batman(split) melder også fra
men sonny og mig kommer stadig og jeg har selvskab af fruen hehe
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
batman(split) melder også fra
men sonny og mig kommer stadig og jeg har selvskab af fruen hehe
Howdy
jeg kommer lørdag morgen i min late bay med 2 af mine børn........(har skrevet mail til camping plads og meldt mig til)
desværre det blir sgu lidt for presset,tar i jespershus med familien i stedet for(kun 30km)håber i får en kanon weekend... Lars BATMAN
All season Bay Cruiser Midtsjlland: det lyder godt!!
Batman, det er helt okay. Så må du se billeder ved Sonny på mandag ;-)
Morten
Hej Morten :-)
Vi har fået plader på bussen og kommer også i løbet af lørdagen.
Tommy og Klaus kigger forbi i deres bobler :-)
Torben Hummel
Torben: Det lyder godt!
Der er chancer for at nå 35 busser! Det glæder mig!!
Morten
Er der nogen der kommer fra Skagen området?
Har et blæserhus, jeg skal sende derop, men kunne jo også få det med bus-post ?
Ronnie
Havde jo ellers tænkt mig at kigge forbi selvom jeg jo ikke har nogen bus mere. Desværre er jeg ikke på Fyn i weekenden, så det bliver der ikke noget af alligevel...
Hvis min gamle split kommer med den nye ejer må I gerne lige tage et billede eller to :-)
I må have et rigtig godt træf...!
Mvh. Kåre
Ja, Kåre..håber ikke du savner din bus alt for meget.
Kan stadig huske dit gåpåmod med at taget toget til Sverige, uden at vide om du skulle køre i bus eller tog hjemad.
Det er squ en superfed og sjælden bus du havde der...ok nu er jeg ond.
Ronnie
Ronnie, jeg kan have det med til Ålborg. Jeg skal højst sandsynligt videre til skagen allerede mandag eller tirsdag, så der kan jeg fragte det hele vejen.
Jeg har faktisk haft lidt krise, hvilket har fået mig ud i nogle "trøste-indkøb". Jeg købte min Citroën ID 19 fra 1967 blot én uge efter jeg solgte bussen, men for nyligt kom jeg tilbage i vw-folden med en Karmann Ghia.
Jeg havde jo ganske rigtigt, fra den dag jeg drog til Sverige i uvisheden og med bæltetasken fuld af penge, temmelig mange oplevelser med bussen, så jeg savner den stadig en del :-(
Mvh. Kåre
Rasser, det lyder fint. Så får Martin i Skagen det også hurtigere, end med posten.
Må hellere smide tagbagagebæreren på, så du kan se den monteret, får lige en gang zink de værste steder.
Ja, Kåre...ved ikke hvad der med busser..men de går i blodet.
Har min oval til salg, men det er bussen jeg får tilbud på konstant.
Ronnie
Den er fin. vi ses lørdag.
Glæder mig til at se tagbagagebærer projektet!
Hej Morten
Du skriver at den gode Gustav kommer.
Kan næsten ikke vente med at møde ham.
Jeg selv dukker op sammen med Bornholmer-konvojen, KUK KUK
Onde G.
Ja, det gør jeg! Flere personer er jo altid hyggelige ;-)
Har Bornhomeren lavet konvoj eller kun jer to??
Den gode bustræfmand
Er blevet lovet at der var min. 4 busser fra Randers at følges med.
Mon Morten Kjeldahl vil følges med os?
Onde G.
Bus-slyngel
Er det en lukket fest kun for bus* eller* kan man, hvis man er i nærheden (Bor selv på fyn) kigge forbi, må blive mc dog, min bobbel kan ikk køre endnu efter div. stumper er stået af :)
/Poulsen
Rettet*
det er en åben campingplads , så andre er også velkommen - der er også gæsteparkering hvis det er ....
gustav_t skrev: Mon Morten Kjeldahl vil følges med os?
det ville han meget meget meget gerne, men det må blive næste år. desværre.
havde håbt på at det hele kunne flaske sig, så det kunne lykkedes. men ak nej.
jeg havde ellers sagt at i år skulle jeg til hele 2 træf, bustræf og MIB... det må være næste år.
men vil da meget gerne køre med til øster hurup. når vi når lidt længere hen...
håber i får et kanon træf.....
morten
Hej. Vi kommer lørdag i vores VW pich up 1960, den gode gamle med papegøjeplader. Vi kommer til campingpladsen mellem 8 og 9.
Hilsen murermester Martin o.
hvis der er nogen der kan have et bagsæde med hjem til københavn vil jeg blive mere end glad...
Hej Martin, det lyder godt!!
Vi er opppe på mange busser nu!!
Se listen på side 4
Jørgen Kjær( forfatter til folkevognen og er ved at ligge sidste hånd på transporter-bogen nu) har ringet og sagt han kigger ned lørdag på campingpladsen.
Morten
Vi er 4 randersbusser + gustav som kører fra Randers ved 18 tiden fredag.... hvis nogle flere vil følges er i velkomne...
Søren
så fik jeg ny 009 fordeler på,Elektronisk tænding og blå bosch tændspole. så skulle den være klar, den skulle bare lige stilles og så ryger gaskabelet%&=&¤! men havde heldigvis købt ny for 1 uge siden
Kl er 23:20 og jensens er klar til bus træf
vi køre fra skive ved 16 tiden
mvh kenny 60861611