Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
20:16 Dillen: Nu er der kun fake-dating at hente her.
21:48 SoLow: enig..
21:55 Den halvblinde: Jep.....
15:55 type1: Savner lidt tiden, hvor alt skete her inde, og ikke på facebook. Smart nok med facebook, men var mere hyggeligt ;0) Daniel
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

bobbel til beach-buggy vs sorte plader og afgift

Tags:
No tags yet.

(permalink) m w Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hvorfor bygge en selv . der er både penge og tid ,at spare ved at købe f.eks. en af de mange svenske buggyer .der tit er tilsalg ,bl.a. her på siden .
(permalink) doc405 Member
fordi jeg kan godt lide at bygge og hvis bilen ikke er mer vær end en ramme så hvorfor ikke bruge den
(permalink) Anonym Member
syntes det er synd at ombygge den . når der er et år til syn og på sorte plader !
men din bil , du bestemmer .
(permalink) ZacchoVw62 Member
Hej. Hvis du ville sælge den, så skriv en mail til j-zaccho@hotmail.com

Kunne godt være interesseret i den

Mvh Jacob
er der ikke snart en der kan köbe den bil, eller hug den dog for fanden op...jeg får nästen ståpik af at vente på din "selvstöbte porsche motoriserede vandkölede crashtestede buggy med gevind i glasfiberen".....hov var ved at glemme det vigtigste, dine sorte plader der ligger i en bankboks (pssssst..sig ikke til nogen hvilken bank for måske kommer sorte slyngel og björnebanden og stjäler dem)

jeg fölger med forundring denne historie, for själdent har jeg dog hört så meget uvident crap i en tråd.......
tror ikke han vil af med den , for så lå den nok under køb og salg .
og imens ligger de sorte plader og ruster i bankboksen :)
Anonym skrev:
er der ikke snart en der kan köbe den bil, eller hug den dog for fanden op...jeg får nästen ståpik af at vente på din "selvstöbte porsche motoriserede vandkölede crashtestede buggy med gevind i glasfiberen".....hov var ved at glemme det vigtigste, dine sorte plader der ligger i en bankboks (pssssst..sig ikke til nogen hvilken bank for måske kommer sorte slyngel og björnebanden og stjäler dem)

jeg fölger med forundring denne historie, for själdent har jeg dog hört så meget uvident crap i en tråd.......

ja meget skal man høre men. men troede vw nettet var et forum for voksen med forståelse for nytilkommende men det kan jeg forstå på det hele det ikke er et voksent forum der holdes her og skuldes nok typer som dig der burde holde dig til bilgalleri.dk i stædet for at fyre en masse ubrugelig snak af. hvorfor skrive i den her tråd når du ikke har noget relevant og tilføje.
Anonym skrev:
tror ikke han vil af med den , for så lå den nok under køb og salg .
og imens ligger de sorte plader og ruster i bankboksen :)

afhænger af hvad man kan få for den.
lotus-jonas har har noget at ha det i , mere end man kan sige om dig .
kom ned på jorden og start der fra !
jeg tror jeg vil sætte min bil tilsalg under havemøbler , og så pive over den ikke bliver solgt :)
Anonym skrev:
lotus-jonas har har noget at ha det i , mere end man kan sige om dig .
kom ned på jorden og start der fra !
jeg tror jeg vil sætte min bil tilsalg under havemøbler , og så pive over den ikke bliver solgt :)

jeg er helt nede på jorden men at man ikke er så klog på bobbel som andre så skal tråden lige svines til der er jo ikke nogen der tvinger jer til at læse den. så kom selv ned på jorden og skriv et andet sted. der står heller ikke nogen steder den er til salg jeg spørg bare hvad den er vær. så hvis i ikke har nogen relevant og skrive så tag dog på bilgalleri der er masser af folk der gidder og høre på sådan en gang snak.
(permalink) m w Member
doc405 skrev:
Anonym skrev:

ja meget skal man høre men. men troede vw nettet var et forum for voksen med forståelse for nytilkommende men det kan jeg forstå på det hele det ikke er et voksent forum der holdes her og skuldes nok typer som dig der burde holde dig til bilgalleri.dk i stædet for at fyre en masse ubrugelig snak af. hvorfor skrive i den her tråd når du ikke har noget relevant og tilføje.

blev du også "smidt" ud fra bilgalleri.dk :)
ok det var måske en fejl at skrive uvident crap, så jeg retter det til crap. det virker lidt som om du ikke vil tage imod den erfaring og viden der findes på denne side, men det kan være mig der tager fejl. men held og lykke med projektet ;O)
Sæt den dog til salg for 10.000,- så er den væk
køb en gammel bund for 1000.-
så har du 9000.- til at begynde med.
(hmmm hvis jeg har regnet rigtigt)
Hilsen Per

Reply

You must log in to post.