Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  2 stk split busser til salg 1915 motor NY og RUST FRI se billeder 1 Rivera Camper

Tags:
No tags yet.

(permalink) MartinP Member
Skrev for 16 years siden | | | |

DSCF0035.jpg
DSCF0036.jpg
DSCF0037.jpg
DSCF0038.jpg
DSCF0039.jpg
DSCF0040.jpg
DSCF0041.jpg
DSCF0042.jpg
DSCF0043.jpg
DSCF0044.jpg
DSCF0045.jpg
DSCF0046.jpg
DSCF0047.jpg
DSCF0048.jpg
DSCF0049.jpg
DSCF0050.jpg
DSCF0051.jpg
DSCF0052.jpg
DSCF0053.jpg
DSCF0054.jpg
DSCF0055.jpg
DSCF0056.jpg
DSCF0057.jpg
DSCF0058.jpg
DSCF0059.jpg
DSCF0060.jpg
DSCF0061.jpg
DSCF0062.jpg
DSCF0063.jpg
DSCF0064.jpg
DSCF0065.jpg
DSCF0066.jpg
DSCF0067.jpg
DSCF0068.jpg
DSCF0069.jpg
DSCF0070.jpg
DSCF0071.jpg
DSCF0072.jpg
DSCF0073.jpg
DSCF0074.jpg
DSCF0075.jpg
DSCF0076.jpg
DSCF0077.jpg
DSCF0078.jpg
DSCF0079.jpg
DSCF0080.jpg
DSCF0081.jpg
DSCF0082.jpg
DSCF0083.jpg
DSCF0084.jpg
DSCF0018.jpg
DSCF0011.jpg
DSCF0001.jpg
DSCF0002.jpg
DSCF0035.jpg
DSCF0027.jpg
DSCF0018.jpg
DSCF0011.jpg
DSCF0008.jpg
DSCF0006.jpg
DSCF0038.jpg
DSCF0039.jpg
DSCF0036.jpg
vw_67_001.jpg
vw_67_002.jpg
vw_67_003.jpg
vw_67_004.jpg
vw_67_005.jpg
vw_67_006.jpg

(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
MartinP skrev:
Så fik jeg endelig tid :

bus nr 1 er en:

1967 orginal 12 V Tysk produceret Rivera Camper / SQ / Sundail sidste år med delt forrude og første orginal 12V født med en 1500 motor
jeg er nr 2 ejer og den har levet hele dens liv i CA / Oregon altså tørt klima, INGEN anmærkninger ved syn på rust kun på bremser som nu er skiftet

den er nysynet her i sverige 3 gange (griner) ja der var en idiot som syntes lyset stod for højt......så om igen.... 20/10-2008

Den har HELT NY (IKKE RENOVERET) 1915 Motor med 40mm HELT NY gearkasse , moteret og leveret af : Strictly Foreign i USA som stadig er under garanti, jeg har service bog og garantibevis på bilen tilbage til 1967 da den blev solgt, ja selv hvor langt den har gået pr. gallon....

den er helt orginal invendig og ude minus fælgene så klart men har de orginale med nye dæk, træ tag inde med kobber lampe og moteret med kobber skruer etc. instrument bord er helt og fint ingen "benny" radio monteret her ....alle lamper er nye for og bag til Euro standard

Orginal lak og aldrig svejset.... Hard to find...selv i USA den biligste af denne stå i holland unden ny moto og gear til 17500 euro og langt flere ejer ...

pris 20.000 Euro

flere billeder kan mailes mail mig på info@martinstuff.com


Bus nr 2. OBS se billeder længst nede S. Grey and Mango Green ...

1967 født svensk militær bus 1500 ccm med 58.000 km på bagen, nu er den totalt rust lavet og lakket og jeg har lagt xxxxxxxxx kr ned i den helt galt men sådan er det vel....har en næsten ny 1600 motor super green plus der evt kan følge med.
9 personers
køre fint men der skal laves bremser, og samles ,den var ikke mere dårlig end jeg kørte den 200 km inden vi gik igang....2 års job....

den har været totalt skilt ad, sanblæst og malet inde og ude ALT rust er skiftet ud med orginal del fra Tyskland eller England

tar du den som den stå er det minimum 90.000 dkk ca 12.000 euro

gør jeg den færdig vil jeg ha 130 kilo / ca 17.000 euro

flere billeder kan også mailes på denne mail mig på info@martinstuff.com

Jeg kan nåes på
dansk mobil 31712642
Svensk mobil +46 (0) 735 007 700










Ingen tvivl om det er blevet en meget fin bus den mango, men IGP pladedele er de ikke fra brazilien eller sådan noget ? og ikke England/Tyskland som du skriver... eller ?
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jo men der er en del man ikke kan få der, så som det stykke som sidder over motorklappen, og de bedste hjørne bag ,de er håndlavet i England mener han hedder sherfield eller noget sådan, han / de laver alt i hånden så det passer.
det er 2 x så dyrt med også både tykkere i metallet og bedre.

