Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Slå reglen ?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
I Silkeborg er reglerne sådan her:

Alm. Bobbel : 1 slag
Rød Bobbel: 5 slag
(permalink) Anonym Member
i brædstrup er reglen:
et slag for en bobbel
et ekstre hvis det er sorte plader på
og igen et ekstra hvis der er en åben.
så det sker man kan få tre blå mærker
nar man er på tur med konnen hun har jo tid
til at holde øje:-)
(permalink) MrMind Member
fede skrev:
Fordi det har været her siden 60érne gør det ikke bedre, let hånd tung hånd og når man ser et avis bud er det ok at slå med kølle tænk jer om og gu vel jeg ej trække i land nej det er sku ikke ok at daske/slå når der kommer en bobbel i kan kalde mig tosset gammeldags hvad h....d i vil men dette høre ikke nogen steder hjemme og det findes ikke nogen leg hvor man dasker/slår
Allan

Så vil jeg godt være den første til at kalde dig tosset gammeldags...

Det er en harmløs leg, og har intet med vold at gøre! kan man ikk skelne mellem et klap på skulderen mellem to venner og vold så bliver verden sq et surt sted at være...
(permalink) Heide Member
Jeg slår hver gang jeg ser en danske fragtmand. og tro mig konen har en enorm blå skulder :-) der er næsten en for hver 250 meter
(permalink) Solmex Member
fede skrev:
Lyngbye skrev:
fede skrev:
...og når der så kommer en rød Nimbus med sidevogn må man så sparke i hoved?

Orv! Det havde jeg slet ikke tænkt på! :)

Det er et dask på skulderen. Rimeligt harmløst!

Jeg ved det godt at det er harmløst men det er forkert at billige der er sku vold nok og ja vi legede også den leg da jeg var en del ynger og nogle gange gik det galt for ham man slog syntes ikke om det og så kørte toget og nej jeg er ikke pædago men født og kvajet opdraget på vesterbro
Allan

Jeg er pædagog og slår HVER gang jeg møder en bobbel! Desværre er min kone ofte hurtigere og får mig først.
På mit gamle job på en døgninstitution fik jeg lært, at legen også omhandler Dansk Fragtmænd´s lastvogne og tro mig, turen fra Haderslev til Tåstrup føltes lang, når jeg havde Caravellen fyldt op med unger :)
Sjovt nok havde ungerne også set mere vold end godt er, men kunne alligevel godt forstå forskellen mellem sjov og alvor.
Så klap hesten Fede og accepter folks forskelligheder, man billiger ikke vold ved den leg, den er harmløs og sjov, når man ellers har et sundt forhold til sine venner.
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) Lurifaks Member
Altsaa man klapper jo heller ikke en fremmed en paa skrignet naar man ser en bobbel eller en 3x34 den store foreskel paa vold og leg er jo nok at det er en kammerat der er for enden af knoen.

(permalink) Heide Member
Lurifaks skrev:
Altsaa man klapper jo heller ikke en fremmed en paa skrignet naar man ser en bobbel eller en 3x34 den store foreskel paa vold og leg er jo nok at det er en kammerat der er for enden af knoen.

Jeg gør :_)
(permalink) Solmex Member
danieltsd skrev:
Lurifaks skrev:

Jeg gør :_)

Hæ hæ
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev

Reply

You must log in to post.