"Shellbilen" Er solgt!!!!
Jeg er meget lidt positiv lige nu, jeg har brændt nallerne noget så gudsjammerligt, både med denne her og med bussen, og er tæt på at droppe begge:-)
God sommer.
Niels.
Du kender adressen. Bare sæt dem i gårdspladsen :-)
Lars
[quote=vw 1303]
Du kender adressen. Bare sæt dem i gårdspladsen :-)
Lars
Ha ha som man kalder i skoven får man svar. Men nu har jeg hørt fra en forholdsvis pålidelig mørkhåret lille fyr at han kan blive temmelig stædig ham Niels, så en eller anden dag bliver luften lukket ud af hjulene så den kan komme ud af garagen.
Mangler: Nr plade holder med lys (er ved at lave), venstre siderude bag, tankstuds, lave nye beslag til uorig forstole, lufte bremser og justere håndbremse!
Og ak ja, den F..... tis motor kører ikke........
-------------------------------------------
tlf. 20493419.
Så bliver den vist ikke synet i dag?? Der er altid mere end man lige tror.
Lars
Det skrider lidt fremad, nok fordi at jeg har indset at denne bil ikke vil have en bestemt dato at være færdig på, og jeg derfor tager den med ro, he he;-) Mangler: sædebeslag højre side, ny ratstamme og kardan, samling af instrumentbord og så lige at få motor til at køre!!
tlf. 20493419.
Nu færdigsamlet, dejlig fornemmelse!!
Dog kører motoren ikke endnu, men har nu lokaliseret problemet, strømmen på klemme 15 på tændspolen forsvandt når nøglen blev drejet til start, hvilket jo så højst sandsynligt er def bund af tændingslåsen!! (tak for fif Thomas:-))
Jeg har fået den til at skyde, men ikke mere! Hvilket dog er STORE fremskridt fra at den slet ikke ville slå en skid:-)
tlf. 20493419.
Så er den jo næsten klar... ;-)
...
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
Niels_Tolstrup skrev:
Nu færdigsamlet, dejlig fornemmelse!!
Dog kører motoren ikke endnu, men har nu lokaliseret problemet, strømmen på klemme 15 på tændspolen forsvandt når nøglen blev drejet til start, hvilket jo så højst sandsynligt er def bund af tændingslåsen!! (tak for fif Thomas:-))
Jeg har fået den til at skyde, men ikke mere! Hvilket dog er STORE fremskridt fra at den slet ikke ville slå en skid:-)
Du kommer da tættere på hele tiden. :)
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
Ja jeg håber at den er kørende til at komme til syn på tirsdag:-)
tlf. 20493419.
tlf. 20493419.
Har du tjekket om dine tændkabler sidder rigtigt så du får rigtig tændings rækkefølge - det lyder jo som om den tænder forkert sådan som den knalder både den ene og den anden vej.
Og så ikke så negativ Niels - det er jo det der er det sjove ved at have gamle biler :D
Mvh John
25709453
I'm the only BAY in the village
[quote=John Pedersen]...den knalder både den ene og den anden vej....
Mvh John
Det må være den gode gamle Swinger-motor! :)
-Lyngbye-
[quote=John Pedersen]Har du tjekket om dine tændkabler sidder rigtigt så du får rigtig tændings rækkefølge - det lyder jo som om den tænder forkert sådan som den knalder både den ene og den anden vej.
Og så ikke så negativ Niels - det er jo det der er det sjove ved at have gamle biler :D
Mvh John
Jeg ved godt at den ligger lige for, men som jeg skrev, INTET er forkert samlet eller fejljusteret!!!
Normalvis er det sjovt ja, men denne her griner jeg ikke af, og hvorfor er en længere historie;-)
Men mest fordi at jeg ikke kan undvære den her nr 2 bil.
Niels.
tlf. 20493419.
Så blev den kørende, og har i dag rullet den første tur i den!!
Motoren er udskiftet og det hjalp lidt på det;-)
Der er 2 fejl at rette nu, ét er højre yderste styrekugle (den havde jeg sgu overset:-() og så at få det strøm problem til tændspolen ordnet, udover det skulle den være klar til syn!
tlf. 20493419.
Lækker lille ny detalje NR: PLADER, jaaeeeeeee, nysynet og med kun én anmærkning..... Tutan u av funksion, (ledning mont. virker igen)
AAAHHHHH, det hjalp sgu lidt på humøret:-)
tlf. 20493419.
Tillykke....
så er du kørende igen!!!
mobil 23461746 mail:keldsandgaard@gmail.com
Synsdagen startede ellers rigtig godt (læs ad r.... til)
Første opringning kl 06.30, motoren går ud hver gang jeg træder koblingen ned, (øh pis!!)
Kør på arbejde, så kommer jeg forbi og kigger på den! Anden opringning kl 06.35, der er ikke benzin på og jeg kan ikke få benzindækslet af, (øh pis!) Kør på arbejde, så må jeg lige komme med noget benzin! justerede tændingen lidt op og skruede lidt på karburatoren, så manglede den strøm, frem med en booster og igang hoppede den, dog lidt højt i tomgang eftersom at jeg havde stillet den vel rigeligt højt i tomgang, ind på værkstedet og sætte en lader på.
Tredie opringning, jeg holder foran porten til synshallen, og den vil ikke starte, (øh pis!), det er styrestrøms ledningen til starteren der er hoppet af, vel monteret og ind i synshallen, jaaeeee nysynet:-)
Så skulle der plader på, og hvad havde man glemt i skyndingen, at få hentet et forsikringsbevis, på daværende tidspunkt havde jeg så 40 min. til at nå tværs gennem Odense i lastbil, få hentet reg. attest og komme ind centrum, parkere og få det lavet, derefter ca 45 min. til at nå på motorkontoret efter plader og få den omregistreret, lad mig tiløje at det er sgu ikke nemt at have travlt i centrum af Odense i lastbil en fredag middag..... Det var ikke ret mange der synes at mine parkeringer var helt ok, og blev kvitteret med længerevarende hornlyd, he he he, (så kan de lære det)
Jeg er nu meget lettet, og en kedelig erfaring rigere, en komplet bil er ikke altid HELT komplet, ej heller i særlig god stand!!!!!
tlf. 20493419.
ved ikke hvad du mener med god stand ...er det når biler er helt nye ???
men tillykke med synet og husk, man må jo lide for skønheden :-)
bus 1974, safari 1962 (1982), bobbel 1970 har haft nu Boom trike 1600i
montana@bbsyd.dk
jpwest skrev:
godt gået
West
Tak:-)
tlf. 20493419.
Bilen kan købes for HBO 20.000 kr. nysynet pruttet og klar, med nogle mangler!
Mvh. Niels.
tlf. 20493419.
Hej Niels Kunne du være intraseret i at bytte med en gokart du har jo ikke langt til banen den er fra sidste år og er komplet med alt hvad du skal bruge til opstart jeg har den til salg med alt mit udstyr for 25500 hvlket i forvejen er langt under hvad det koster af nyt skal af med det pga dårlig ryg øv du kan evt ringe på 41199177
Hvad er mangler.
Mvh Karsten
MIB Aalborg
25747518
Tillykke med salget ...
Så er det bare afsted efter denne her :-)
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
Du er fandme da hurtigere til at komme af med dine biler end mig Niels. :)
-Lyngbye-