Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

AFLYST PGA MANGLENDE TILMELDING OG D

Tags:
No tags yet.

(permalink) vwmichael Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja ANONYM du er bare så dygtig - hvis du dog bare vidste hva pokker du talte om.

Træffet var arrangeret fra om Fredagen og det har været arrangeret og reklameret med siden 14dage før Kr.himmelfart, så hva med at bakke op i stedet, for du skal ikke bilde mig ind at der ikke har været tid nok til at bestemme sig om man ville med.

Vi var mig og vores Tyske ven Schickard der var mødt op - OG DET VAR DET!!!

Har haft løbende kontakt med campingpladsen da vi er fastlægger der, og INGEN, og jeg mener INGEN havde tilmeldt sig!!!

Køb du dig nu bare en gammel Opel eller Ford og saml dine venner til dækbrænderi på shelltanken indtil du ved hvad sammenhold i den lufkølede verden betyder, for så havde vi da i det mindste været 1 bil mere på stedet hvis du vidste det!!!

FUCK hvor jeg dog bare hader folk der for det første er anonyme og ikke vil stå frem, men så også brokker sig om noget de ikke engang selv har gidet bruge deres tid på - FJOLS siger jeg bare FJOLS!!!
DSCF0387.jpg
DSCF0388.jpg

-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) Anonym Member
der er jo så en del der arbejder om fredagen og ikke lige kan møde op før om lørdagen. kunne jo også være at folk på vwnettet har fulgt med i alle de ting du har stået for at for op at stå det lyder altid stort og flot ender dog altid med ej aflyst ej nu sælger jeg mine biler nu har jeg gratis værksted skal vi lave en klub
ej det havde jeg så ikke alligevel. tror ikke folk der har læst på vwnettet de sidste 2-3 år syntes det bliver til så meget det der arangeres af dig
og nej gider sku ikke køre til den anden ende af landet for at lortet er aflyst igen
(permalink) Gasa139 Member
Hej Michael
Tag dig ikke af de "anonyme" de er bare ude efter lidt opmærksomhed, de stakkels puds, men den har vi vist været igennem flere gange her på nettet.
Kanon initiativ en skam det ikke blev til noget. Det var ihvertilfald ikke din skyld, vejret er vi ikke herrer over, og manglende opbakning (mig selv incl.) kan man da ikke klantrer dig for. Fortsæt de gode takter for Vw folket...

P.s. jeg har stadigvæk din spole liggende som jeg lånte for 1 år siden, det må jeg snart have rådet bod på.
gasa 139
Vw westfalia So 35 1963 / Solgt Sept. 2013
Vw t3 tristar doka 2,1 wbx dj/NU Subaru ej2,2 tlf2624028
Anonym -> Nu har jeg jo altså ikke lige arrangeret noget før, og dette træf skulle have været en intro for vores klub, som vi jo altså HAR garage til - no problemo der, og vi er da også en del stykker der mødes hver anden Torsdag - bla i dag, så kom dog ned og kig inden du begynder at lave div forestillinger om MIG for det kan jeg overhovedet IKKE acceptere, så kom ind i kampen og start med at logge dig ind!!!
Kan da også fortælle dig at jeg har været bruger her på vwnettet siden 98 og har da altid holdt mig rimelig anonym - FJOLS siger jeg bare!!!
Vores klub har eksisteret siden 06, men først for 1 år siden fik vi garage!

Hva er der egentlig galt med dig siden du kan lave alverdens udtalelser om mig vel og mærket UDEN at kende mig, men der må jo være noget galt siden du da heller ikke tør logge dig ind!
Syntes da ikke jeg har noget udestående med nogen herinde fra - HELDIGVIS, for her er et kanon sammenhold her på zitet lige indtil fjolser som dig kom ind for at svine folk til.

Gasa ->
Ja anonyme folk må jo have lidt problemer de syntes de skal ud med på nettet, men whatever - det er jo deres problem!
Pyt med den spole, den bliver jeg nok ikke fattigere af;-)

flot 2 år gammel klub
og så kan i åbenbart ikke endgang i klubben blive enige om at holde træf og støtte op om eget initiativt
eller klubben er måske bare dig..

syntes bare du skal slappe lidt af med at takke alle os andre for den dålige opbakning som du giver skylden for at der ikke er nogle der har meldt sig til.

