Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  En langt ude historie

Tags:
No tags yet.

(permalink) Busdriver Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Normalt er jeg ikke tilhænger af at omtale virksomheder på nettet når de har leveret en dårlig service.

I det her tilfælde har jeg dog valgt at beskrive mine oplevelser med classic vw parts for at andre ikke skal havne i samme situation.


--------------------------------------------

Den 12. september kontakter jeg classic vw parts for at bestille en reservedel. Ejeren fortæller at delen vil blive leveret om 14 dage.

Ca. 4 uger senere er delen endnu ikke leveret. Der ringes til classic vw parts. Ejeren siger at han se delen i deres bestillingssystem, og at delen vil blive leveret indenfor en uge.

Jeg forklarer ham vigtigheden i at den lovede leveringstid overholdes a.h.t. mekanikeren der skal montere delen. Ejeren LOVER mig derfor at kontakte mig hvis der skulle dukke yderligere forsinkelser op.



2 uger senere er delen stadig ikke dukket op. Jeg er ikke blevet kontaktet af classic vw parts som de ellers har lovet. Min mekaniker er efterhånden træt at at have min bil holdende. Jeg ringer derfor igen til classic vw parts for at spørge om reservedelen. Han FORSIKRER mig at delen vil blive leveret den kommende onsdag.

Jeg forklarer ham (endnu en gang) vigtigheden i at den lovede leveringstid overholdes a.h.t. mekanikeren der skal montere delen. Han lover (igen) at kontakte mig hvis delen bliver yderlige forsinket. Min mekaniker er efterhånden MEGET træt at at have min bil holdende.



2 uger senere er reservedelen stadig ikke dukket op. Heller ikke denne gang er jeg blevet kontaktet af classic vw parts vedr. forsinkelsen.
Jeg kontakter dem (igen), og denne får jeg at vide at NU er pakken sendt. Men hvis den ikke er modtaget indenfor 2 dage er jeg velkommen til at kontakte dem for at få udleveret et track & trace nummer.



Efter et par dage er delen stadig ikke dukket op. Jeg kontakter dem (igen), for at bede om et track & trace nummer. Det skal åbenbart lige findes frem og ejeren lover at ringe tilbage indenfor et kvarter. To timer senere er jeg endnu ikke blevet kontaktet. Jeg ringer derfor (igen) til dem. En kvinde fortæller at ejeren har travlt resten af dagen. Jeg forklarer hende situationen og hun lover jeg vil blive kontaktet snarest.



Et par dage senere er jeg stadig ikke blevet kontaktet vedr. det lovede track & trace nummer. Jeg kontakter dem derfor (igen).

Jeg får omsider oplyst et Track & trace nummer af ejeren.

Jeg tjekker nummeret via post danmarks hjemmeside, og det viser sig at nummeret er ugyldigt. Et opkald til post danmarks kundeservice bekræfter dette. Post danmark forklarer at en pakke med dette nummer aldrig er blevet sendt.

Jeg kontakter (igen) classic vw parts og beder om en forklaring på det ugyldige Track & trace nummer. Ejeren forklarer det må skyldes at nogen har stjålet pakken fra vognen på posthuset.

Han afslutter samtalen med at hvis delen alligevel dukker op er den uden beregning.


--------------------------------------------

Min veteranbil har nu holdt udenfor i regn og rusk hos en mekaniker siden 12. september, og jeg har nu bedt mekanikeren om at svejse bilen til (mod betaling) så jeg kan få den i vinterhi

:-(
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hmm...der er efterhånden mange historier med det firma...heldigvis har jeg da modtaget den del jeg bestilte i tidernes morgen, dog med laaaang leveringstid..han kan da efterhånden ikke ha' mange kunder tilbage.
-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg vil ikke tage ham i forsvar, for jeg synes han burde have meldt ud at han ikke kunne klare delen alligevel.
- Det eneste jeg vil sige er, at nogen gange blir ting altså besværlige. Jeg har feks. en kunde jeg skulle renovere/klargøre en 30 hk motor for, hvor jeg skulle montere nye sæder og ventiler i så den kunne køre blyfri uden problemer. Jeg får sat sæder i, og bestiller ventiler (i Okrasa str) kun for at få at vide at de var ikke std. vare mer´, og kun blev lavet en gang imellem. HM! Jeg lægger en bestilling ind. Det er nu 1½ år siden, og jeg har stadig ingen ventiler modtaget. Det er sku SURT at skulle holde kunden hen med dårlige undskyldninger så længe. (jeg har dog forsynet kunden med en 34 hk lånemotor, så han kan køre. Men det var jo ikke det han ville. Han ville ha´ sin motor tilbage.)
Set i bakspejlet skulle jeg jo have bestilt ventiler INDEN jeg satte nye sæder i, men det gjorde jeg altså ikke.

