Tak for en hyggelig camping weekend,håber det holdes næste år.
Mvh vw gården
Tak for en hyggelig camping weekend,håber det holdes næste år.
Mvh vw gården
Kommer der ikke lidt pix..??
Jeg takker også få en hyggelig dag, og vi til næste år.
Hilsen Dan
Tak for en hyggelig Week-end på Vallø Camp.
Vejret var med os fra ca. kl.12 så det var skønt.
Hilsen og på gensyn til arrangørerne
Jane & Aage
Hvad med billeder ?
tak til alle som kom og gjorde det til en fed weekend,selv om vejret drillede lidt fra formiddagen af,men det blev hurtigt bedre og så var alt derefter perfekt,masser af mennesker og biler og fed hygge.
Troels......
tak for de 2 flotte sponsorgaver...fik ikke taget så mange billeder,men her er par stykker og er sikker på andre har en masse de vil dele....
pladsen er booket til Camping VWeekend#3 d.14-15 aug 2010 så sæt i kryds i kalenderen allederede nu..
Ja tak for et godt træf, vores første i bussen, godt vejr (efter kl. 12.00), fine biler og godt selskab. VH. Erik Knudsen. skal prøve at finde nogle billeder frem...
Også en stor tak herfra til alle, det var rigtig hyggeligt, og dejligt at se så mange der trodsede regnvejret. Det var et par glade vindere der gik hjem med dine fine gaver Troels, tak for det.
Vi ses til næste år...til tiden 8)
Fruen og jeg takker også for en skøn dag på vores første vw træf, ingen tvivl om at vi kommer igen næste år
Jannik
Tak for et godt træf og vi kommer igen næste år.
Er der ikke flere der har taget billeder
mvh Danny
Et par af billederne blev gengangere kunne ikke helt huske hvor jeg nåede til men det alle dem jeg fik taget.
You must log in to post.