Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  EMPI GTV

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
HNC skrev:
Farmer skrev:
Hey. Jeg går faktisk og samler sammen til sådan en 1600 sgl. port sport, bygget i old school stil, men med nymodens tankegang indvendig. Det ku være at du kunne gå hen over blive en potentiel ejer af den (?) :-)
T


Hmmm, ikke friste... :)



Hææhh :-)
Jeg har svaret dig på pm.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 15 years siden | | | |
HNC skrev:


PS: Hils Thomas og sig jeg har prøvet med både Ray og Stevie, men det fænger endnu ikke... http://vwnettet.dk/forum/topic/254351
Men kombinationen Stevie Ray (Vaughan) er til gengæld helt i top :)


:wink:
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) HNC Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Efter lang tids venten på de sidste stumper, sker der omsider lidt med projekt sænkning samt opgradering af bremser og undervogn. Det er jo meget snart forår, og derfor ikke spor for tidligt at kommen igang!!

Bærekuglerne var lidt genstridige, men de har nu også siddet det samme sted i snart 41 år ;-)

Laver i første omgang en prøvemontering af dropspindler på den originale forbro, for lige at danne mig et indtryk af hjulplacering etc. Efterfølgende skal den smallede sænkningsforbro på.

dropspindler.jpg

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) HNC Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Så er der hjemmelavede ankerplader med masser af luft til skiverne. Lidt T-svansen agtigt, men det holder forhåbentlig de værste sten væk ;-)

Tænkte det næsten var synd at gemme de krydsborede skiver inde bag lukkede ankerplader, men nu må vi se om det virker.

ankerplade med luft.jpg

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk

Reply

You must log in to post.