Takker til vejrguderne og såkaldte vw-venner for dejlig opbakning!

du har nok ikke nogle såkaldte vw-venner så...
hi he det bliver sQ sjovere og sjovere - griner sQ af dig endnu fra din første tråd.
Tvivler egentlig på om du egentlig er til luftkølede vwère ;-)
(permalink) hendrixxx Member
Anonym skrev:
flot 2 år gammel klub
og så kan i åbenbart ikke endgang i klubben blive enige om at holde træf og støtte op om eget initiativt
eller klubben er måske bare dig..

syntes bare du skal slappe lidt af med at takke alle os andre for den dålige opbakning som du giver skylden for at der ikke er nogle der har meldt sig til.

du er altså for stor en kylling til at sige din mening med underskrift??? det er da lidt homoagtigt så held og lykke med det du
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Bornholmer Member
treldevej fredericia - så kan du lige smutte over og puste dig op Michael :0)

selvom han/hun har lidt ret i de saglige argumenter - men argumenterne falder lidt til jorden uden pænt sprog og tydelig ID
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Solmex Member
Anonym skrev:
flot flot i ødelægger mere end i gavner
få nu fattet at der ikke er plads til at der skal være et træf for hver gang der er
2 med en bobbel der har mødt hinanden på tanken. flot plakat ser prof ud flot at arangørende end ikke selv gider tage på sit eget træf for derefter at lade tyskerne sidder der og glo..sælg din vw og køb en gammel opel opelfolkene vil glæde sig til at få en med den engagement i deres klub

stå nu sammen i dk og lav 2-3 ordentlige træf folk gider køre efter.

hilsen ham der snart køber en gammel ford istedet

Hvem fanden har pisset på din sukkermad?
Siden hvornår er det blevet forbudt, at prøve at arrangere nye vw-træf i DK. Du skriver, at landet skal samles om to til tre "ordentlige" træf, hvad nu hvis dette træf var starten på et "ordentligt" træf???
Hvordan helvede tror du, at store træf med stor tilslutning i sin tid startede? Man skal sku da starte et sted!
Flot flot DU ødelægger satme mere end du gavner - din negative klaphat.

Jeg var forbi i lørdags og blev også skuffet, men har samtidig forståelse for omstændighedderne - så jeg håber, at vw-michael ser bort fra dine latterlige negative anskuelser og prøver igen til næste år!!!
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
Bornholmer skrev:

selvom han/hun har lidt ret i de saglige argumenter - men argumenterne falder lidt til jorden uden pænt sprog og tydelig ID

Takker Ib - det er noteret ;) og så jeg da også allerede fundet ud af hvem gutten er.

(permalink) Dan Rockstar
Anonyme dude - du kan vælge selv at give dig til kende eller jeg poster dit brugernavn... Du misbruger hele ideen med at have anonym posting - om du har ret eller ej gider jeg ikke tage stilling til...

Jeg checker ind senere...
anotherdan.com
tråden bliver sjovere og sjovere :)
Ja Ole det gør den faktisk. Har du fået udgangstilladelse af den bedre halvdel til at komme og besøge os i aften?

Henrik er klar, men der skal lige ro på ungerne først!
oki doki ;-)

(permalink) ftter sjusk Member
hej anonym
du da vist ikke helt inde i hva du snakker om...
vwmichael har da fået startet klubben op...der er stort klublokale og vi mødes hver anden torsdag...så jeg syntes da bare du skal komme forbi ,så kan vi tage en snak om det...
sjusk
(permalink) SJN Member
Dan skrev:
Anonyme dude - du kan vælge selv at give dig til kende eller jeg poster dit brugernavn... Du misbruger hele ideen med at have anonym posting - om du har ret eller ej gider jeg ikke tage stilling til...

Jeg checker ind senere...

Det er sg et godt initiativ Dan, så kan det være at man kan give sig til kende en anden gang !

vwmichael -> Når desværre ikke at komme i aften, har fået dele til motoren så jeg håber at komme næste torsdag, der er møde...
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) cors Member
Hej anonym.

ved ikke hvad der har pisset dig af.

Men jeg har kun mødt Michael 1 gang,det var ved køb af bussen.
Men han var en helt lige ud af landevej typen..ikke så pis der.
Har kun positiv at sige om ham..
Så det er altså ikke alle han (lover guld og grønne skove).
Op med humøret Michael.
Når vi ved hvem han er....Ja så ved man jo hvor man har ham.
Men vi ser nok ikke så meget til ham mere,han skal vel have en opel eller ford

Otto
Tlf 50494883 Strandagervej@gmail.com VW Camper Highroof 87 turbo diesel
kom nu med brugernavnet så vi kan svine ham til
kom nu med brugernavnet så vi kan svine ham til
(permalink) niels-erik Member
Ja, jeg venter også bare på det navn!!
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Hoeg58 Member
Det var satans ,, ham den anonyme klaphat blev godt nok stille......

TH
Luft ie dæk å vi er væk
(permalink) mSTIGAARD Member
Hvad sker der for de anonyme.... vildt bare at svine en til uden at ville stå frem...... er spændt på at se hvem der ude på den slags ;)

Mads
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Heide Member
Bornholmer skrev:

Det var osse den adresse jeg kom frem til. hvad bruger du til at tracke dem ned? http://www.utrace.de ??? jeg prøvede for sjov min egen adresse men så stod der jeg kom fra bornholm :-/ Rønne selvom jeg sidder midt i odense

Reply »

You must log in to post.