Hej Morten, jeg har ikke hørt noget fra andre MIB´er der har planer om at kigge forbi.
Men jeg vil prøve at finde en Co-driver og så kigge forbi lørdag.
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Hej Morten, jeg har ikke hørt noget fra andre MIB´er der har planer om at kigge forbi.
Men jeg vil prøve at finde en Co-driver og så kigge forbi lørdag.
Rasser. Har snakket med Thomas 356 her til aften og han vidste ikke noget endnu og kunne ikke sige noget før i sidste øjeblik, men du kommer jo bare til en hyggelig aften!
Morten
--
Hej Morten
Os der bare kommer for at kigge, kan vi bare parkere uden for og så vade ind eller skal man melde sin ankomst når man kommer ind på pladsen?
Lars
Hej Lars
Der er masser af parkeringspladser tæt på hvor vi holder, det kan I nemt se når i kommer! I vader bare ind og kigger på busser og får en snak med os alle sammen. MEN husk vi er væk ca timer midt på lørdagen, men tilbage igen ved 14tiden ca!
Morten
Hej Morten
Idag blev Sunshine-bussen(Westfalia 1977) synet og indregistreret. Vi kommer til træf på fredag og glæder os.
Hej Morten
fik synet bussen idag så jeg er klar så jeg regner med og følges med ib ned over fredag ( 99% sikker )
hilsen Thomas
Øv kommer ikke... skal til stor fest hele lørdagen :-( øv øv og tre gange øv
Hilsen Per og hav et godt træf.
Sunshine + Thomas 356: Det lyder jo bare godt!
Så er der rundet 30 busser!! hvabehar!
Se listen på side 4
absolut fornuftigt træfvejr , så det er ikke nogen undskyldning at blive væk pga vejret ;0)
det kan kun blive bedre end det var forrige år
Jeg har fået Co-driver overtalt, så vi kommer med sikkerhed forbi og hygger lidt.
Ses
Prøver at kigge forbi, men tror ikke jeg kan nå at få Blaa bus klar - snøft! :-(
Ok Morten. Tror jeg kigger til Jer når i holder i Bogense (skal alligevel ned i firmaet) og triller så efter Jer ud til pladsen. Boblen er stadig ikke kørende, men nu har jeg da fået købt motor :-)
Lars
Vi kommer fredag aften (1 bus), kan det betale sig at bestille plads hos camping fatter/mutter eller er det bare at møde op?
Er der egentlig 220 volt?
Ronnie
PS: Godt gået sunshine, så fik du sat blinklys på hehe..vi snakkes ved på træffet, jeg er i den blå/hvide bus, ikke den beige.
Hej Ronnie - jeg har bestilt plads med 220 volt og fået bekræftelse fra campingpladsen, så det kan lade sig gøre.
Vi ses
Mangler der nogen på listen ??? Hvad med dig Morten03? Hi Hi så er der en mere
Du burde nok ringe til campingpladsen og melde dig til og som solskin skriver er der strøm:-)
T2finn: Nr 1: Bustræfmanden = Morten03
Der er to mere på listen så 33 busser
Morten
Den gode Gustav kommer også :-)
og jeg kommer også i kørende splitbus... cool
og har trøjer og klistermærker med...
og hjul til curth - det bliver sgu godt ..
Det lyder godt Ib!
Bliver en cool weekend!!
hey morten. den en claus fra helsingør nr 17 på listen melder fra.. arbejde. grrrrr ha et godt træf.
Hej Claus.
Det er noteret. Jo tak håber da det bliver godt!
Morten
Hejsa Morten.
Pingo64 melder T2 Bay fra. Så vi kommer kun med 1 bus.
Vi ses fredag.