Cool så skal vi bare blive færdige inden sommer
UD OG CRUISE!!
hilsen Søren (sidlæns)
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
Cool så skal vi bare blive færdige inden sommer
UD OG CRUISE!!
hilsen Søren (sidlæns)
Det ser sgu godt ud makker
så er der lavet lidt. jeg har fået trukket det nye ledningsnet og lavet en ny udstødning, den er kun hæftet op og mangler lige og blive svejst. OG! INDEN I KOMMER FOR GODT IGANG! jeg ved godt den udstødning ikke er en optimal for HK, Flow og Performanc, men den kommer til at lyde røv godt! Også tror jeg det kommer til at se godt ud. (skulle minde lidt om en porsche) nu mangler jeg lige og få lagt motor i med udstødningen på så jeg kan få lavet hul til den i bagpanelet. (mangler lige og sætte de sidste 4 bøjninger de blir sat på mandag!)
ser godt ud men ved sikker også at du har hørt det før at rør helst skulle ha samme længde :)))))
Husk ørepropper !
T
Halløjsa makker
Godt at se du ikke sidder på din flade og laver ingenting.
Håber du bliver færdig så du kan komme ud til sæsonen er i gang
-:)
Ps.. dig og fruen skal da bare svare på jeres Facebook -:) sløve bæster
Denne gang er fru J også skyldig. hehe
Enjoy my friend
Røvfed udstødning, fedt med lidt nytænkning.. Det hele behøver jo ikke gå op i HK og flow.. Sikker på den lyder feeed..
Mvh Spring
Jaa, suveren tråd og billedserie... imponerende flid og resultat. 5 svin til dig...
Jakob
hej Anders jeg måløs over dit projekt det er såå fedt det du laver
Jeg er selv igang med og handle bobbel nu så skal selv igang ,.
Hilsen michael lind gammel klassekammerrat fra folke skolen;)
Fuck den blir for rå den vogn
Den bil er og bliver rigtig dejlig, jeg elsker den hardcore udstødning, og jeg digger især mejeristilen på rørene!!
Glæder mig til at høre den live ;-)
tak for de fine ord! ja jeg håber på en lidt rå lyd!!! planen med mejeri samlingerne er at men kan tage potterne af og evt lave en anden stil eller samle dem i en potte. jeg kan godt lave et par hvis der er nogle der er intre. hey michael! hva er du ved at få fat i?
har købt den der Hvide (slammet patina )bobbel fra markede her inde en 1200 fra 63, så den skal bare have den store tur her når sommeren er over glæder mig har været en drøm/plan i mange mange år men har haft en hang til og bygge audier i lang tid men nu skal jeg sku have min drømme levet ud med en bobbel
Hallo lynet !
Skriv lige en mail på peterbrauner@gmail.com nu når du ikke læser din facebook.!
Vi hørs.
Peter
hej anders så dig jo lige i køge var fanme i tvivl om det var lesters bobbel du suset rundt i hva har du da gjort ved udstødningen den lyder jo vildt godt;)
der er snart lidt update på vej har lige haft en flytning der skulle overstås og så skulle/skal der jo lige tjenes lidt mønt før jeg kan forsætte, alle stumperne er blivet pulver malet og nu skal der på spartles og males.
Nyboe
den lader vente på sig ;)
har du fået nyt nr?? skal jeg aldrig have larm på bob
du skal nok få lavet brøle potte!
Lyder lækkert;)
er du sunket i jorden gamle jas:D
så er der sgu gang i den igen!
jeg har fået de sidste ting fra pulverlak, så har jeg fået samlet håndtagne og omkodet låse og nøgler så de passer sammen,(gjorde de ikke før) så har jeg fået nye for kofanger. men de lider af samme forbandelse som karrossen gjorde, de var voldsomt spartlet så de er blevet blæst, svejst og tinet. jeg har grovspartlet dytten. først med tinspartel og bagefter med standart spartel. det har taget en krig! idag har jeg så grundet bilen og jeg er rigtig tilfreds med resultatet. der skal stadig små spartles men nu kan jeg se enden på det.
jeg er ikke sikker på farven endnu, ved den skal ha´sort tag, og "stillen" skal være ligesom inden jeg skilte den ad, lidt sliderlook/mat.alt krom er bliver pulverlak sort.
fuck det pulver lakering ser lækkert ud fed effekt;)
en fed mørk grå til sort tag ku se snizzel ud;)
Den bil bliver megacool! sort i stedet for crom er the shizzel!
Mat karry med mørkekarry tag er mit forslag. Tænk udenfor boxen!!
Hallo der makker..
Ser der endelig sker lidt på dytten. også på tide der var lidt opdate.
Sløve bæst...
Hvordan går det med det nye job.??
Og sig så til J at der er post på FB ... Ja det er der også til dig men du svarer jo (heller) ikke.
-:) Peter