-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm]
[/
Ja
Nej, ikke med en sænkningsforbro.
Nej ikke hvis du vælger calibre med 40 eller 42mm stempler.
Calibre med 42mm stempler og 19mm hjulcylindre bag på (Porsche 924)
Jeg regner med at vi taler om en type1 68-
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Det er en 68ér Frank
Tak for det hurtige svar.. har jeg egentlig ikke allerede 19mm bagpå nu, eller er de kun 17mm??
-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm]
[/
Ja det ved jeg jo ikke :) Std. er 17mm. En 19mm fra en -68 passer ikke fordi den er forsat til en smallere bremsebakke.
Du har de brede bakker, så det er de samme på en Porsche 924. En tidlig 924 kører jo med samme bagbremser som din type1, blot med 100mm boltmønster og så den 19mm hjulcylinder.
Hvis du stadig kører med den originale hovedcylinder skal du fjerne fortryksventilen til den forreste kreds. Ellers hænger bremserne.
Det kan du se ved om der er skruet en ekstra nippel ind i hovedcyl. før bremserøret.
Den skruer du af. Brækker bliksnøvsen af med en skævbider, så falder der en fjeder og en kugle ud. Det smider du væk og skruer den tomme nippel på igen. Ellers passer gevindet ikke til bremserøret.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
det er lidt bøvlet mik, men ring lige til mig når du skal til det så har jeg et bor du kan låne, til fjerderne.
virring regner med at vi ses onsdag.
21926176
-------------------------------------------
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
Alt hvad Frank skriver. Men gør dig selv den tjeneste, at købe de enkeltventilerede skiver. Meget bedre.
T
Et bor til fjerderne ? Er det noget der ikke kommer tråden ved eller hvor og hvad borer man ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
BOR !!!!!når du skal korte fjedrene de 2,5 cm i hver siden skal du bore et hul til pinolskruen der holder armene
Dennis
ps hvis det er en kortet forbro du skal bruge
bedste combo !!!!!!
forbro kortet 2" sænket spindler så ender du med lidt mindre sporvidde
sænket 3 cm bag
40 /42mm calibre 19 mm hjulcylindre bag (std hjulcylinder op til 67 med en skive under mod ankerpladen)
og std skiver og tromler er helt fint til en gadebil der en gang imellem skal bremse ned fra 150 er det til race på banen er vent: bremser selvfølgelig bedre
19mm krængnings stabi for
+ krængningsstabi. bag
std olie støddæmper for
og Koni bag
så kører det som de ville ha sagt hos TH
Nååh til fjedrene. Jeg vidste ikke hvad fjerderne var. Fjært staves med "æ", men det er noget andet.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.