Hi folks
Oppe i Mantorp Bug Run oplevede jeg fantastiske problemer med det svenske BENSIN. Efter at have tanket 95oktan i Mantorp, løb maskinen af sporet.
Den utrolige varme medførte, at der ikke kom BENSIN ud af systemet (og den havde klaret 17.000 KM siden generalrenoveringen ..) Jeg skiftede bensinpumpen, der skete desværre ingen forandring. Så hældte jeg bare bensin ind i carburatoren og lavede nødstartsekvensen - så kom den med mindst 2.000 UPM og jeg bibeholdt de store omdrejninger.
Vi vendte om - fik en hurtig tur hjem til Flensborg og med løbende motor tankede jeg i Kastrup lige efter broen over
Oppe i Mantorp Bug Run oplevede jeg fantastiske problemer med det svenske BENSIN. Efter at have tanket 95oktan i Mantorp, løb maskinen af sporet.
Den utrolige varme medførte, at der ikke kom BENSIN ud af systemet (og den havde klaret 17.000 KM siden generalrenoveringen ..) Jeg skiftede bensinpumpen, der skete desværre ingen forandring. Så hældte jeg bare bensin ind i carburatoren og lavede nødstartsekvensen - så kom den med mindst 2.000 UPM og jeg bibeholdt de store omdrejninger.
Vi vendte om - fik en hurtig tur hjem til Flensborg og med løbende motor tankede jeg i Kastrup lige efter broen over
-------------------------------------------
Solskin = cabbi
Snestorm = Syncro Camper
Offroad = Syncro Doka
Solskin = cabbi
Snestorm = Syncro Camper
Offroad = Syncro Doka