Bornholmer skrev:
Rasser skrev:
Jeg kunne godt tænke mig en forklaring på hvorfor det ikke kan anbefales til gade kørsel. . . . Du skylder næsten sælger en forklaring nu hvor 95 procent af de potentielle købere ikke tror de kan bruge den.
lad os sige det på den måde rasser , der er en grund til at man har lavet det
sådan i moderne biler at det kan kobles fra , ellers har de spildt deres penge
de bilfabrikanter..
jeg er dog ikke klar over om det hedder 100% spær i en jagtvogn
eller om det bare hedder feks 60/40%
sætter du feks diagonaldæk på en jagtvogn med jagtvognsgearkasse
og du kører på ny asfalt er du ikke i tvivl om hvad jeg mener med
at ANBEFALE at det NOK ikke er en god ide....
Hviiiiiiinnnn i hvert sving
Ib du er ude på dybt vand, og umiddelbart tror jeg ikke du kan bunde.
Jeg synes det er ærgeligt at give råd om noget man faktisk ikke ved nok om, så ender det med at man fejlinformerer folk og sælger mister en stor kundegruppe pga. de udtalelser man kommer med. (Det kan selvfølgelig ske for enhver at man fortæller andre om noget som man selv troede "var det rigtige".)
Jeg ved godt at du nu vil begynde at diskutere lyden af hvert eneste ord, men der gider jeg altså ikke trække den hen.
Det er ikke for at svine dig til eller noget, det er jo en ærlig ting at tage fejl. Det er blot pisseærgeligt at fejlinformere folk, og så stadig være en stædig rad.
Sorry - håber du forstår mig selvom jeg er en sur stodder.
Forøvrigt er det heller ikke alle jagtvogne der har spær (som du også skriver).