hvorfor bygge en selv . der er både penge og tid ,at spare ved at købe f.eks. en af de mange svenske buggyer .der tit er tilsalg ,bl.a. her på siden .
Anonym skrev:
er der ikke snart en der kan köbe den bil, eller hug den dog for fanden op...jeg får nästen ståpik af at vente på din "selvstöbte porsche motoriserede vandkölede crashtestede buggy med gevind i glasfiberen".....hov var ved at glemme det vigtigste, dine sorte plader der ligger i en bankboks (pssssst..sig ikke til nogen hvilken bank for måske kommer sorte slyngel og björnebanden og stjäler dem)
jeg fölger med forundring denne historie, for själdent har jeg dog hört så meget uvident crap i en tråd.......
Anonym skrev:
tror ikke han vil af med den , for så lå den nok under køb og salg .
og imens ligger de sorte plader og ruster i bankboksen :)
Anonym skrev:
lotus-jonas har har noget at ha det i , mere end man kan sige om dig .
kom ned på jorden og start der fra !
jeg tror jeg vil sætte min bil tilsalg under havemøbler , og så pive over den ikke bliver solgt :)
doc405 skrev:Anonym skrev:
er der ikke snart en der kan köbe den bil, eller hug den dog for fanden op...jeg får nästen ståpik af at vente på din "selvstöbte porsche motoriserede vandkölede crashtestede buggy med gevind i glasfiberen".....hov var ved at glemme det vigtigste, dine sorte plader der ligger i en bankboks (pssssst..sig ikke til nogen hvilken bank for måske kommer sorte slyngel og björnebanden og stjäler dem)
jeg fölger med forundring denne historie, for själdent har jeg dog hört så meget uvident crap i en tråd.......
ja meget skal man høre men. men troede vw nettet var et forum for voksen med forståelse for nytilkommende men det kan jeg forstå på det hele det ikke er et voksent forum der holdes her og skuldes nok typer som dig der burde holde dig til bilgalleri.dk i stædet for at fyre en masse ubrugelig snak af. hvorfor skrive i den her tråd når du ikke har noget relevant og tilføje.
You must log in to post.