Jeg sælger min buggy, fordi jeg har købt et andet projekt.
Den er fra 1969.
Den skal synes til næste år, og der efter er der 8 år mellem syn.
Karossen er fra kit og buggyservice, som dog er blevet modificeret lidt.
Den er synet og godkendt med 2,0 t4 motor.
Der er plader på den.
Der er kaleche.
Motor 2,0 t4.
Med en mild knast, helt nye dobbelte 48mm weber karburatorer.
Lavet om til oprejst blæs. Yder ca 110hk. 412s topstykke.
Den er lige til at kører væk i.
Se hele bilens historie samt billeder her :
http://buggyklubben.dk/forum/viewtopic.php?t=28
MVH Jakob
Den er fra 1969.
Den skal synes til næste år, og der efter er der 8 år mellem syn.
Karossen er fra kit og buggyservice, som dog er blevet modificeret lidt.
Den er synet og godkendt med 2,0 t4 motor.
Der er plader på den.
Der er kaleche.
Motor 2,0 t4.
Med en mild knast, helt nye dobbelte 48mm weber karburatorer.
Lavet om til oprejst blæs. Yder ca 110hk. 412s topstykke.
Den er lige til at kører væk i.
Se hele bilens historie samt billeder her :
http://buggyklubben.dk/forum/viewtopic.php?t=28
MVH Jakob
-------------------------------------------
VW oval (v-rod) fra 1955 http://v-rodders.dk
http://southernaircoolers.dk
VW oval (v-rod) fra 1955 http://v-rodders.dk
http://southernaircoolers.dk