Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Regulator i blæsehus / køling på buggy?

Tags:
No tags yet.

(permalink) kim1978 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
2 spg.
1: Min termostaten er defekt og luftregulatorne i blæsehuset 'går af pommeren til'.
Er det egentlig nødvendig at køre med termostat i en Buggy, som jo kun kører om sommeren?
Kan jeg ik bare sætte luftregulatorne på max? (eller helt fjerne dem?)

2: Hvad med kølerblikket rundt om motoren. Pt. har jf. foto a+b.
Er c+d+e nødvendig på en buggy...?

Jeg har en std. 1600 motor.

/Kim
cooling.jpg
IMG_0020__Small_.jpg

(permalink) Tom 1303 1600ccm. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg vil tro at din motor ikke bliver varmet op så hurtigt ellers er der vel ikke noget i vejen med operationen :-)

mvh. Tom
(permalink) kim1978 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Dvs. du det motor-køleblik jeg har et nok(?)
...samt at det er OK, at sætte luftregulatorne på max (som billede) og klatsvejse dem permanent fast(?)
(permalink) Tom 1303 1600ccm. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
luftregulatorene kan du bare sætte på max, det vil give et lidt større slid + en længere opvarmningstid det er det hele :-)
dit køleblik er ok til en buggy, bare at luftstrømmen om cylenderne er 100% ok.

mvh. Tom

Reply

You must log in to post.