samme med vanger etc.

har også lagt mere end 90 kilo nu...... en 356 speedster uden afgift kan evt indgår :-)


(permalink) MartinP Member
Skrev for 16 years siden | | | |
MartinP skrev:
Så fik jeg endelig tid :

bus nr 1 er en:

1967 orginal 12 V Tysk produceret Rivera Camper / SQ / Sundail sidste år med delt forrude og første orginal 12V født med en 1500 motor
jeg er nr 2 ejer og den har levet hele dens liv i CA / Oregon altså tørt klima, INGEN anmærkninger ved syn på rust kun på bremser som nu er skiftet

den er nysynet her i sverige 3 gange (griner) ja der var en idiot som syntes lyset stod for højt......så om igen.... 20/10-2008

Den har HELT NY (IKKE RENOVERET) 1915 Motor med 40mm HELT NY gearkasse , moteret og leveret af : Strictly Foreign i USA som stadig er under garanti, jeg har service bog og garantibevis på bilen tilbage til 1967 da den blev solgt, ja selv hvor langt den har gået pr. gallon....

den er helt orginal invendig og ude minus fælgene så klart men har de orginale med nye dæk, træ tag inde med kobber lampe og moteret med kobber skruer etc. instrument bord er helt og fint ingen "benny" radio monteret her ....alle lamper er nye for og bag til Euro standard

Orginal lak og aldrig svejset.... Hard to find...selv i USA den biligste af denne stå i holland unden ny moto og gear til 17500 euro og langt flere ejer ...

Motor specs

We offer our Engines that have been featured in many custom VW's
in Hot VW magazines over the past 24+ years!

motor:
New AS-41 Dual Relief Case and Chromoly Stud Kit (8mm)
*New 4140 Chromoly 69 CW 8 Dowel Crank
*New I Beam Balanced Performance Rods
*New Bearings & Crank Gear kit
*Performance Engle Cam w/ Aluminum Bolt-On-Gear (100/110)
*Performance Racing Lifters
*New Push Rod Tubes
*New Graphite Coated Piston & Cylinder Kit/Balanced
*New 041 Heads W/40x32 Valves & Hi-Rev Springs (042 & 044 Available)
*Aluminum valve covers
*Solid Shaft Kit w/VW 1.1 Rocker Arms w/Swivel Foot Valve Adjusting Screws
*Scat Steel Pushrods
*New 13# Flywheel & Gland Nut (8 dowel pins for extra strength!!)
*New BOSCH W8AC spark plugs, oil switch, deflector tins, and distributor drive gear installed, nuts,bolts and hardware all included.
*30mm Shadek oil pump & cover
*New sump screen & sump plate
*Chrome or Black NEW Dog House Shroud & Dual Port Tins
*New 51 amp Alternater & Fan Assembly
*Chrome Alternater Pulley, Nut & Backing plate
* 09 disrtibutor
*New Doghouse Oil Cooler & Stand
*Aluminum oil filler w/Screw Top Cap
*Bosch Blue coil W/ Blue, Red, or Yellow silicone wire set
*Chrome or Black Pulley Tin
*Aluminum Degree Pulley & Chrome Bolt
*Chrome dip stick
*Fuel pump kit
*Dual 40mm Carburetion

pris 20.000 Euro dvs 149.000 ddk

flere billeder kan mailes mail mig på info@martinstuff.com


Bus nr 2. OBS se billeder længst nede S. Grey and Mango Green ...

1967 født svensk militær bus 1500 ccm med 58.000 km på bagen, nu er den totalt rust lavet og lakket og jeg har lagt xxxxxxxxx kr ned i den helt galt men sådan er det vel....har en næsten ny 1600 motor super green plus der evt kan følge med.
9 personers
køre fint men der skal laves bremser, og samles ,den var ikke mere dårlig end jeg kørte den 200 km inden vi gik igang....2 års job....

den har været totalt skilt ad, sanblæst og malet inde og ude ALT rust er skiftet ud med orginal del fra Tyskland eller England
bilen er så tæt på ny som du kommer, den har været gennem 5 behandlinger inden lak, dette er et grundigt job og kan holde livet ud..... det er IKKE muligt at gøre det for 90 kilo længere.....

tar du den som den stå er det minimum 90.000 dkk ca 12.500 euro

gør jeg den færdig vil jeg ha 130 kilo / ca 17.500 euro

flere billeder kan også mailes på denne mail mig på info@martinstuff.com

Jeg kan nåes på
dansk mobil 31712642
Svensk mobil +46 (0) 735 007 700










(permalink) MartinP Member
Skrev for 16 years siden | | | |
? får ikke mine pm ???

Reply

You must log in to post.