Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Styr og bundbolte købes

Tags:
No tags yet.

(permalink) Humbug Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hej!

Jeg mangler styr og bundbolte til min type 1- 64. Er der nogle der har et set, til billig penge?

Ring 26806714 eller maile.

Tak/Anders
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
et sprit funklende nyt sæt koster kun 435 - ikke noget man bliver ruineret af

http://classicvwparts.dk/undervogn/styre_baerekugler_og_linkpin/styre_bundbolte_saet_t1_7_64_h_v_178_da.html
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Kaj Hansen Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Og du skal jo . Have en rival til at rive bøsningerne op når de er monteret .
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Og en presse til at montere dem ;)

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) fvee Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Et godt råd.
Brug ALDRIG en rival til styboltbøsningerne, få dem rep. på et værksted
der har en honemaskine f.eks. "SONNEN"(gl. org værktøj). Du får et meget, meget
bedre styretøj og længere levetid ved regelmæsig smøring.
Husk altid NY axial skive i korrekt tykkelse, og friktion (brug fjedervægt. se org rep. bog).
Det en det samme med plejlstangsbøsninger, ALDRIG rival.

I gl. dage i 70,erne kørte jeg over 100000 km.uden at rep., og det var hele året, med salt osv. på vejene.


Vh. FVEE.
( Kan du huske den gang Thorkil Osted.)
(permalink) fvee Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Et godt råd.
Brug ALDRIG en rival til styboltbøsningerne, få dem rep. på et værksted
der har en honemaskine f.eks. "SONNEN"(gl. org værktøj). Du får et meget, meget
bedre styretøj og længere levetid ved regelmæsig smøring.
Husk altid NY axial skive i korrekt tykkelse, og friktion (brug fjedervægt. se org rep. bog).
Det en det samme med plejlstangsbøsninger, ALDRIG rival.

I gl. dage i 70,erne kørte jeg over 100000 km.uden at rep., og det var hele året, med salt osv. på vejene.


Vh. FVEE.
( Kan du huske den gang Thorkil Osted.)
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
kunne godt tænke mig at vide hvor mange der regelmæssigt smører deres bundbolte og deres forbro , tror det er færre end man kunne forvente desværre.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Torkild fra Osted Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hej FVEE.
Ja! det der skete for 30 år siden husker man jo som igår!!
Iøvrigt har du fuldstændig ret.
Jeg bruger godt nok den originale rival, men kan jo lave det selv,
og smører for hver 2500 km.
Torkild
styrebolt_4.jpg

-------------------------------------------
Type 1 1956 Granatrød. VW UP 2014 Sort. Type 1 1985 Samtrot.
bpkk@post.tele.dk 20 12 58 04
(permalink) fvee Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Lige en ting mere.
Husk at udmåle lejebøjle og svingaksel for slid og skævhed, ellers er det spildt
arbejde. (Se org. rep. bog).Når alt er lavet efter bogen, så styrer og kører en gl.
vw bare S
(permalink) Humbug Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Tak for info!

Reply

You must log in to post.