Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Motor Problem?

Tags:
No tags yet.

(permalink) michael Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hejsa, jeg har stillet ventiler, platiner og tænding på min motor her forleden. og den gik kanont godt indtil idag.. Da jeg starter den op og den bliver varm begynder den at skyde helt vildt ud af udstødningen.
Og nu kan jeg ik rigtig få gang i den igen - der løber temmelig meget benzin ud af udstødningsrøret, og nogengange indsugningsrøret - afhængigt af hvilke ventiler der står åbne..

min teori var selvfølgelig at den pludselig fik alt for meget benzin - også derfor den skyder ud af udstødningen ved højere omdrejninger..

Jeg skiller så overdelen af karburatoren af og tjekker nåleventilen, hvori den lille stang der skal kunne fjedre sidder mere eller mindre fast i en nærmest lukket stilling? - jeg går selv udfra at dette er grunden, men kan det godt være det? jeg synes det var temmelig meget benzin den smed hehe

Håber det er til at forstå, der kommer lige lidt billeder også ----->

Ups, glemte lige at fortælle at det er en 1600 motor- med en Solex 34PICT/3 karburator.
DSC00170.jpg
DSC00172.jpg

(permalink) Hans Røntved Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvad med en prop til udstødningen. hehe Kunne ikke nære mig
-------------------------------------------
Live your life so that when your feet hit the floor in the morning
the Devil says, Shit, he' awake
(permalink) michael Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hahaha, ja det kunne sgu være man skulle prøve det :D
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja hahaha-hehe
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Hans Røntved Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har været ude og prøvet den der sidder i min. Den er ikke fjederbelastet, men bliver presset ud ved hjælp af benzintrykket. Men det er vigtigt at den er tæt og at svømmerhøjden passer
-------------------------------------------
Live your life so that when your feet hit the floor in the morning
the Devil says, Shit, he' awake
(permalink) michael Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jep - det viste sig at den havde sat sig fast, eller var defekt.. jeg tog ihvertfald ventilnålen fra en anden karburator jeg havde liggende og nu kører den fint.. den skal dog lige stadigvæk justeres lidt :)

Reply

You must log in to post.