Jeg har osse 4 sæt stempler i restordre hos JE pistons. Det har de været siden tidlig forår.

- Nogen gange er det altså ikke vores skyld, selvom det kommer til at se sådan ud.
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
problemet for vores egne leverandører , er at de har præcis det samme problemer
med deres leverandører , og bliver behandlet på præcis samme måde som beskrevet
her overfor , så at de sender bolden viderer er vel på den ene side forståeligt
nok , selvom vi til en hver tid godt kunne blive enige om at det havde været bedre
service at ligge sine kort på bordet , det mister man så nok desværre kunder ved -
men det gør man så også på den anden måde - så det er et valg mellem pest og kolera for dem - hva vil man selv ha gjort vil du tro ??? som et helt oprigtigt spørgsmål ??
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Drbersneglen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Helt enig hvad du siger farmer......men du prøvede jo også så godt du kunne at tilfredsstille din kunde. ccclassic cars eller hvad de nu hedder....det er jo ligefrem flabet at behandle sine kunder sådan. som der blev sagt længere oppe på siden........"han kan da efterhånden ikke ha' mange kunder tilbage."....ja jeg forstår ikke at han har kunder.....?


http://www.classic-glat-som-en-ål.dk.....hæhæ.
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hvorfor ikke bare melde klart ud hvis man ikke kan levere varen....hvis det var mig der havde en biks og var blevet taget ved næsen af mine egne leverandører ville jeg sgu afbestille ordren og sige til kunden at delen ikke kan fremskaffes på nuværende tidspunkt. Det er der sgu ikke nogen der får ondt i røven over.....at blive fodret med uholdbare oplysninger koster da kunder- det er da markedsføring på et umådeligt lavt niveau
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Lars nielsen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg synes nu at cwp yder en god servise,b.la var Thomas ikke bleg for at tage min bus op på liften og genemgå den så vi kunne se hvilke stumper der skulle skiftes,der har heller ikke været problemer med de dele jeg har købt efterfølgene,dermed ikke sagt at det er iorden med busdrivers situation.
Lars
-------------------------------------------
lrn@stofanet.dk
(permalink) mccloud Member
Skrev for 16 years siden | | | |
...har ordert nogen fælge til bilen,...ingen problem siger manden bag classic-parts ca. 14 dage leveringstid...HEHE, det er nu 8!!!uger siden. Prøvede at kommer i kontakt med den der lille spassmager,har lagt beskeder på telefonsvar og skriven mail til ham...ingen reaktion.DET ER USERI
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har tit undret mig over hvorfor branchen med vw-reservedele og i særdeleshed motordele er så useriøs. De ting folk finder sig i ville i min branche lukke virksomheden inden for et halvt år. Helt grundlæggende dyder inden for handel bliver fuldstændigt ignoreret.

Jeg har selv valgt de mest håbløse tilfælde fra efter dårlig behandling i forbindelse med reklamation, rådgivning, fejlleverancer og sågar hånlig opførsel i forbindelse med modtagelsen af ordren.

Hvis en af mine kunder ringede mig op for at give mig brød på bordet ville jeg bestræbe mig på at:

(permalink) Steen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det generer ikke mig hvis jeg skal vente på en varer. Jeg vil bare ikke holdes hen med snik-snak og løgnehistorier.

Lad være med at love leveringstider som ikke kan overholdes. Er en forhandler ikke sikker så skal han ikke love noget som helst han alligevel ikke overholder.
Det er så lige meget om det er en leveringstid eller "jeg ringer tilbage". Det er så irriterende at gå og vente.

-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen

Reply

You must log in to post.