Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  DUS

Tags:
No tags yet.

(permalink) highlander Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jamen hvis der ikke skal et typeskilt på , så vil jeg gerne give øllene+shots hvis nogen har det ovennævnte træk som jeg må låne til at lave en kopi af .

Mvh. Highlander Aalborg
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Konklusion :
Et træk monteret mellem kofangerbeslagene er altså helt lovligt - Det var nu også hva jeg hele tiden har været overbevist om.. på modeler med bred kofanger ihvertfald.
Jeg har fået min 1200 synet en 3-4 gange uden synsmanden overhovedet har kigget på mit træk - han har ihvertfald aldrig nævnt det.
Mit træk er ikke svejst fast nogen steder. Det er boltet på kofangerbeslagene som så igen er normalt boltet på bagspidserne.
Og jeg kan garantere for at mit træk har fået lov til at trække i de 13 år jeg har kørt med det.

John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nååh ja det er boltet imellem kofangerstiverne. Trækket går ikke med gennem skærmen.

Ja for år tilbage fandt mine gamle kolleger på at man ikke længere ville godkende den type træk. Argumentet var at bagspidserne var tærede på alle bilerne.
Det slags "egne regler" kan man ikke bruge. Vi kan ikke bestemme man ikke må sætte noget i et beslag som bilfabrikken siger OK til.
Men vi kan bestemme at vi ikke vil godkende bilen HVIS beslaget, bagspidsen, inderskærmen er tæret.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) gizmo Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej hvis jeg får din mail adr. så kan jeg sende dig nogle billeder af det træk jeg har liggende. Trækket er det samme som du beskriver du mangler:)

Det går ikke ind under bilen, men monteres på bagspidserne hvor kofangeren sidder. kofangeren monteres på trækket. Trækket er med el-stik til trailer.

Men kontakt mig på PM, hvis du vil se billeder af trækket.

vh gizmo
-------------------------------------------
Type 1, jan. 1960... (Amager)- marcuswake@hotmail.com (Bygningskonstruktør)
(permalink) highlander Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har sendt PM
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hvad med her: http://shop.volkswarenhaus.de/index.php/cat/c1595_Anhaengerkupplung.html
-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) highlander Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej . jeg har købt Gizmo`s træk

Tak for nu

Mvh. Highlander

Reply

You must log in to post.