Hej Dan
Jeg syntes det fungere supergodt nu især søgefunktionen er blevet meget hurtigere,jeg er glad(-:
k.
Hej Dan
Jeg syntes det fungere supergodt nu især søgefunktionen er blevet meget hurtigere,jeg er glad(-:
k.
Farmer din frækkert - du har min mail hvis du trænger til en lummer kommentar.
G.
Hej Dan det er blevet meget hurtiger nu tak.
Jeg syntes helt klart også siden har fået et markant løft i hastigheden....super godt arbejde.
Det eneste jeg faktisk har bemærket som en lille mangel er, at forside funktionen i den øverste bar ikke længere eksistere.
Men super godt ellers!
Pesen, du skal bare klikke oppe på grafikken af kvinden og teksten af vwnettet.dk...
Hejsa
ja hastigheden er helt i top og søgefunktionen er super....men er jeg den eneste der har problemer med "siden sidst" funktionen???? mår jeg trykker på den kommer der 3 til 5 emner frem og jeg er 100 % sikker på at der er kommet mange flere emner på fx 2 dage. er det bare mig eller er det også sådan hos i andre??
venlig Hilsen
Nicolas
Den er god nok siden sidst "viewet" er ikke korrekt...
synes det er blevet super fedt og rigtigt hurtigt savner bare man kan se hvad tiden på de forskelige emner og når der er skrevet et nyt indlæg ku det være rart at se hvad tid det er
"Pesen, du skal bare klikke oppe på grafikken af kvinden og teksten af vwnettet.dk..."
Det her kan jeg heller ikke få til at virke på min PC , men er ellers enig
Det spiller bare, super hurtigt, og er ligesom alle i andre også taknemmelig for at Dan ( og andre ) gider at bruge sin tid på dette site TAK !!!
Har man nogen idé om hvornår sitet indekseres af Google så søgefunktionen igen er brugbar?
andkjaer skrev:
Har man nogen idé om hvornår sitet indekseres af Google så søgefunktionen igen er brugbar?
der bliver lagt en masse frivillige timer i den opdatering - og programmering tager
meget lang tid , så væbn dig med tålmodighed.
jeg har ingen konkret viden om tidsplanen , men jeg ved at sådan noget tager laaang tid ....
så det er 100% formodning
Nu tror jeg ikke lige det er frivillige der indekserer...
You must log in to post.