Normalt er jeg ikke tilhænger af at omtale virksomheder på nettet når de har leveret en dårlig service.
I det her tilfælde har jeg dog valgt at beskrive mine oplevelser med classic vw parts for at andre ikke skal havne i samme situation.
--------------------------------------------
Den 12. september kontakter jeg classic vw parts for at bestille en reservedel. Ejeren fortæller at delen vil blive leveret om 14 dage.
Ca. 4 uger senere er delen endnu ikke leveret. Der ringes til classic vw parts. Ejeren siger at han se delen i deres bestillingssystem, og at delen vil blive leveret indenfor en uge.
Jeg forklarer ham vigtigheden i at den lovede leveringstid overholdes a.h.t. mekanikeren der skal montere delen. Ejeren LOVER mig derfor at kontakte mig hvis der skulle dukke yderligere forsinkelser op.
2 uger senere er delen stadig ikke dukket op. Jeg er ikke blevet kontaktet af classic vw parts som de ellers har lovet. Min mekaniker er efterhånden træt at at have min bil holdende. Jeg ringer derfor igen til classic vw parts for at spørge om reservedelen. Han FORSIKRER mig at delen vil blive leveret den kommende onsdag.
Jeg forklarer ham (endnu en gang) vigtigheden i at den lovede leveringstid overholdes a.h.t. mekanikeren der skal montere delen. Han lover (igen) at kontakte mig hvis delen bliver yderlige forsinket. Min mekaniker er efterhånden MEGET træt at at have min bil holdende.
2 uger senere er reservedelen stadig ikke dukket op. Heller ikke denne gang er jeg blevet kontaktet af classic vw parts vedr. forsinkelsen.
Jeg kontakter dem (igen), og denne får jeg at vide at NU er pakken sendt. Men hvis den ikke er modtaget indenfor 2 dage er jeg velkommen til at kontakte dem for at få udleveret et track & trace nummer.
Efter et par dage er delen stadig ikke dukket op. Jeg kontakter dem (igen), for at bede om et track & trace nummer. Det skal åbenbart lige findes frem og ejeren lover at ringe tilbage indenfor et kvarter. To timer senere er jeg endnu ikke blevet kontaktet. Jeg ringer derfor (igen) til dem. En kvinde fortæller at ejeren har travlt resten af dagen. Jeg forklarer hende situationen og hun lover jeg vil blive kontaktet snarest.
Et par dage senere er jeg stadig ikke blevet kontaktet vedr. det lovede track & trace nummer. Jeg kontakter dem derfor (igen).
Jeg får omsider oplyst et Track & trace nummer af ejeren.
Jeg tjekker nummeret via post danmarks hjemmeside, og det viser sig at nummeret er ugyldigt. Et opkald til post danmarks kundeservice bekræfter dette. Post danmark forklarer at en pakke med dette nummer aldrig er blevet sendt.
Jeg kontakter (igen) classic vw parts og beder om en forklaring på det ugyldige Track & trace nummer. Ejeren forklarer det må skyldes at nogen har stjålet pakken fra vognen på posthuset.
Han afslutter samtalen med at hvis delen alligevel dukker op er den uden beregning.
--------------------------------------------
Min veteranbil har nu holdt udenfor i regn og rusk hos en mekaniker siden 12. september, og jeg har nu bedt mekanikeren om at svejse bilen til (mod betaling) så jeg kan få den i vinterhi
:-(
I det her tilfælde har jeg dog valgt at beskrive mine oplevelser med classic vw parts for at andre ikke skal havne i samme situation.
--------------------------------------------
Den 12. september kontakter jeg classic vw parts for at bestille en reservedel. Ejeren fortæller at delen vil blive leveret om 14 dage.
Ca. 4 uger senere er delen endnu ikke leveret. Der ringes til classic vw parts. Ejeren siger at han se delen i deres bestillingssystem, og at delen vil blive leveret indenfor en uge.
Jeg forklarer ham vigtigheden i at den lovede leveringstid overholdes a.h.t. mekanikeren der skal montere delen. Ejeren LOVER mig derfor at kontakte mig hvis der skulle dukke yderligere forsinkelser op.
2 uger senere er delen stadig ikke dukket op. Jeg er ikke blevet kontaktet af classic vw parts som de ellers har lovet. Min mekaniker er efterhånden træt at at have min bil holdende. Jeg ringer derfor igen til classic vw parts for at spørge om reservedelen. Han FORSIKRER mig at delen vil blive leveret den kommende onsdag.
Jeg forklarer ham (endnu en gang) vigtigheden i at den lovede leveringstid overholdes a.h.t. mekanikeren der skal montere delen. Han lover (igen) at kontakte mig hvis delen bliver yderlige forsinket. Min mekaniker er efterhånden MEGET træt at at have min bil holdende.
2 uger senere er reservedelen stadig ikke dukket op. Heller ikke denne gang er jeg blevet kontaktet af classic vw parts vedr. forsinkelsen.
Jeg kontakter dem (igen), og denne får jeg at vide at NU er pakken sendt. Men hvis den ikke er modtaget indenfor 2 dage er jeg velkommen til at kontakte dem for at få udleveret et track & trace nummer.
Efter et par dage er delen stadig ikke dukket op. Jeg kontakter dem (igen), for at bede om et track & trace nummer. Det skal åbenbart lige findes frem og ejeren lover at ringe tilbage indenfor et kvarter. To timer senere er jeg endnu ikke blevet kontaktet. Jeg ringer derfor (igen) til dem. En kvinde fortæller at ejeren har travlt resten af dagen. Jeg forklarer hende situationen og hun lover jeg vil blive kontaktet snarest.
Et par dage senere er jeg stadig ikke blevet kontaktet vedr. det lovede track & trace nummer. Jeg kontakter dem derfor (igen).
Jeg får omsider oplyst et Track & trace nummer af ejeren.
Jeg tjekker nummeret via post danmarks hjemmeside, og det viser sig at nummeret er ugyldigt. Et opkald til post danmarks kundeservice bekræfter dette. Post danmark forklarer at en pakke med dette nummer aldrig er blevet sendt.
Jeg kontakter (igen) classic vw parts og beder om en forklaring på det ugyldige Track & trace nummer. Ejeren forklarer det må skyldes at nogen har stjålet pakken fra vognen på posthuset.
Han afslutter samtalen med at hvis delen alligevel dukker op er den uden beregning.
--------------------------------------------
Min veteranbil har nu holdt udenfor i regn og rusk hos en mekaniker siden 12. september, og jeg har nu bedt mekanikeren om at svejse bilen til (mod betaling) så jeg kan få den i vinterhi
:-(