Frank_Andersen skrev:
Jeg ved ikke med Champion. Er de ikke ligeså gode som Bosch i dag ?
Da jeg var i lære kunne man ikke bruge Champion og Motorcraft fordi de rustede så forfærdeligt at de satte sig urokkeligt fast i et aluminiumstopstykke og siden jeg engang i 1977 havde et Bosch-tændrør der svigtede, har jeg udelukkende brugt Nippondenso, eller Denso som de vist hedder i dag.
Jørn Dalsgaard og Torben Alstrup (Farmer) sværger til NGK.
Af nød, fordi det var en lørdag, købte jeg Champion til min Polo da jeg byggede min seneste motor. Men de kører jo 50.000-60.000 på tændrørene og jeg skiftede til Denso efter 40.000, bare for ligesom at gøre noget. Det kan jo ikke passe at man blot skal skifte olie og oliefilter vel ? Men det passer. Ingen ventiler der skal stilles, ingen platiner, øv ! Kør for pokker.
Du kan da også bare lade være med at skifte olien, så lover jeg dig at du nok skal få lov at skrue med tiden ;-)