motek skrev:
Har du prøvet Auto-G som bor lige over for FTZ , problemet ligger nok
i at der ikke er nogen som bruger det mere, forstået på den måde at når
der er blevet fræset sæder med 3 angel job, og afrettet eller nye ventiler
monteret, så er det ikke nødvendigt, det er tæt i sig selv, det gør bil- fabrikkerne jo heller ikke ved alle nye topstykker, jeg gør det ihvert tilfælde ikke, har fræset sæder de sidste 15-20 år med en Serdi ventil- sædefræser uden at bruge det stads, og det skal ihvert tilfælde renses grundig af inden der samles, ellers slider du hurtig dine styr op !
Tony
Afleverede mit topstykke ved Auto-G for pris overslag for renovering.
Det resulterede i at de skilte det af, fræsede nogle af mine sæder og smed nogle af ventilerne ud før de ringede til mig og fortalte at det kostede 4500 at få lortet tæt igen.
Synes det var lige i overkanten i kraft af at det blot drejede sig om en slibning - trykprøvning og planslibning så derfor fik jeg topstykket tilbage.
Fik en god bekendt til at montere 8 ventiler men det er jo slet slet ikke tæt efter at der er blevet fræst nogle steder så nu prøver jeg at se om jeg kan rette op på det.
Det lyder som om du ved hvordan sådan noget skal laves. Kan du evt. hjælpe mig?