I Silkeborg er reglerne sådan her:
Alm. Bobbel : 1 slag
Rød Bobbel: 5 slag
Alm. Bobbel : 1 slag
Rød Bobbel: 5 slag
fede skrev:
Fordi det har været her siden 60érne gør det ikke bedre, let hånd tung hånd og når man ser et avis bud er det ok at slå med kølle tænk jer om og gu vel jeg ej trække i land nej det er sku ikke ok at daske/slå når der kommer en bobbel i kan kalde mig tosset gammeldags hvad h....d i vil men dette høre ikke nogen steder hjemme og det findes ikke nogen leg hvor man dasker/slår
Allan
fede skrev:Lyngbye skrev:fede skrev:
...og når der så kommer en rød Nimbus med sidevogn må man så sparke i hoved?
Orv! Det havde jeg slet ikke tænkt på! :)
Det er et dask på skulderen. Rimeligt harmløst!
Jeg ved det godt at det er harmløst men det er forkert at billige der er sku vold nok og ja vi legede også den leg da jeg var en del ynger og nogle gange gik det galt for ham man slog syntes ikke om det og så kørte toget og nej jeg er ikke pædago men født og kvajet opdraget på vesterbro
Allan
Lurifaks skrev:
Altsaa man klapper jo heller ikke en fremmed en paa skrignet naar man ser en bobbel eller en 3x34 den store foreskel paa vold og leg er jo nok at det er en kammerat der er for enden af knoen.
danieltsd skrev:Lurifaks skrev:
Altsaa man klapper jo heller ikke en fremmed en paa skrignet naar man ser en bobbel eller en 3x34 den store foreskel paa vold og leg er jo nok at det er en kammerat der er for enden af knoen.
Jeg gør :_)
You must log in to post.