dig, jeg undskylder, men nu er alle med ikk???)
Jeg har lavet det, ogdet kan ikke anbefales, jeg har brugt et år på at folk ikke skal rulle med øjnene når de møder mig til træf.
Jeg skal gerne have hjælp af nogen jo, så det betyder jeg må være født med pennen i hånden, havde det været svensknøglen, så havde jeg lavet min bil selv, så om jeg er heldig kan vel diskuteres, jeg misunder dem der er født med svensknøglen...
Puha en smøre, jeg skylder en del en pose popcorn, men det var mit ydmyge bidrag, intetsigende for en del vel, men jeg fik, håber jeg, min mening frem, og tak til Ib og Rasser, jeg giver en øl (Til deling) skulle vi mødes :)
Martin
hovhov - jeg kom da afsted ud i verden med både en flot studentereksamen OG en håndværkeruddannelse!
Men jeg mener ikke helt man kan sætte folk så firkantet i bås, men lad nu det ligge, jeg tror godt jeg ved hvad du mener.