/Plade
HMS skrev:
[quote=niels-erik]Undskyld! Men hvad præcis gør en sænket bobbel til en hot rod??
Slet ingen som kunne bruge min VW???
Man kunne jo tage motor og gear til sig selv eller omvent (-: og sælge resten (-:
Mærkeligt at den her fede bobbel-rod ikke er solgt endnu - den er SÅ fed !! -men der selvfølgelig osse totalt for mange VW'er til salg lige nu, så det er ikke rigtig sælgers marked, men alligevel. Havde klart købt den hvis jeg ikke havde VW'er nok i min garage :)
Bjarne
Kom nu gutter slet ingen køber til denne vogn???
Kører stadig med godt tilbud så send en PM så ser vi på det (-:
/Plade
Evt. bytte med buick skylark ?
Ja det kunne da godt ske, send lige lidt mere info på den...evt. på PM eller Djpladevender@hotmail.com
Det er en skylark fra ´64, HT Coupe. Født med en 300 cui motor, men har lagt en 455 cui motor i (7.5L) der er en ST 300 tomat kasse med fungerene switch pitch.
sort læderkabine med bucket seat foran. den er synet maj 08, som veteranbil.
Den er delvist skilt ad lige pt, da den er ved at få et custom look. dvs. diverse lister mm. er fjernet.
Kan du ikke sende mig nogen billeder???
ok, men tror jeg springer over tilbudet...så min VW er stadig tilsalg..
Ok
Hvordan har du det med en synet 66 Mustang uden afgift (ca. 12.000), rustfri?? + penge til mig?
Du kan kontakte mig på 29 88 63 02.
Sender lige et par billeder til dig pr. mail.
MVH
Michael.
har svaret på mail (-;
Stadig Til Salg (-:
Kom nu gutter min vogn fortjener en ny god ejer (-:
Kom evt. med seriøs bud (-:
Plade, du skal bare have en Kaner, hvor stor vil du have en ? jeg har en dodge ram v10 8l 4x4 : )
Fin vogn du har dig der (-:
men bytteprisen bliver nu nok for stor )-:
det kommer vel an på hvor meget du skal have for din og hvad jeg skal have for min : ) hvis du er interesseret. så kan du da smide en sms med den byttepris du har mulighed for! så kan jeg da overveje det!
jesper 28259068
Byttet til anden vogn...
Nogen der ved hvor min gamle bobbel befinder sig
Ja den kører rundt i Silkeborg :-)
Kender du ejer?
Mvh
Morten
Hej Morten,
Hvis du skriver dit mobilnummer, kan jeg sende et billede til dig, så kan du se, om det er samme vogn.
Mvh. Kim
Hej Kim
Super, mit nummer er 28103136
Mvh
Morten
You must log in to post.