Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Aksels afstand på buggy...

Tags:
No tags yet.

(permalink) ove wikander Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Sådan et projekt startede jeg også på. 100% hjemmestøbt, lambodøre, klaplygter, højde 1 meter, et hav af kompromis'er undervejs osv. Det kunne vel tage ca. 2 år. .... Det tog ca 6000 arb.timer fordelt over 10 (!) år, så gå bare i gang. Men så har man også en bil, der kun findes i 1 eksemplar. Om den kører? Ja, ja. Go' fonøjelse. Hilsen lambove.

-------------------------------------------
lambove
(permalink) ove wikander Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvad er det blevet til med selvbyggerprojektet, eller har du opgivet undervejs?
hilsen lambove

-------------------------------------------
lambove
(permalink) ove wikander Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Spørger igen: Er du gået død, eller er der liv i projektet?
lambove

-------------------------------------------
lambove
(permalink) kent Member
Skrev for 2 years siden | | | |

Hej nu er gået 9år og er jeg startet så småt på projektet igen. Jeg har været igennem start af familie. Tre børn. Hus renovering og er endelig blevet færdig med mit manta projekt stort set. Har fået lavet et rigtig værksted med en god varme. Jeg har bevæget mig lidt rundt på google de sidste mange år og fået en masse ideer til hvad bil jeg vil bygge mig. Jeg er kommet frem til at jeg til bygge en opdateret countach i mit helt egen design. Alu/glasfiber karrosseri og alu/stål ramme og audi 4.2 v8 motor. Bilen vil nok aldrig komme på gaden med nummerplader. Men det er også mest bygge delen jeg synes der er sjovt. Jeg starter om ca 3-4år da jeg lige skal have købt værktøj og maskine til projektet.

Mvh. Kent/manta cc

(permalink) ove wikander Member
Skrev for 2 years siden | | | |

Hvor i landet bor du ?
Hilsen lambove

-------------------------------------------
lambove

Reply

You must log in to post.