Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  kadrons, hvilken skruer er til hvad????

Tags:
No tags yet.

(permalink) virring Member
Skrev for 16 years siden | | | |
spørgsmålet er meget enkelt, jeg har mont. helt nye kadrons på min nye motor men kan ikke finde ud af hvad skruerne er til:

1- lille ligekærv skrue på venstre side af karb's?
2- lille ligekærv skrue der vender bagud?
3- ca. m5 fjederpåvirket skrue der vender skråt nedad, på højre side af karb's?
4- storrer skrue, v. speeder træk (åbner mere for spjældet når den skrues ind)

håber på lidt hjælp da jeg ikek ved ret meget om alle disse mærkelige skruer.

hilsen virring
-------------------------------------------
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
google er din ven:
http://www.lowbugget.com/help_section.html

Det tog ca 10 sek!!
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Samme funktioner som på en gammel VW-karburator, og på alle andre simple karburatorer, Weber mv. De kan sidde forskelligt og se lidt forskellige ud, men de gør det samme.
Der er normalt en til blandningen i tomgang (den skrå) Og en til at stille hastigheden (tomgang) Den 5mm.

Husk at de to karburatorer IKKE må være forbundet med hianden når man indstiller dem.
Lad nu være med at blive nervøs fordi der er to karburatorer. Du stiller bare to. Altså gør tingene to gange. Det er i virkeligheden ikke sværere end at stille én.
Det der ofte gør det svært er at at folk tror man kan justere dårlig motorgang væk på karburatorerne, selv om det er noget andet der galt. Og så fordi der er to karburatorer så må de være "deres skyld"
Folk ringer tit til mig og spørger om jeg vil indstille deres VW eller Porsche med to karburatorer. Jeg siger nej fordi jeg gider ikke rode med at få det hele til at virke. Hvor skal jeg starte ?
Jeg skal jo i virkeligheden starte med at tage en kompressionsprøve, stille ventiler og skifte tændrør. Udmåle tændkabler og hætter osv. Jeg kender jo ikke mandens motor. Jeg kender min egen !
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.